News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia

Started by NGC, February 06, 2019, 06:12:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

medicul de garda

Nu inteleg, am inteles gresit, portiunea de DN71 la nord de Targoviste nu era contract separat care a ramas in vigoare? Deci se va acorda atentia necesara bucatii respective de drum (ma rog, cu tranzitul horror prin Pucioasa si centura vax-albina la Targoviste).
Trust me, I'm an east-european doctor!

al3x

^^^ Varsarea in Gh. Ion. Sisesti ar fi sinucigasa. Unde sa se duca de aici? Spre DN1 e haos in intervalele orare 7-10 si 16-19. Poate spre Bucurestii Noi, dar si acolo se va aglomera si mai tare dupa ce va fi terminat pasajul de la Mogosoaia.
Desi, personal, m-ar ajuta mai mult ca acest (ipotetic) DX sa treaca prin Buftea/Mogosoaia, logic ar fi sa fie ceva mai la vest si sa ajunga in Giulesti.

hefaistos

Stiu ca o sa-mi pun multi in cap dar, in conditiile DX-7 Gaesti - Targoviste <\b> Ploiesti, un DX direct spre Bucuresti nu are prioritate. Mai degraba ar trebui sa existe un focus pe Targoviste Sinaia.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vancouver

^

Nu cred ca-ti pui in cap pe nimeni. Este o parere personala, dar este cat se poate de justificata. Practic afirmi ca:

A. Vor exista 3 variante de a ajunge pe un DX de la Buc. la Targoviste: fie A3+DX72 (via Ploiesti Sud), fie A1+DX72 (via Gaesti), fie DX71 (direct) - un lux fata de 99% din orasele die toata Europa. Mai ales ca ocolul via Ploiesti sau via Gaiesti nu este prea mare.

B. De asemenea se remarca starea extrem de proasta a drumului existent DN71 Targoviste - Sinaia. Si atunci concluzia e clara:

A+B => Prioritar trebuie o reabilitare a DN71 Targoviste - Sinaia, ca sa fie adus carosabilul la un nivel decent si oamenii din localitatile parcurse sa beneficieze de un drum civilizat.


Alte aspecte pe scurt:
1. La fel de rau pare sa fie DN7 Baldana - Titu - Gaiesti - Pitesti. Si aici reabilitare DN existent.
2. De ce am insitat eu asa de tare cu DX-ul Bucuresti-Targoviste? Nu pentru ca ar fi vreo prioritate. Ci pentru ca ACUM si numai ACUM este singurul moment in care eu sau noi putem sa influentam traseul acestui viitor DX. Traseul lui daca va fi stabilit aiurea de catre niste birocrati numai de dragul de a scapa de "sarcina trasata" s-ar putea peste ani sa ajunga sa fie implementat si atunci ratam sansa unei dezvoltari durabile. Nici o clipa nu am afirmat ca acel DX direct trebuie facut imediat. Doar sa stabilim traseul si sa ne apuncam eventual de facut unele tronsoane critice, gen strapungerea din Bucuresti catre acest DX sau ocolirea localitatilor din zona Baldana. Si restul pe masura ce avem timp si bani.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hefaistos

Asta cu "sarcina trasata" cam ai dreptate.
Dar as prefera proiecte care sa conecteze alte orase la reteau rapida in loc sa conectezi de doua ori "o metropola" precum Targoviste. Scuze pentru targovistenii care se simt ofensati dar pana la urma orasul are undeva pana in 80.000 de locuitori si nici nu e centru de comert sau industrial.
Off -topic, as prefera sa vad un proiect Braila-Drajna pus in opera. Ar asigura conexiuni atat spre Bucuresti -> vest cat si spre portul Constanta pentru cel mai mare centru urban de dupa Bucuresti. Stiu ca exista un drum drept si relativ prin afara localitatilor, insa mie mi se pare cam sinucigas cum se merge pe el. Nu chiar ca pe DN2 dar... pe aproape. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vancouver

#155
Bun, nu e asa de simplu. Nu vreau sa insist aici, dar acel DX propus intre Bucuresti si Targoviste nu are nici pe departe numai rolul de lega orasul Targoviste de orasul Bucuresti. Este vorba si de

- o rezolvare decenta Buftea-Mogosoaia, adica nu doar DN7+DN71, ci si DN1A are imense probleme la intrarea in Bucuresti si care se pot rezolva cu acest DX
- orasul Titu, cu perspective bune de dezvoltare a zonei de inginerie Renault, etc.., trebuie o legatura decenta Titu Bucuresti si spre A1 acum nu exista o legatura decenta.
- acele localitati kilometrice de langa Baldana, acolo oricum o iei, trebuie gasita o solutie si fiind la campie se poate
- rezolvarea a 1-2 strapungeri in Bucuresti, vitale pentru zona aceea din Bucuresti

Deci nu are aproape nici o legatura cu targovistenii! Avem insa thread special si putem vorbi acolo.

