News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[AR] Centura Arad

Started by Dominik, April 12, 2018, 02:52:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Care ar fi solutia la pasajul de la CET? Este loc pt o giratie de intoarcere mai aproape de pasaj? Ar fi folositoare pt cei de pe 6 vanatori pe ambele directii (dinspre Arad si dinspre Curtici)

adi

Hai serios, pana acum era durere mare ca nu e pasaj, acum ca e pasaj ardem prea multa benzina da mai facem un ocol de 1km ca sa intoarcem in siguranta.

Sa ne aducem aminte de giratoriile de pe DNCB? De sub podul de la Otopeni? Acolo ca se ocoleste de 4 ori mai mult ar trebui sa se faca petitie nationala?


cristi5

#17
Pai sunt 2 km de fapt (1 dus si intors) pt vreo 4 directii: Curtici-CET, 6vanatori-CET si invers. Traficul ar permite construirea unui punct de intoarcere.

Ce se intampla azi pe CET-Curtici de exemplu e ca lumea face brusc stanga peste linie continua la iesirea de pe pod.

NGC

Quote from: ioandorin on February 24, 2019, 03:05:33 PM
Iar in ceea ce priveste celalalt pasaj,se poate cere planurile si celelalte detalii ,regionalei de drumuri?

Pentru "Execu?ie lucrari pentru obiectivul ,,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad - Bucuresti" (finalizare lucrari rest de executat)" nu trebuie cerut nimic, pentru ca e FIDIC rosu si totul este deja disponibil aici.

Kidu

#19
^

Ar fi prea fragmentat drumul ala de aparitia a inca doua giratorii, unul la coborarea dinspre Metro si celalalt la coborarea dinspre Nadlac.
Pentru a stopa manevra de intoarcere stanga peste linie continua ar trebui montati parapete New Jersey.

Ionut

Continuă lucrările la Pasajul denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad-București. Săptămâna trecută au fost executate forajele pentru coloanele de susținere la pila (picior de susținere) trei, ultima rămasă de realizat, și a fost turnat betonul. Pentru această fază a lucrării au fost deviate două rețele de apă. După ridicarea pilei trei, vor fi așezate grinzile, pentru aceasta fiind necesară mutarea a două linii de medie tensiune și a uneia de înaltă tensiune, lucrări care sunt în curs de avizare.

Pasajul denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad-București are o lungime a traseului de 722 m, incluzând rampele, și o lățime totală de 13,60 m la rampe și 13,10 m la pasaj. Lățimea părții carosabile va fi de 7 m, pasajul fiind prevăzut și cu o pistă pentru biciclete de 1,20 m. Lucrările rămase de executat, după rezilierea contractului cu fostul constructor, sunt în sarcina Implenia Baugesellschaft m.b.H. Viena.















DRDP Timisoara

Dominik

Ar fi frumos sa-l inaugureze anul acesta  :)
You're in Steelers Country

tom_sawyer

#22

Kidu

"Varianta 1" nici nu ar trebui luata in calcul pentru ca trebuie sa fii rau intentionat sau tare incompetent pentru a alege o astfel de solutie.

elphax

pai si daca sa zicem o sa vii pe centura dinspre sud si vrei sa ajungi pe centura de nord de ce sa traversezi si Vladimirescu si sa faci vreo 5-6 km in plus prin localitate ? de unde intra Varianta 1 in DN7 mai sunt doar 400 de metri pana la centura care urmeaza sa fie terminata in curand

Kidu te rog explica de ce e mai buna varianta 2

dr4qul4

pe N-S ai autostrada.
Varianta 2 avantajeaza directia E-S, singura care nu are alternativa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bogdymol

Pe varianta N-S ai autostrada, iar candva in zona de nord va exista si A12 care te va duce spre Oradea. Logic ar fi sa duca aceasta centura pana dupa Vladimirescu, care oricum e foarte aglomerata cu traficul local.

Bine, pe mine personal m-ar avantaja varianta 1, ca am drumuri dese intre Arad si Vladimirescu (Via Carmina), dar varianta 2 e pe termen lung.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Dominik

^
Cred ca te referi la A11
You're in Steelers Country

Kidu

#28
@elphax, uita-te la schita de mai jos dar ca sa fac o analogie, cum ar fi sa faci o centura de S-E a Timisorii care sa treaca printre Mosnita Noua/Mosnita Veche si Timisoara? Este exact acceasi situatie si aici, Vladimirescu este de facto un cartier al Aradului chiar daca administrativ inca este localitate separata. Ar fi o crima ca "varianta 1" (cu galben la mine pe schita) sa fie construita printre Vladimirescu si Arad, exact pe langa cartierul "Via Carmina" si calea ferata.

Eu militez pentru "varianta 2" (cu verde la mine pe harta) deoarece iti da perspective de extindere pe viitor cum ar fi acel segment ipotetic cu albastru care ar putea ocoli fostul  Combinat Chimic, acum o platforma industriala, sa travereseze calea ferata (ideal ar fi un pasaj si aici se vede inca o data lipsa de viziunea pentru ca pasajul de la Micalaca aflat U/C, trebuia construit aici) si apoi sa continue in paralel cu aceasta si sa faca legatura cu actuala centura de N-E in zona pasajului aflat acum in constructie.



Trebuie sa aveti in vedere ca odata cu A1 continuu intre Arad si Deva, traficul de tranzit de pe DN7 dinspre Deva va disparea si va ramane mai mult sau mai putin doar trafic local catre/dinspre partea de est a judetului, pentru asta o centura simpla similara cu cea albastra propusa de mine ar fi suficienta.

Luati in calcul si viitorul A11 care va lega Aradul de Oradea, asta pentru cei care vin dinspre Timisoara si merg la Oradea. Cu siguranta acest trafic nu are ce cauta printre Vladimirescu si Arad cum nu are ce cauta prin mijlocul comunei Vladimirescu nici cel pe relatia S-E.
In concluzie doar "varianta 2" rezolva aceasta problema.

elphax

Kidu ai dreptate cu varianta albastra, ar fi completarea perfecta a centurii, asa cum au dreptate si ceilalti
eu doar m-am gandit ca merg de la Timisoara la Ineu si nu am chef sa ocolesc prin Vladimirescu :)