Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

+1
(că +2 nu mă lasă aplicaţia...:). )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stefanudrea

#451
Cred ca au raspuns si altii mai "batrani" cu ce bani. E f bine cand "nou" fiind esti pus la punct. Urmaresc insa forumul de mult timp, dar acum am considerat oportuna redeschiderea discutiei pe tema A6 cand A1 in zona de vest are o lungime de luat in seama. Daca si aici pe forum se gandeste ca la CNADR in sensul ca cei mici nu sunt de luat in seama atunci ma voi limita la calitatea de privitor. Scuze de offtopic, dar cred ca aveam macar drept la raspuns vizavi de "calificarea" mea. Promit ca replica nu va mai fi dupa o eventuala noua "punere la punct"! In plus, nu stiam ca e nevoie de un cv ca sa iti spui o parere. In acest caz pastrez cv-ul pt lucruri serioase si imi asum aici sanctiuni.

TibiV

#452
Nu vrea nimeni să te "pună la punct".

Pur şi simplu ne "frecăm" de prea multa vreme cu ceea ce ne-am dori....

Versus ceea ce ne permitem. Financiar.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Exista doua reguli:

9. Fara intrebari inutile si/sau intrebari vechi.
Inainte sa pui o intrebare, uita-te in posturile anterioare si vezi daca nu cumva gasesti singur raspunsul.

10. Fara reluarea la infinit a discutiilor despre subiecte ultra-discutate.
Am discutat o data un lucru, ramane discutat. Nu are sens sa reluam discutia decat daca, evident, apare ceva nou si relevant.


... extrase de aici.

Mesajele care nu respecta regulile se sterg. Poti comenta cat vrei tu atat timp cat aduci argumente si nu reiei aceleasi discutii fara a aduce nimic nou. Asta e un forum special, ce sa-i faci.

Cu asta terminam si offtopicul, va rog. Daca mai sunt intrebari sau injuraturi, le primesc prin mesaj privat.

dr4qul4

voi realizati ca ceea ce voua vi se pare "trafic infernal", mie ca bucurestean mi se pare "drum de vacanta" ? (am fost de 2 ori pe el vara asta, ce-i drept doar pana la Caransebes, dar acela este un orasel mai mic decat Rm Sarat, Roman, Pascani).
Insa am alta parere in legatura cu un drum pana la Iasi: peste 400 de km la un trafic de 3-4 ori mai mare pe un drum cu 1 banda si ...un acostament mai lat (cu denivelari, fara marcaj, si de pe care te poti trezi in sant oricand).
Daca tot vorbim de A6, atunci mai bine incepem cu DX Bucuresti-Alexandria pentru ca aici macar avem trafic care sa justifice.

Momentan DN6 este unul din putinele DN-uri care a primit update-uri serioase: Variante de ocolire: Alexandria, Rosiori, Caracal (in lucru), Craiova, DTS, Mehadia, Plugova, Crusovat, Domasnea, Caransebes, Lugoj.

De fapt, este cam singurul DN la care prin "reabilitare" s-a optimizat si traseul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

#455
Ce s-a upgradat pe DN6 la Crusovat? Si scoate din enumerare Plugova, te rog. Din cauza groazei patologice de tuneluri, cei de la CNADNR, au facut tot ce a fost posibil sa nu se materializeze proiectul.

PS. Daca ai fi parcurs DN6 pana la Caransebes asa cum spui, era imposibil sa ignori serpentinele de la Plugova si travesarea localitatii, inca pe traseul DN6.

dr4qul4

La Crusovat, actuala varianta a DN6 trece pe deasupra satului. Poate a fost facuta acum mai multi ani, dar sigur nu este "vechiul drum pentru carute" asa cum avem in alte parti.

La Plugova nu am ajuns pentru ca am venit dinspre Bigar (spre Hateg), iar dinspre sud am fost pana la Herculane. Stiu ca s-a renuntat la tunel, dar banuiesc ca restul lucrarii a ramas in picioare.

Traficul pe el e mai lejer decat pe pe DN71.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Si la Crusovat si la Plugova sunt reabilitari pe vechiul traseu. Pe unde era traseul de carute, daca stii "sigur" ca nu era pe unde e azi DN6? Pentru ca nu e nici un "upgrade serios" asa cum vrei sa insinuezi. Si daca nu ai trecut prin Plugova, de ce prezinti ceva ca si cum ai stii despre ce vorbesti?

Asa cum ziceam mai sus, DN6, cel putin pe tronsonul Lugoj-Orsova nu cere autostrada. Poate cel mult un semi-profil ca sa ocoleasca localitatile sau sa nu mai urce pe serpentine... sau cel putin tunelul de la Plugova. Tot ce-mi doresc e sa prezentam toti obiectiv situatia.

dr4qul4

Varianta de ocolire Plugova a facut parte din planul de modernizare a DN6. 
Iar la Crusovat (de fapt pe langa, deoarece nu trece prin sat) daca imi amintesc bine exista chiar si un fel de parcare, asemantoare cu cele de pe autostrazi. Asa ceva nu vezi pe nici un alt DN.

Si paralel cu DN6 avem un DJ care merge prin localitate. Sunt curios daca nu cumva acela este vechiul traseu. Si DN1, intre Ploiesti si Comarnic merge pe un traseu diferit fata de acum 100 de ani (vechiul DN1 a devenit DJ acum 30-40 de ani).


