DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia

Started by NGC, February 06, 2019, 06:12:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xed

Sincer ceva pute la mijloc si tare imi e sa nu arunce la gunoi tot ce s-a facut pana acum pentru DX Bucuresti-Targoviste pentru a face mizeria aceasta de largire la 4 benzi.
Deci mi se face lehamite de aceste personaje atat de la minister cat si de la CJ Dambovita care de la bun inceput au zis ca DX e o prostie si ca trebuia sa se faca largirea in schimb. Iar asta o zic mai mult ca sigur de destepti ce sunt cu totii.

Isi merita soarta judetul asta, pe bune. Imi pare rau ca targovistean dar decat sa faca o tampenie mai bine sa nu mai faca nimic si sa lase asa. O sa ajungem sa mergem cu frica tot drumul pe timp de noapte pentru ca vei risca sa te trezesti cu unul pe o trecere neiluminata corespunzator. Si viceversa pentru oamenii de prin satele acelea.

ionescu63

Radio Erevan
Nu e Bâldana -Târgoviște e Bâldana - Titu (Dn.ul vechi spre Pitești) si nu au semnat contractul doar au anunțat câștigătorul, In rest e ok.  :lol:

mobile

Ministrul Transporturilor din Guvernul României de la București, nu Radio Erevan, declară în înregistrarea video menționată în postul #194, de la min. 2:48 la min. 5:20, faptul că se va relicita proiectarea și execuția lărgirii DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia, două tronsoane, cu termene de atribuire a contractelor în august 2022.
Semnarea contractului pentru lărgirea DN7 pe sectorul Bâldana - Titu este referită în altă parte a declarației.
Drumul Expres București-Târgoviște îl inmormântează de la min. 13:20 - la 20:03 cu referiri inadecvate la alte proiecte, în afara obiectului discuției.

Astea sunt datele primare despre cum înțelege acest neavenit necesitatea unei soluții de transport în cazul unui proiect punctual. Mi-a provocat dezgust visceral să ascult acest neprofesionist, lipsit nu numai de viziune sistemică dar și incapabil să comunice. Văd, însă, că are pe forum și țuțări cu veleități de influenceri.

ionescu63

Da. Acum este mult mai clar.
Sper sa nu se renunțe totuși la proiectul cu DX.ul din moment ce tocmai a fost semnat contractul cu studiul de fezabilitate

hvm

SF-ul o sa continue.. si cine știe. poate o sa fie dat și în execuție....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

GIV

^^^ si mai era periat ca ar sta sa se gandeasca inainte de a spune ceva chiar daca nu stie despre ce vorbeste. pana la urma tot din acelas material ca cuc e facut.

de ce ar conta daca are logica ce spune/face/ sau decizii ia daca unui necalificat ii pica in brate un post cald. si sunt multi ca el...

NGC

Ieri a fost lansata licitatia [CN1038386] "PROIECTARE ȘI EXECUȚIE ,,Modernizare DN71 Baldana – Targoviste – Sinaia, km 0+000 – km 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km 51+041 – km 109+905 drum la doua benzi" Sector 1: Baldana – Targoviste km 0+000 – km 44+130 largire la 4 benzi de circulatie".

Valoare estimata: 862.204.117,30 RON fara TVA

Durata contractului: 96 luni (din care 12 luni proiectare, 24 luni executie lucrari)

Finantare: POIM

Termen depunere oferte: 10.03.2022

NGC

Si daca tot suntem in zona, azi a fost lansata licitatia [SCN1099678] "Servicii de proiectare P.A.C.+P.T.E.+Asistenta Tehnică pentru obiectivul: "Amenajare intersectie cu sens giratoriu intre D.N. 7 şi D.N. 71, la Baldana"".

Valoare estimata: 197.356,60 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 25.01.2022

tom_sawyer

#203
Undeva e foame mare. Totuși, UE finanțează așa ceva?

Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene:Da
Program/Proiect:Programul Operational Infrastructura Mare - POIM

1. Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestrul al II-lea al anului 2022.


Ce-ar fi dacă ar refuza finanțarea? Mai ales că proiectul nu e deloc "verde"? Și există și SF-ul pentru DX în desfășurare.

Xed

Ar fi minunat si cred ca da, e foame mare.

Pe bune acum, cred ca au trecut aproape 20 de ani de cand se vorbeste despre modernizarea sectorului Baldana-Targoviste si nu s-a intamplat absolut nimic. Licitatiile au fost un fiasco total iar politicienii isi mai aminteau doar din joi in pasti pe la campaniile electorale de acest drum fara ca macar sa puna presiune pe la minister. Se viseaza cai verzi pe pereti si in continuare vrem sa fim singurii nebuni din UE care construiesc si largesc drumuri nationale prin diverse localitati  :(

Am totusi o neclaritate. Pentru ce este nevoie de "Amenajare intersectie cu sens giratoriu intre D.N. 7 şi D.N. 71, la Baldana"? Nu ar trebui ca aceasta intersectie sa fie prinsa fie pe proiectul de largire Baldana-Titu fie pe Baldana-Targoviste?

ionutzyankoo

Imi scapa mie ceva sau licitatia de extindere la 4 benzi DN71 intre Baldana si Targoviste s-a atribuit anul trecut unei asocieri cu ceva romani si bulgari? Acum e scoasa din nou ca design&build?

naivu

#206
A fost anulat contractul de MT ianuarie trecut (https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1821.msg326798#msg326798https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1821.msg326919#msg326919) și s-au început pregătirile pt un DX Târgoviște-București.

horatiu.cosma

Radio Erevan: nu s-a anulat nicio licitație, ci s-a reziliat un contract; nu de MT, ci de CNAIR  :D.

ionutzyankoo

Mda, am inteles, deci se insista cu taierea satelor in doua desi vom avea in curand un SF pt un drum nou intre Bucuresti si Targoviste. Multumesc pt clarificare, Horatiu!

punktnet

Daca ati mers in zona, ati constatat ca si traficul local are nevoie de 2 benzi pe sens in partea aia.
Majoritatea timpului, drumul este parcurs de vehicule agricole care dau traficul peste cap, mi se pare ca nu este doar un moft ci va ajuta pe deplin zona respectiva.
Intr-adevar odata cu mutarea tranzitului pe DX, se va elibera si mai mult dar beneficiul va ramane fara discutii cu acel drum largit.
Just kidding.