Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

#1050
Sealand01,
banuiesc ca este vorba despre Calafat, nu cafat...

Anyway...

Vezi cocoasa de la Focsani, parca suntem arabi - "sa dam tarii cat mai multe cocoase"...

Doar ca in cazul Calafat nu ar fi neaparat vorba despre o "cocoasa".
Spre deosebire de Focsani, aceasta cocoasa este doar o optimizare a traseului. (Lupul, capra si varza... )

Hai sa ne revenim.
Cat timp institutiile statului care au "in fisa postului" sa ne comunice evolutia si starea actuala a traficului ne dau "m.... la tot cartierul", doar bajbaim pe baza impresiilor personale ale membrilor acestui forum....

LE
@archaeus,
traseele propuse de vancouver (in acest caz) au un mare defect: sunt de bun simt....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

liviu09

#1051
QuoteÎntrebare publică lansată de CNAIR SA 🟪
Forumul PeUndeMerg al Asociației Pro Infrastructura a lansat recent în spațiul public informația portivit căreia Firma Egis ar fi fost declarată câștigătoarea Contractului pentru elaborarea Studiulu de Fezabilitate al Drumului Expres Craiova – Lugoj.
Însă procedura de atribuire se află încă în evaluarea ofertelor, deci nu se poate spune cu certitudine cine va câștiga acest contract.
Mai ales că în multe situații, ofertanții clasați pe primele locuri în anumite faze ale unor licitații, au ajuns la coada clasamentului, după analizarea clarificărilor și soluționarea contestațiilor, venite din partea unor firme concurente.
Informația a fost lansată de Forumul PeUndeMerg al Asociației Pro Infrastructura, cu scopul evident de a fi preluată de presă.
🟣 În aceste condiții apar următoarele întrebări:
1. Această informație, strecurată în spațiul public, are scopul de a securiza șansele Firmei Egis de câștigare a contractului, prin orice mijloace?
2. Cine ar avea acest interes și de ce?
3. Cei care conduc Forumul PeUndeMerg și Asociația Pro Infrastructura, reprezintă onest interesele cetățenilor, sau promovează de fapt o agendă ascunsă, folosindu-se de oamenii de bună credință care îi susțin?
Sunt întrebări care ar trebui să dea de gândit celor care doresc cu adevărat ca România să construiască infrastructură modernă.

SURSA: https://www.facebook.com/CNAIRSA/posts/2985394915053901

Forum - a meeting or medium where ideas and views on a particular issue can be exchanged.


archaeus

Gen...cu ce se mai ocupa compania nationala antiifrastructura. S-a schimbat stapanul, s-a schimbat si naravul.

florin74


naivu

^^^Iata de unde a plecat:
Quote from: NGC on December 08, 2021, 09:18:30 AM
"Elaborare Studiu de Fezabilitate "DRUM DE MARE VITEZĂ CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN - LUGOJ""

Vrabiutele transmit ca aici castigatorul initial este asocierea condusa de EGIS si care include si pe SEARCH.
Si cine a preluat:
https://www.economica.net/autostrada-sudului-egis-declarat-castigator-pe-craiova-lugoj-cel-mai-mare-contract-de-studiu-de-fezabilitate-surse_548003.html
De a ajuns CNAIR sa ne acuze de "promoveaza de fapt o agenda ascunsa" (recte "a securiza sansele firmei Egis")

paullie

Da au sters rapid. Am apucat sa vad ca erau 32 de comenturi si cred ca mai toate negative.

stangabriel

Economica :

Informația a apărut inițial pe forumul PeUndeMerg al Asociației Pro Infrastructură și a fost confirmată pentru ECONOMICA.NET de surse oficiale. ?????

Tehnici de intimidare, postare fara aprobare facuta de un lup singuratic. Nu e de bagat de seama.

DarkFranck

#1057
Era doar o chestiune de timp până să se atace la baionetă, în noua conjunctură politică. Bine, nu vreau să spun decât că m-a luat râsul când am citit poziția CNAIR, care lansează o teorie a conspirației fără să prezinte probe sau măcar indicii. E o involuție administrativă enormă, practic acuzația subliminală e că străinii răi și hrăpăreți nu ne lasă pe noi, geto-dacii, să ne apărăm nevoile și sărăcia (și mai ales consitranșii noștri și sfântul drum național cu o bandă pe sens).

A ajuns CNAIR să fie implicată direct în bătălia politică împotriva unei asociații (putea să fie oricare, "Asociația Băutorilor de Bere Belgiană", de ex) și a unui partid (nici nu contează care, putea să fie Partidul Liber-Schimbist), e practic o declarație politică - am citit de 2 ori și doar asta văd, nu văd nici măcar o brumă de probă. Adică, în capul lor, dacă afli că cineva ar fi favorit să câștige un contract, sigur ai tu vreun inters, sigur e vreo manevră.

Practic, CNAIR arată că a devenit o companie "verde" (dar nu în sensul de eco, ci în sensul celălalt), cu căciuli de tarabostes pe sub fularele Burberry, gata să se ia la trântă cu străinii cei răi (care, firește, au o "agendă ascunsă"). "Ia scoateți voi agenda aia pe masă, băieți, să vedem ce ați desenat voi în ea! Cum, autostrăzi? Păi e trădare pe față, dom'le!"

