Drumul Expres DEx Filiași-Târgu Jiu

Started by rota, February 06, 2019, 10:08:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mdragos

Posibil licitatie executie final 2024. Nu vom vedea un excavator mai devreme de Iulie 2025.


Akittaqi

Între Craiova și Filiași se va circula pe autostradă cu 130 km/h, conform Acordului de Mediu semnat, azi, de Președintele Agenției Naționale pentru Protecția Mediului.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-acord-semnat-intre-craiova-si-filiasi-se-va-circula-pe-autostrada-cu-130-km-h-21443320


Ionescu Marius

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va lansa cel târziu în luna februarie licitația pentru Drumul Expres Târgu Jiu – Craiova.
Dupa spusele  GDS.ro : " Astfel, proiectarea și execuția lucrărilor vor fi licitate împreună. Inițial, până la finalul anului trecut ar fi trebuit să fie elaborat și Proiectul Tehnic. Acesta ar fi fost executat parțial, însă cert este că nu e disponibil. Prin urmare, firmele care vor câștiga licitația pentru Drumul Expres Târgu Jiu – Craiova vor trebui să asigure și partea de proiectare, în baza Studiului de Fezabilitate existent"
Articolul aici : https://www.gds.ro/Local/Gorj/2024-01-18/licitatie-in-februarie-pentru-drumul-expres-targu-jiu-craiova/

Deci avem o schimbare de planuri !?, Păi da! este an electoral ! ???

snackhunter

Nu are logica. Proiectarea este partial facuta, de ce sa nu astepte sa se termine si proiectarea si apoi sa liciteze executia ?

Mai asteapta 3-4-5 luni si termina proiectarea dar prefera sa anuleze si sa astepte 1-2 ani pentru licitatie + proiectare.

Aplica acelasi model Grindeanu ca la A6, anulam un contract in executie ca sa pornim altul si sa dureze de 2 ori mai mult si apoi spunem ce eficienti si destepti suntem noi.

mdragos

E o nebunie, trebuie sa termine proiectarea pe contractul actual. Doar vor lasa loc de contestatii daca lanseaza proiectare si executie. Si din acest potential castig de timp va iesi o intarziere de 2 ani .

horatiu.cosma

Dacă e făcută proiectarea (chiar și parțial) ea trebuie plătită, că sunt niște servicii realizate în baza unui contract. Sunt tare curios cum o plătesc și apoi o mai plătesc odată și în contractul de proiectare și execuție. Sau nu o plătesc, și intră într-un proces cu actualul proiectant.

a.l.x

Am găsit sursa informațiilor din acel articol. Reprezentantul DRDP Craiova a spus în interviu că antreprenorul(Search+Egis) nu ar mai putea să ducă și proiectarea până la capăt, din această cauză se optează pentru licitație PT+EXECUȚIE.

  În interviu vorbește de Autostrada Craiova-Filiași+ DEx Filiași-Târgu Jiu aprox. de la min. 37.

SURSA


Konter

sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/?locale=ro_RO

Astăzi a fost avizat în Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR Studiul de Fezabilitate pentru realizarea conexiunii între Craiova și Târgu Jiu prin autostradă și drum expres.
Acest nou drum de mare viteză va avea o lungime de 110 km și va fi alcătuit din loturi, după cum urmează:
✅️ Autostrada Craiova – Filiași (km 0+000 – km 51+503)
✅️ Drum expres Filiași – Târgu Jiu (km 51+503 – km 110+100)
Iar principalele caracteristici prevăzute ale acestuia sunt:
✅️ 25 poduri
✅️ 41 pasaje
✅️ 13 viaducte
✅️ 50 structuri casetate
✅️ 1 ecoduct
✅️ 3 Centre de Intreținere și Coordonare
✅️ 12 parcări de scurtă durată
✅️ 4 spații de Servicii tip S1
✅️ 2 spații de Servicii tip S3
✅️ 9 noduri rutiere localizate în zona:
1) Ghercești (DEx Craiova – Pitești)
2) Mischii (DN65C)
3) Craiova Nord (DN65F)
4) Beharca (DN6)
5) Răcarii de Sus (DN6)
6) Țânțăreni (DN66/DJ661)
7) Săulești (DJ661)
😎 Târgu Cărbunești (DN67B)
9) Târgu Jiu (VO Târgu Jiu)
Sursa de finanțare a acestui proiect este prevăzută din fonduri europene nerambursabile, din cadrul Programului Transport.
Acest proiect este cuprins în 𝗣𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝘂𝗹 𝗜𝗻𝘃𝗲𝘀𝘁𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝟮𝟬𝟮𝟭-𝟮𝟬𝟯𝟬 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗮𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021.

oneLess

Eu cred că între 5) și 6) o să mai fie un nod , în zona Filiași, cred/sper că o să implice și DN6 acolo. Trebuie să aibă continuare A6 spre Seve/Lugoj ! Dar va fi inclus și e normal așa că încă nu avem SF acolo definitiv, în proiectul A6/Filiași-DTS acest nod.

GAC

Eu sper ca locatia DEx la vest de Filiasi (supratraversarea DN 6 si CF) este la vreo 400 m vest de linia trasata pe harta proiectelor de infrastructura. De ce?
Pentru ca asa cum e linia trasata acum, inseamna un viaduct cu "picioare lungi" (care se suprapune peste podul actual al DN 6 peste CF) si astfel implica multe deschideri si mai inseamna si o linie de inalta tensiune cu multe fire care trebuie stramutata.
Astfel, daca ar fi 400 m mai la vest, ar trece frumos peste DN6 si peste CF cu un viaduct normal si nici linia de inalta tensiune nu ar mai constitui un obstacol pentru ca si aceasta "vireaza" spre nord.

gruia88

^^ Eu cred ca A6 continua pana la nod Tantareni și de acolo în sus se face Dx și la stanga continua A6, pt ca ei zic ca o sa fie 51,5 km A in total din care 47,3 in Dolj deci  după Filiași in sus intră în Gorj.

lucianluci96

#254