Si am spus "am fost pe el", ceea ce nu implica automat ca l-am parcurs de la un capat la altul. Iar atatea centuri, la ritmul de contructie din tara noastra, reprezinta un "upgrade serios". Vrei sa stii cate centuri avem pe DN2 in ultimii 10 ani? Oare "centurile" Buzau si Focsani pot fi considerate modernizari?


PS. Pana la urma se mai face tunel la Plugova sau nu? Parca UE a insistat pe chestia asta!?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Quote from: dr4qul4 on December 26, 2015, 03:05:34 PM
Varianta de ocolire Plugova a facut parte din planul de modernizare a DN6. 

Exact.

QuoteIar la Crusovat (de fapt pe langa, deoarece nu trece prin sat) daca imi amintesc bine exista chiar si un fel de parcare, asemantoare cu cele de pe autostrazi. Asa ceva nu vezi pe nici un alt DN.

Parcarea a aparut in urma cererii. Care e problema ca exista aici si nu exista (nu vezi) pe alte DN. Sa se faca si acolo daca are cine. Daca astepti sa le faca CNADNR-ul, o sa le faca la Sfantu' Asteapta.

QuoteSi paralel cu DN6 avem un DJ care merge prin localitate. Sunt curios daca nu cumva acela este vechiul traseu. Si DN1, intre Ploiesti si Comarnic merge pe un traseu diferit fata de acum 100 de ani (vechiul DN1 a devenit DJ acum 30-40 de ani).

Si stii tu ca sigur nu era ala traseul "de carute"? De unde?


QuoteSi am spus "am fost pe el", ceea ce nu implica automat ca l-am parcurs de la un capat la altul. Iar atatea centuri, la ritmul de contructie din tara noastra, reprezinta un "upgrade serios". Vrei sa stii cate centuri avem pe DN2 in ultimii 10 ani? Oare "centurile" Buzau si Focsani pot fi considerate modernizari?

Si de ce e relevant pentru DN6 ce s-a edificat (sau nu) pe DN2? Sj eu sustin ca trebuie facut A7, dar nici nu sustin ca DN6 E SUFICIENT. Eu doar sustin ca A7 ar avea prioritate in ideea penuriei de fonduri. Si da, DN6 nu are trafic azi, dar va avea anul viitor, cand noi tot nu vom avea bani sa facem A6.


QuotePS. Pana la urma se mai face tunel la Plugova sau nu? Parca UE a insistat pe chestia asta!?

Nu, nu se face? Imbecilii din CNADNR, au renuntat sa-l faca prin2010 in ideea ca in curand vor construi A6. Ce zici de asta?

stangabriel

Nu e A6, dar intreb ca duce la o fluenta mare in zona. Cat ar costa, acum, dupa o licitatie corecta tunelul?

MNU

Problema e lipsa de coerenta in strategie a CNADNR. Daca il faceau in 2009-2010, era super. Erau niste bani cheltuiti cu folos. Acum, e foarte dependent de momentul cand s-ar construi A6 in zona. La cum merg lucrurile la noi, e clar ca tunelul merita facut. Zona e "bottleneck" pe un coridor european. Dar, daca prin eliminarea acestui "bottleneck" se "impinge" necesitatea pentru A6 mai tarziu cu 5-10 ani?...

stefanudrea

#462
Daca DN6 inseamna doar Plugova si Caransebes si nu este coridor european important inseamna ca ne meritam soarta si nu avem voie sa facem A6. Nu sunt absurd sa zic ca A6 se poate face usor, dar sunt zone precum Lugoj-Slatina Timis si Herculane-Orsova unde A6 este pe plan drept. Dar, daca A12 nu se face atunci ce pretentie sa am la A6 care leaga 2 sate precum Caransebes si Calafat via Plugova?

dr4qul4

@MNU, nu am nimic ca s-a facut acea parcare. Chiar si eu am oprit in ea. E foarte buna. Doar ca am crezut ca acea portiune este o modernizare...
Ar fi excelent sa apara si in alte parti, dar pe alte DN-uri avem benzi  de 50m, nesemnalizate din timp, unde nu poti oprii decat daca stii exact unde se afla.

Nu spun ca e SUFICIENT. Spun doar ca nu se afla in MPGT, si chiar nu avem bani pt A6 DTS-Lugoj. Noi nu avem bani (in urmatorii 6 ani) nici pentru jumatate din ce e "prioritate 0 si 1" in MPGT.

Iar DN6 chiar a primit "upgrade-uri" serioase in ultimii ani, si per total arata mult mai bine decat DN2, DN1, DN65, DN28, DN11, DN15, DN5, DN39...toate cu trafic mult mai mare.

Un tunel la Plugova si cateva zone cu a 3-a banda si alte lucrari marunte ar face ca lipsa A6 sa nu se simta decat peste vreo 10 ani, mai ales ca bulgarii se vor conecta la sarbi si tot traficul de tranzit ne va ocoli.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: MNU on December 26, 2015, 03:44:42 PM
Dar, daca prin eliminarea acestui "bottleneck" se "impinge" necesitatea pentru A6 mai tarziu cu 5-10 ani?...

Mi-e teama ca A6 oricum va avea de asteptat 10 ani sau mai mult.... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)