News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Magistrala M900 | Bucuresti-Craiova

Started by Sorinus, February 05, 2019, 10:07:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Traversa aia arata criminal. Banuiesc ca era o restrictie severa acolo, gen max 30km/h, altfel era o tragedie. Oricum, faptul ca exista astfel de traverse pe o linie (nici nu mai zic de magistrala), e criminal.

pasadia

Zici ca e blestema zona aia, cu mai putin de un an in urma a murit cineva acolo - vezi aici.

bgd23

Infrastructura în acea zonă e varză

bgd23


serbanlupu

#184
Majoritatea podurilor si podelelor cred ca au nevoie de reparații ca au limite de viteza foarte jos. Atașez niște statistici pe care le-am generat pe ruta Balota -> București.




Start: Gara Balota
PIN 1: Prunisor
PIN 2: Strehaia
PIN 3: Butoiesti
PIN 4: Pod Raul Jiu
PIN 5: Filiasi
PIN 6: Cotofenii din Fata
PIN 7: Isalnita
PIN 8: Craiova
PIN 9: Pod Carcea
PIN 10: Ciocanesti
PIN 11: Gara Grozavesti
PIN 12: Gara Caracal
PIN 13: Draganesti-Olt
PIN 14: Daneasa
PIN 15: Radomiresti
PIN 16: Videle
Destinatie: Bucuresti Nord

paraschivrazvan25

Cred ca va mai dura destul de mult pana la finalizarea acelei magistrale

Sorinus

Nici intre Craiova si Filiasi nu mai prinde 120km/h? Sau ai mers cu un Regio?

tom_sawyer

Două importante proiecte de modernizare a unor linii feroviare parcurg primii pași în vederea demarării viitoare a lucrărilor.

Este vorba de proiectele București – Craiova și de Iași – Roman – Frontieră, la ambele linii feroviare începând dezbaterile de mediu.

Agenția Națională de Protecția Mediului a anunțat zilele trecute depunerea raportului privind impactul asupra mediului și studiul de evaluare adecvată pentru proiectul de modernizare a liniei de cale ferată București Nord-Craiova, compus din două secțiuni delimitate de stația Roșiori Nord. Dezbaterile vor avea loc în perioada 29-31 iulie potrivit calendar stabilit (vezi foto).

Documentațiile sunt disponibile spre consultare pe pagina de internet a Agenției de Protecția Mediului sau la sediul acesteia din Splaiul Independenție 294, București.


    Pentru subsecțiunea 1 au fost stabilite următoarele caracteristici:

– modernizarea liniei c.f. și asigurarea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime cât mai mare, cu posibilitatea de creștere a vitezei la 200 km/h;

– modificări de geometrie ale traseului pe curbe izolate pentru creșterea vitezei de circulație până la 200 km/h, după realizarea pasajelor la nivel (etapă viitoare); – circulația cu viteza maximă de 80-120 km/h pe 10,05% din traseu;

– circulația cu viteza maximă de 160 km/h pe 89,95% din traseu;

– lungime pe variantă de traseu nou: 2,7 km;

– durata de parcurs tren IR la viteza maximă permisă de traseul proiectat (cu oprire și staționare 1 minut în Videle): 46 minute;

– economia de timp fată de situația existentă: 54 minute;

– viteza comercială: 130,5 km/h (existentă 60 km/h);

– viteza medie de proiectare: 154 km/h;

– costul estimat al investiției este de 1,28 miliarde de euro.



    Pentru subsecțiunea 2 au fost identificate caracteristicile:

– modernizarea liniei c.f. și asigurarea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime cât mai mare, fără variante de traseu, dar cu posibilitatea de creștere a vitezei la 200 km/h;

– modificări de geometrie ale traseului pe curbe izolate pentru creșterea vitezei de circulație la 200 km/h;

– circulația cu viteza maximă de 100 km/h pe 34% din traseu;

– circulația cu viteza maximă de 160 km/h pe 8% din traseu;

– circulația cu viteza maximă de 200 km/h pe 58% din traseu;

– lungime pe variantă de traseu nou: 0 km; – durata de parcurs tren IR la viteza maximă permisă de traseul proiectat (cu oprire și staționare 1 minut în Caracal): 44 minute;

– economia de timp fată de situația existentă: 55 minute;

– viteza tehnică: 151,5 km/h (existentă 66,6 km/h);

– viteza comercială: 148,1 km/h (existentă 65,9 km/h);

– viteza medie de proiectare: 176 km/h;

– costul estimat al investiției este de 1,26 miliarde de euro.

clubferoviar.ro/demareaza-proiectele-de-modernizare-a-doua-importante-linii-feroviare/

District EA

Craiova - Roșiori Nord, filmare Road Runner 1821

TibiV

La 09.00 arată groaznic, chiar nu au făcut nimic atâția ani?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bgd23

Rușinos în ce hal este magistrala. Nici cu puținele lucrările QW nu se grăbesc.

daniel_avram

Pai normal ca arata groaznic, e politica CFR si vad ca nimeni nu e deranjat de asta. Asa arata si Arad-Timisoara, e simplu, liniile pentru care exista proiecte de reabilitare nu mai sunt intretinute.

shift2rail

Din pacate, CFR nu are fonduri ptr reparatii/mentenanta, aceste  reabilitari structurale europene sunt manna from heaven ptr reteaua primara (magistrale).

