Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

a.l.x

Au fost aprobați indicatorii economici la sfârșitul lunii Martie. Nu se mai face niciun proiect. Se lansează PT+Execuție.

oneLess

#1846
Cam de pe pe aici reținusem ...

15 martie 2024
Autostradă de la Craiova la Filiași și Drum Expres de la Filiași la Târgu Jiu : cost estimat de 14 miliarde lei. Proiectul va fi trimis Guvernului spre aprobare
economedia

Quote...
Pentru Autostrada/Drum Expres Craiova-Târgu Jiu Asocierea Egis -Search are tot octombrie termen de finalizare documentație tehnică (12 acte adițonale)
...

a.l.x

#1847
Au adăugat o variantă nouă de traseu pe A6 DTS-Domașnea, cea galbenă.Tunel la vest de Mehadia, în rest,traseul este comun cu varianta verde.

O captură de ecran cu variantele de traseu în zona Mehadia.
Powered by API/PUM imgur uploader

a.l.x

Quote from: dr4qul4 on April 17, 2024, 11:25:53 PMpare cea mai buna varianta. Pastreaza distnata fata de Dunare.

Toate variantele păstrează distanța față de Dunăre.Varianta verde și cea galbenă,mai nou, presupun între DTS și Orșova un tunel de 9km și câteva tunele mai mici , pe când celelalte variante propun variante cu tunele de max 5km.

Se poate opta pentru o combinație din mai multe variante.

JohnDoe

#1849
DEx Drobeta Turnu Severin-Vînju Mare-Calafat  e chiar necesar, Simian - Hinova - Starmina se indreapta spre nivelul "E85" dar nu e inca acolo la nivelul de victime.
Cred ca e deasupra lui A9 dar ce stiu eu.
A6 - Craiova Lugoj si extinderea catre Calafat

a.l.x

A6:
Craiova-Filiași:
QuoteIN LUNA MARTIE A FOST EMISA HOTARAREA GUVERNULUI PENTRU APROBAREA INDICATORILOR TEHNICO-ECONOMICI.
IN CURS DE PREGATIRE DOCUMENTATIE IN VEDEREA LANSARII PROCEDURILOR PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI.
Filiași-Drobeta Turnu Severin:
QuoteIN DATA DE 02.02.2024 A FOST AVIZATA ANALIZA MULTICRITERIALA A VARIANTELOR DE TRASEU ETAPA 1.
  AU FOST REALIZATE DEZBATERI PUBLICE IN PERIOADA 01.04.2024-08.04.2024. 
  IN CURS DE FINALIZARE ANALIZA MULTICRITERIALA ETAPA 2 IN URMA CAREIA SE VA STABILI VARIANTA FINALA DE TRASEU .

Drobeta Turnu Severin-Domașnea:
QuoteIN CURS DE FINALIZARE ANALIZA MULTICRITERIALA ETAPA1.

Domașnea-Caransebeș:
QuoteIN DATA DE 02.04.2024 PRESTATORUL A TRANSMIS O VARIANTA PRELIMINARA A ALTERNATIVELOR DE TRASEU STUDIATE IN CADRUL DOCUMENTATIEI AFERENTE ANALIZEI MULTICRITERIALE DE TRASEU - ETAPA 1.

a.l.x

Azi s-a mers bară la bară de pe centura DTS până la Orșova și acum este coadă de mașini cam de la Domașnea până la Sadova Veche.
Sper să ajung până mâine acasă :lol:

QuoteAccident pe DN 6 între Armeniș și Sadova Veche (CS). Trafic îngreunat.


Powered by API/PUM imgur uploader
DRDP Timișoara

a.l.x

Quote,,Din discuțiile avute cu domnul ministru Sorin Grindeanu (n.r. - ministrul Transporturilor) în aproximativ două săptămâni de zile va fi lansat primul pachet: sectorul de autostradă Filiași - Craiova. Urmează ca imediat să fie scos la licitație și pachetul de drum expres Gorj. Se va scoate la licitație proiectare și execuție. Proiectarea va dura foarte puțin, pentru că documentația sau studiul de fezabilitate este la nivel de detaliu, astfel încât partea de proiectare este mult mai ușoară", a spus Cosmin Popescu.

Sursa

mdragos

#1853
Proiectarea dureaza cam 1 an pana la obtinere AC. Nu va fi "repede" cum se viseaza mai ales in an electoral.

JohnDoe

Dupa cum vedem tronsonul dificil e intre Severin si Caransebes, dar sa nu ne impiedicam in detalii in an electoral.
Atentie la cum voteaza cei de langa noi ;)
A6 - Craiova Lugoj si extinderea catre Calafat

a.l.x

Anunț public privind decizia etapei de încadrare


QuoteCompania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, titular al proiectului ,,Autostrada București- Alexandria", anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenția Națională pentru Protecția Mediului, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului pentru proiectul ,,Autostrada București- Alexandria", propus a fi amplasat în judeţele Ilfov, Giurgiu și Teleorman, care se supune evaluării impactului asupra mediului, se supune evaluării adecvate și nu se supune evaluării impactului asupra corpurilor de apă.

CNAIR

a.l.x

Grindeanu a zis pe live că drumul Lugoj-Filiași  nu va continua din bucata A6 existentă , se va lega direct de A1 ,,mai încolo".  :lol:
Și continuă să îl numească DEx.

Primele 2 min aprox din Live

abcxyz

Varza devine și mai varză. Nici nu știu cum e, așteptat sau neașteptat...

Xrailer

#1858
Exact intersectia de mai jos trebuie sa faca La Filiasi Cu DTS-Craiova-Tg Jiu, Cum au facut la Dex Buzau-Braila.

Feri

#1859
^ Este parte din DEx Focșani - Brăila de fapt și da, nodurile în Y sunt ideale când sunt două direcții dominante din trei. Iar aici A6 și  Craiova - TgJiu ar trebui clar să primeze față de TgJiu - DTS.
La Brăila ajută că Acciona proiectează ambele DEx-uri. Aici avem Search pe Craiova - Filiași - Tg Jiu și DPConsult+Explan pe Filiași - DTS. Trebuie să se coordoneze. Nu imposibil dar vedem că foarte improbabil.

Nici la capătul celălalt al DEx-ului Focșani - Brăila cu A7 nu au reușit să facă tot nod Y, pe undeva tot din acest considerent. Ar fi trebuit prevăzut încă din SF-ul pt A7, așa cum este prevăzut nodul cu A5 Giurgiu pe SF-ul A6 București -Alexandria. Dar din păcate acolo este excepția de la regulă. Și chiar și acolo au greșit că nu au făcut nodul tot de tip Y.

Este o lipsă generală de proiectare în ansamblu a marilor artere de trafic și din cauză că nu avem mari proiectanți pe piața noastră capabili sa gestioneze proiecte de asemenea anvergură. Dar nici specialiști de proiect la nivel de DRDP/CNAIR/MT se vede că nu sunt. Plus influența consiliilor județene către interese de conectivitate mai degrabă locale.
Se preferă proiectarea fragmentată pe loturi mici chiar și la câmpie pentru o mai ușoară gestionare internă și o livrare mai rapidă teoretic. (că în practică...).