---------------------

Hai sa ne concetram aici pe drumul existent DN71. Aici, pe langa reabilitarea drumului existent, as propune o rezolvare a zonei cu serpentinele cele mai grele:


Cota max. drum in varianta propusa de mine ca. 1020 (in tunel), cota max. actuala ca. 1070.

Eventual cu 2+1 pe urcare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Nu sunt mare fan al tău, dar când meriți un +1, ți-l dau cu dragă inimă!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlexxC

#157
Si cam ce declivitate ar avea varianta asta? vad acolo vreo 160m diferenta de nivel pe 2km lungime.
Nu am stat sa ma uit in detaliu dar cred ca trebuie un tunel ceva mai lung(1km) la o cota ceva mai mica...cam pe la 980m.

vancouver

Sunt cam 150m diferenta de nivel pe ca. 2,5km. Adica 6% panta. Adica la mijloc in tabelul tau...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hefaistos

DACA se reuseste asigurarea pante (relativ) constante de 6% pe toata lungimea ar fi o solutie buna.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vancouver

Traseul poate fi si usor mai virajat, deci mai lung. Asta trebuie studiat in cadrul unui SF. Poate ca trebuie o meandra / serpentina la inceput spre Sinaia.
Dar cu cetitudine este un traseu care se poate studia si cu certitudine este mai bine decat ce este acum.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

tunel pe DN secundar?  :lol: :lol: :lol:
Proiectul actual de modernizare a DN71 intre Targoviste si Sinaia trebuie sa continue. Nu avem nici un motiv sa blocam complet acest drum in speranta ca odata vom face un tunel acolo.

Sa vad eu PiSi, Plugova, Meses, si mai vorbim dupa de asemenea investitii pentru drumurile secundare.
Eu am mers si anul acesta pe acest DN si chiar m-am bucurat ca au mai carpit gropile prin unele locuri. L-am prins si mai rau decat arata acum, asa ca stiu ca are nevoie de refacerea fundatiei.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#162
A, pai daca tu zici ca nu se poate, atunci m-am linistit. Inseamna ca e o propunere buna.

Acum serios: de unde ai citit tu si de unde ti-a luminat tie ca trebuie asteptat? Cine a zis ca aceasta corectare de traseu trebuie facut inainte, in timpul sau dupa reabilitarea principala?

Si ce legatura poate fi intre un tunel la Plugova de 6km cu unul de 200m, care poate fi executat 50% in regim deschis? Adica max. 100m de sapat in munte. Si pentru linistea ta: si podul de la Braila peste Dunare este pe un DN secundar.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Sper ca realizezi ca tot acest nou traseu se afla in Parcul Natural Bucegi.
Dar stiu ca pt tine nu e o problema obtinerea unui AM.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Nu, nu realizez. Dar realizez de ce cu oameni ca tine tara aia e asa de inaintata si plina de natural.

Si o sa va explic si de ce (ca lui @dr4qul4 n-am ce sa-i explic, ca orice explic, exista un motiv pentru care nu trebuie facut nimic). Pentru ca parc natural nu e acelasi lucru cu parc national. In parcul natural anumite activitati umane sunt permise, doar activitati gen constructia de noi fabrici care nu au legatura cu specificul zonei sunt interzise. Iar drumuri noi se pot face in parcurile naturale, daca sunt de interes national. De ex. ... drumurile nationale. Care na, asa se numesc, deci sunt de interes national. In plus pe drumul actual se consuma mai mult carburant pentru a urca la 1070m decat pe o varianta cu urcare numai pana la 1020m, plus o scurtare cu peste 1,5km a traseului. Plus ca amplasamentul actual poate fi redat naturii la schimb cu cel nou.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.