CDV07

În sfârșit încep lucrările la viaductul Cârcea după ani de chin  :| Unele trenuri vor avea restricții și transbordări.
QuoteBucurești, 27 august 2024

📢 𝗔𝗨 Î𝗡𝗖𝗘𝗣𝗨𝗧 𝗟𝗨𝗖𝗥Ă𝗥𝗜𝗟𝗘 𝗗𝗘 𝗥𝗘𝗖𝗢𝗡𝗦𝗧𝗥𝗨𝗖Ț𝗜𝗘 Ș𝗜 𝗥𝗘𝗣𝗔𝗥𝗔Ț𝗜𝗘 𝗔 𝗩𝗜𝗔𝗗𝗨𝗖𝗧𝗨𝗟𝗨𝗜 𝗖Â𝗥𝗖𝗘𝗔!!!

🔴𝗗𝗲 𝗮𝘇𝗶, 𝟮𝟳.𝟬𝟴.𝟮𝟬𝟮𝟰, 𝗦𝗥𝗖𝗙 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 𝗮 î𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂ț𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿ă𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗿𝗲𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰ț𝗶𝗲 ș𝗶 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗿𝗮ț𝗶𝗲 𝗮 𝗩𝗶𝗮𝗱𝘂𝗰𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗖â𝗿𝗰𝗲𝗮, 𝘀𝗶𝘁𝘂𝗮𝘁 𝗽𝗲 𝗹𝗶𝗻𝗶𝗮 𝗖𝗙 𝟭𝟬𝟬 𝗩𝗶𝗱𝗲𝗹𝗲-𝗢𝗿ș𝗼𝘃𝗮, î𝗻𝘁𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗮ț𝗶𝗶𝗹𝗲 𝗕𝗮𝗻𝘂 𝗠ă𝗿ă𝗰𝗶𝗻𝗲 – 𝗠𝗮𝗹𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗲, 𝗹𝗮 𝗸𝗺 𝗖𝗙 𝟮𝟬𝟬+𝟯𝟬𝟲.

 📌 Lucrările vor consta în:
• consolidarea infrastructurilor pe firul I;
• consolidarea infrastructurilor pe firul II;
• montarea tablierelor 1, 2 și 3 noi pe firul I;
• schimbarea suprastructurii pe firul I;
• lucrări la instalațiile BLA, TTR și LC, aferente firului I.
 
📌 Date contract:
• Constructor: Asocierea SC STRABAG SRL & SC METABET CF SA;
• Valoare contract: 56.468.460,90 LEI fără TVA;
• Sursa de finanțare: Buget de Stat;
• Durată de execuție: 14 luni.
 
‼️ ‼️ ‼️ Î𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗶𝗼𝗮𝗱𝗮 𝟮𝟳.𝟬𝟴.𝟮𝟬𝟮𝟰 – 𝟮𝟬.𝟬𝟵.𝟮𝟬𝟮𝟰, î𝗻 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘃𝗮𝗹𝘂𝗹 𝗼𝗿𝗮𝗿 𝟬𝟴:𝟯𝟱 - 𝟭𝟭:𝟰𝟱, 𝘀𝗲 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁ă 𝗹𝘂𝗰𝗿ă𝗿𝗶 𝗰𝘂 𝘀𝗰𝗼𝗮𝘁𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗯 𝘁𝗲𝗻𝘀𝗶𝘂𝗻𝗲 𝗮 𝗹𝗶𝗻𝗶𝗲𝗶 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁 î𝗻𝘁𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗮ț𝗶𝗶𝗹𝗲 𝗕𝗮𝗻𝘂 𝗠ă𝗿ă𝗰𝗶𝗻𝗲 𝗰𝗮𝗽 𝗫 - 𝗠𝗮𝗹𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗽 𝗬, 𝗳𝗶𝗿 𝗜𝗜, 𝗶𝗮𝗿 𝗦𝗥𝗖𝗙 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 pune la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare, între stațiile CRAIOVA – LEU și retur, cu următoarele IMPLICAȚII ÎN CIRCULAȚIA TRENURILOR DE CĂLĂTORI:
📌Trenul R 9385 SE ANULEAZĂ în relația Roșiori Nord – Craiova;
📌Trenul R 9014 SE ANULEAZĂ în relația Craiova - Roșiori Nord;
📌Trenul 1591 SE ANULEAZĂ în relația Leu – Craiova și va circula conform livret în relația București Nord – Leu. Se asigură transbordarea călătorilor de la HM Leu, de la tren 1591, la stația Craiova;
📌În perioada 27.08.2024 – 20.09.2024, circulă suplimentar, în relația Leu - Craiova, tren 201599 rang IV (G 1591), cu plecare din stația Leu la ora 12.33 și sosire în stația Craiova la ora 12.57;
📌Trenul R 9391 Caracal - Craiova SE ANULEAZĂ pe distanta Leu - Craiova și circulă pe distanța Caracal - Leu conform livret. Se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la stația Leu la stația Craiova;
📌Trenul R 9392 Craiova - Caracal SE ANULEAZĂ pe distanța Craiova - Leu și circulă pe distanța Leu - Caracal conform livret. Se asigură transbordarea călătorilor cu mijloace auto de la stația Craiova la stația Leu.
 
📌 Recomandăm publicului călător ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre modificările care intervin în graficul de circulaţie a trenurilor în staţiile CF CRAIOVA și LEU, dar şi la numărul de telefon 021/9521.
 
📌 Reamintim faptul că, în prezent, circulația feroviară între stațiile Banu Mărăcine – Malu Mare se realizează pe un singur fir de circulație (fir II), urmare a accidentului feroviar produs în data de 12 august 2018, atunci când un tren de marfă a deraiat producând avarii majore infrastructurii feroviare existente pe Viaductul Cârcea.

TibiV

Ce mishto...

Au avut nevoie "doar" de 6 (șase) ani (din 12 august 2018) pentru a se apuca de treabă...  >:(

Quote from: TibiV on August 26, 2024, 12:24:24 PMLa 09.00 arată groaznic, chiar nu au făcut nimic atâția ani?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)