Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

TibiV

De ani de zile ma gandesc la problema asta....
De ce naiba se aglomereaza brusc DN6 de la Ghimpati spre Bucuresti, desi la giratoriul ala aproape nimeni nu vireaza spre Bucuresti?!...
Doar CESTRIN stie...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Părerea mea ( strict personală, dar bazată pe experiența de locuitor al zonei) e că până la Ghimpați e "zona de atracție" a Bucureștiului (prelungită de cele două orășele-satelit, Mihăilești și Bragadiru). Am auzit inclusiv de navetiști  din Ghimpați, nu chiar în  oraș dar pe la firmele din zona CB (se face mai puțin decât făceam eu din Pantelimon la serviciu ) . Care mai vin  și la Dovinot la restaurant sau comandă marfă de la Leroy Merlin.

Ionut

Mai vreti MZA pe alte segmente de interes pentru DN6?

vladb

Daca nu ai pus inca (eu nu gasesc), tare as fi curios de MZAul pe relatia Caransebes - Drobeta (Simian). Eu am ramas interzis ultima data cand nu am putut depasi una bucata tir din Caransebes pana la Baile Herculane...
Multumesc anticipat!

ion59

Quote from: Ionut on January 27, 2019, 08:29:39 PM
Mai vreti MZA pe alte segmente de interes pentru DN6?
Poate ar fi de interes până la Craiova. Mulțumesc!

perfidus

S-a mai întrebat cineva daca 4 mil. de euro sunt suficienți pentru acest studiu de fezabilitate? Dar sa fie facut cum trebuie, cu identificarea tuturor problemelor de geologie si de mediu.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ion59


perfidus

#682
*85km pana la Km 0 Bucuresti respectiv cca 75-77Km pana la Centura Bucuresti.
Adica aproximativ 50.000 euro/Km. Cam care este standardul de cost de pana acum?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Ideea e sa vorbim despre traficul relevant pentru Bucuresti-Alexandria. Ca daca vorbim de Bucuresti-Alexandria-Craiova... e alta poveste. Asta nu inteleg eu. De ce facem SF doar pana la Alexandria. De ce nu pana la Craiova. :)

perfidus

#684
Ar fi interesant de facut un clasament cu pretul per kilometru al SF-urilor cumparate pana acum de CNAxxR.

Deocamdata, offtopic, am gasit ca pretul pentru SF Brasov Fagaras platit in 2007 asocierii Poyry - Arcadia Eurometudes a fost de 13,8 mil. euro pentru 76km, cu TVA. Cam de trei ori mai mult decat se ofera acum pentru SF-ul asta Bucuresti-Alexandria, de 80 si ceva de Km.

SF-ul facut de Search pentru DX Cra-Pi a costat 15,9 mil. euro (cu TVA) pentru 125km.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

carutasul

De asta am întrebat de la început ce înseamnă "sprijin"? Că pare a nu fi SF-ul propriu-zis.

perfidus

Eu asta am inteles: "Rezultatele așteptate ale proiectului sunt : realizarea Studiului de Fezabilitate,  în conformitate cu HG 907/2016; "


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

carutasul

Cinstit vorbind se poate înțelege orice :)
Eu mi-am zis părerea, și anume că nici un SF n-are sens în zonă dacă nu e "global" adică dacă nu acoperă toată latura de sud-vest a Bucureștilor, pentru că așa poți face trei studii diferite pentru trei șosele, să îți dea că toate trei sunt necesare, dar de fapt totul poate fi acoperit de una singură ( pe care nu o iei în calcul la celelalte sf-uri).

cezar-mario2012

  E folosesc de cel puțin trei ori pe săptămână drumurile din zona Ghimpați, DN6 și DN61, dar și drumurile DJ412, Dj411, acestea se intersectează cu DN6. Pot să spun că traficul către Alexandria nu se schimbă semnificativ după Ghimpați, marea majoritate ce lucrează în București nu depășesc Mihăileștiul și satele riverane cu DJ412. Dn61 este folosit de multe TIR-uri ce merg către vama Giurgiu - Ruse și vor să evite CB. Și după Alexandria drumul este deasemenea destul de aglomerat, destule camioane și TIR-uri.
  Concluzia: este necesar DX până la Craiova. 

carutasul

Chestia e că dacă faci drum expres până la Craiova cu greu mai poți justifica celălalt proiect, Craiova- Pitești.
Între Alexandria și Roșiori au rămas, după terminarea centurii, doar două localități, Peretu și Plosca; mi se pare mare păcat că nu le-au ocolit și pe astea, permițând apariția unei mici zone metropolitane între cele două orașe.
După Roșiori traficul scade semnificativ, dar în ultima vreme am constatat că e și ăsta în creștere. Iar, mare păcat că n-au ocolit Măldăieniul, un sat obscur care pare că nu se mai termină ( sunt km buni de câmp deschis dar marcat ca localitate) și după aia încă patru sate până la podul peste Olt.  Mie mi se pare că zona asta s-ar preta la transformare, prin pași succesivi, în drum expres ( încă o dată, nu văd sensul de a face un drum expres nou, singurul sens ar fi ăsta, să upgradezi drumul existent. Altfel faci autostradă, sau măcar jumătate de autostradă, probabil ieși mai ieftin decât DE). Dincolo de Olt Romstrade a lăsat lucrurile ceva mai avansate, probabil se poate lăsa așa în prima fază. De la Caracal încolo n-am prea circulat pe DN6