LE 1: Acum văd că au șters postarea, și-au dat seama că era prea lată, s-au făcut de râs grav  :lol: Doar că eu am apucat să fac capturi de ecran pe Fb, așa, să rămână pentru posteritate. Le și adaug aici, mai jos, pentru cei care nu au văzut și "ilustrația foto".

LE 2: Cred că cineva le-a suflat în cască faptul că pe comunicatul ăsta pierd garantat în instanță într-un proces. Deși, cunoscând ceva oameni din administrație, cred că cine a comandat comunicatul era puțin nervos sau puțin mai mult băut (sau amândouă).

Sunt și 2 virgule între subiect și predicat, probabil a fost scris în grabă (sau doar ăsta e nivelul).








Powered by API/PUM imgur uploader
Fluctuat Nec Mergitur

GAC

#1058
In ceea ce priveste executia sectiunii dificile intre Orsova si Drobeta, optiunea base tunnel nu o vad fezabila din cauza costului si timpului de executie. Una e sa ai deasupra Mont Blanc si alta niste muntisori de 500 m altitudine.
Totusi, faptul ca pe cei 20 Km relieful are aspect omogen: pe-o parte stanca si pe cealalta prapastie creaza o mare oportunitate pentru un DX suspendat deasupra DN-ului actual. Astfel, putem avea un sir de coloane cu nasterile in zona dintre DN si CF. Pe aceste coloane se pot pune niste rigle, iar riglele sa fie ancorate in fata dealului (pe partea opusa coloanelor), mai ales ca este stanca. Pe rigle, bineinteles grinzi prefabrica de de 40 m.
La 20 Km, asta inseamna 4000 grinzi de 40 m. De asemenea, am putea avea si riglele tot prefabricate - 500 de bucati.
Astfel, fiecare sectiune a viaductului va avea o coloana (mai groasa), o rigla si o ancorare in stanca.
UMB poate produce 4,000 de grinzi in 2 ani doar cu fabrica de la Slatina. Daca ar face si riglele tot in sistem prefabricat, ar putea creste eficienta si micsora timpul.
Nu in ultimul rand, solutia cu viaductul de 20 Km protejeaza si mediul: nu se rascolesc dealurile si nu vor avea cum sa ajunga animalele pe sosea (intre viaduct si peretele de stanca pastranduse o distanta de 1-2m).

ciprebbe

E greu sa treci de la gresia din baie la ceva serios........

Dar sa le amintim celor interesati si cum putem fi ajutati in lupta cu dinozaurii:

Conturile sunt: Asociația Pro Infrastructură
IBAN RON: RO32RNCB 0837 1694 8196 0001
IBAN EUR: RO05RNCB 0837 1694 8196 0002
IBAN USD: RO75RNCB 0837 1694 8196 0003
Cod BIC/SWIFT: RNCBROBU
BCR
Donatii prin PayPal: contact@proinfrastructura.ro

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduG

Este și comunicat de presă oficial pe site-ul CNAIR.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%C3%AEntrebare-public%C4%83-lansat%C4%83-de-cnair-sa

QuoteÎntrebare publică lansată de CNAIR SA
14 Dec 2021 Interes generalFacebook Twitter
Forumul PeUndeMerg al Asociației Pro Infrastructura a lansat recent în spațiul public informația portivit căreia Firma Egis ar fi fost declarată câștigătoarea Contractului pentru elaborarea Studiulu de Fezabilitate al Drumului Expres Craiova – Lugoj.

Însă procedura de atribuire se află încă în evaluarea ofertelor, deci nu se poate spune cu certitudine cine va câștiga acest contract.

Mai ales că în multe situații, ofertanții clasați pe primele locuri în anumite faze ale unor licitații, au ajuns la coada clasamentului, după analizarea clarificărilor și soluționarea contestațiilor, venite din partea unor firme concurente.

Informația a fost lansată de Forumul PeUndeMerg al Asociației Pro Infrastructura, cu scopul evident de a fi preluată de presă.

În aceste condiții apar următoarele întrebări:

1. Această informație, strecurată în spațiul public, are scopul de a securiza șansele Firmei Egis de câștigare a contractului, prin orice mijloace?

2. Cine ar avea acest interes și de ce?

3. Cei care conduc Forumul PeUndeMerg și Asociația Pro Infrastructura, reprezintă onest interesele cetățenilor, sau promovează de fapt o agendă ascunsă, folosindu-se de oamenii de bună credință care îi susțin?

Sunt întrebări care ar trebui să dea de gândit celor care doresc cu adevărat ca România să construiască infrastructură modernă.

liviu09


VictorC

,,Erată

presa@andnet.ro
18:48 (acum 11 minute)
către presa

Vă rugăm să ignorati emailul anterior."

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Cristian 74

Pe mine mă nedumerește ceva: lângă sigla ProInfrastructură apar 3 poze - fostul ministru Cătălin Drulă, membru al forumului, Ionuț Ciurea. Știm de ce apar ei acolo. Dar de ce Clotilde Armand? Ce caută ea acolo? Doar pentru a da conotație politică postării? Chiar așa de josnici sunt?