Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Cozak

Excepționale poze băieți! Chiar vroiam sa dau o tura în zona Paru Tipari. Nodul e gata am putea urca pe A1 acolo măcar. ... Ultima speranța că am putea utiliza o porțiune de A1. We trust in God.

phb2

Quote from: schluppi on October 12, 2013, 06:47:49 PM
Am parcurs A6 astazi. Asfalt peste tot, drenaje longitudinale sub si supraterane (pe mijlocul autostrazii). lucrari de arta in stadiu avansat. mai este totusi de lucru.

Bravo Schluppi, très beau reportage ; on voit que TS met le paquet pour terminer rapidement.
Pour le reste, - et même si la question a été longuement débattue,-  je partage l'avis de Panda80 : DTS, voire Craiova, devraient être ajoutés à Calafat ( dont je note que le sigle Douane a été oublié )

panda80

Quote from: Ionut on October 12, 2013, 07:49:10 PM
E aceeasi discutie cu Nadlac, s-a tot discutat. :)

Stiu ca s-a mai discutat, insa una dintre concluzii a fost ca indicatoarele oricum nu conteaza ca toti avem GPS, concluzie cu care nu pot fi de acord. In Europa de Vest nu exista localitatile de frontiera pe indicatoare, decat daca acestea sunt orase mari. Aproape nimeni nu o sa se opreasca in Calafat, in schimb daca trecem Sofia ajutam pe multi mai multi. De exemplu cati dintre voi mergand prin Polonia ati sti ce este Jedrzychowice sau Budzisko? Acestea sunt mici localitati de vama pe trasee europene importante. In schimb daca ati vedea Dresden sau Vilnius sigur ati sti unde sa mergeti. Forumistii polonezi au inteles aceste lucruri si au facut petitii peste petitii sa se schimbe acele indicatoare. De aceea ma astept ca si la noi sa se inteleaga acest aspect si sa ne dam seama ca intr-o Europa unita frontierele nu mai au nici o importanta. In opinia mea Calafat trebuie sa apara pe indicatoare de la DTS incolo.

teocharis

Polonia+tarile Baltice sunt in Schengen, ergo vama nu mai conteaza

noi (si bulgarii) nu suntem si, dupa ultimele evolutii, estimez ca nici nu vom fi curand


dr4qul4

ceea ce mi se par mai interesant este: Calafat 272 km!!!!

cumva au traseul stabilit?  este clar ca urmeaza proiectul prioritar pe axa directa (fara ocol prin craiova), dar oare au deja pre-SF-uri sau doar au luat distanta Lugoj-Calafat actuala (260 km) si au adaugat cei 12 km de la A1 la Lugoj?

S-ar putea sa avem o surpriza si sa se inceapa cat de curand licitatiile pentru aceasta autostrada deoarece dispune de finantare europeana.
Nu se vorbeste insa deloc desi e clar ca pt UE e mai importanta decat A1
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut


Goldmund

Intre Lugoj si Calafat ar trebui ca A6 sa fie finantata de UE in proportie de 100%, separat, fara sa afecteze finantarea Romaniei pentru decada 2014-2020, deoarece A6 dupa Lugoj va fi intr-o proportie covarsitoare o autostrada de tranzit...Eu as incerca orice sa maresc sumele alocate Romaniei, in special pentru infrastructura, cunoscand(si prezetand zi si noapte comisiilor europene) starea precara a infrastructurii in aceasta zona din UE

teocharis

Quote from: Goldmund on October 13, 2013, 01:04:01 PM
Intre Lugoj si Calafat ar trebui ca A6 sa fie finantata de UE in proportie de 100%, separat, fara sa afecteze finantarea Romaniei pentru decada 2014-2020, deoarece A6 dupa Lugoj va fi intr-o proportie covarsitoare o autostrada de tranzit...Eu as incerca orice sa maresc sumele alocate Romaniei, in special pentru infrastructura, cunoscand(si prezetand zi si noapte comisiilor europene) starea precara a infrastructurii in aceasta zona din UE

totusi, nu mai suntem colonie romana sa ne construiasca altii autostrazi iar noi sa stam ascunsi prin paduri asteptand...trecerea timpului.

vancouver

@Goldmund, dupa acelasi principiu, A43 Szeghed-Nadlac ar trebui finantata 95% de statul român.  :lol: :lol: :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

85% finantare inseamna ca statul roman castiga bani. Desi UE nu ne rambusrseaza si TVA-ul (ar fi si culmea, principul colectarii TVA face ca acesta sa fie platit in tara de unde vin banii) totusi firmele contractoare platesc 16% impozit pe profit si contributii+impozite pe salarii.
cu alte cuvinte statul plateste 15% si direct recupereaza minim 16%.

iar indirect  mai recupeaza inca pe atat.

Sper ca fondurile europene pt 2014-2020 sa acopere atat lugoj-calafat cat si Pitesti-Sibiu. 



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

Quote from: vancouver on October 13, 2013, 02:21:43 PM
@Goldmund, dupa acelasi principiu, A43 Szeghed-Nadlac ar trebui finantata 95% de statul român.  :lol: :lol: :lol:


Ich bitte Dich!
Am scris ca UE ar trebui sa finanteze, pentru ca Romania nu se afla in situatia celorlalte state din UE si pentru ca sunt prea putini bani pentru a finanta fie si prioritatile romanesti si POZ T, iar A6 care ar fi mai mult de trazit, nu este in nici un fel foarte stringenta pentru noi...Si nu am scris ca ar trebui finantata de ...turci sau bulgari  ;) - altfel ramanem doar cu :lol:
Daca ne uitam cat primesc polonezii pentru infrastructura(normal, respectand proportiile intre cele doua tari) reiese clar ca noi primim mult prea putini bani din UE. Dar poate nu avem nevoie de banii lor...
Vancouver, cunosti discutiile la nivel de Comisii de Specialitate din UE in care se cerea clar ca proiectele UE sa fie finantate 100% de Uniune??(era apropo de Grecia si incapacitatea lor de a cofinanta proiectele UE

Ionut


dorum

#87
astazi, 13.10, A6...de pe A1 o luam pe contrasens pe A6....






























dorum


dorum