Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

#585
Si Sibiu-Fagaras merge. Nu e greu de facut.  8) Are si studiu. In curs parca....

Ionut

Va rog vorbiti strict de A6 aici. Multumesc!

ion59

Același lucru îl spuneam și eu într-o postare, din nefericire ștearsă de administrator. Pe A6 nu se poate începe ceva în teren mai devreme de cinci ani, optimist spus. Și asta în condițiile în care s-ar demara anul ăsta tot procesul birocratic.

@TibiV. Șansele de București-Alexandria sunt minime acum, deși traficul actual ar fi de o autostradă (sau un DX). Ce se poate remarca de către cine folosește acest segment este timpul mare de ieșire din zona metropolitană a Bucureștiului (în raport cu ieșirea din Militari la A1). 


Europiu

@vancouver: Am mai auzit si de la altii chestia cu 31.12.2022. Esti sigur ca si de data asta se va aplica regula N+2?

Legat de Lugoj-Calafat, am mai spus-o: se vorbea ca va intra (a intrat) ca propunere in cadrul 'planului Juncker', adica o sursa financiara nepusa la socoteala in MPGT. De aceea, poate n-ar fi rau inceput exact ce zicea @vancouver.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

stefanudrea

Macar e bine si asa daca alte argumente nu stau in picioare! Eu inca mai sper la o mica felie de A6!

vancouver

@Europiu. Da, n+2 regula generala. Ca sa fie timp pentru incheierea proiectelor si definitivarea documentelor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

imike

#591
A6 construit pina la Caransebes ar apropia si Resita de autostrada. Asa ca si eu pledez pentru continuarea A6, in orice varianta chiar si aceea de "save the money".
Ieri am trecut pe A6(bucatica) si se lucra sustinut la remedierea alunecarilor de teren. Pamintul scos se depozita in zona intersectiei cu A1. Am vazut un excavator si in alta zona unde "curata pamintul scurs" la o alta alunecare de mai mica amploare.

stefanudrea

#592
Merge chiar si pana la Slatina Timis de facut. Zona e aproape plana! Pe tronsonul Slatina Timis Severin plauzibila e largire la 2 benzi a celor 2 sensuri de mers. Ma uit la portiunea Filiasi Craiova ce aerisita e in acest profil!

Cuneo

Un europarlamentar cere modificarea Master Planului de transport in favoarea rutei Lugoj – Craiova

Un europarlamentar solicită modificarea, înainte de aprobarea finală, a ordinii prioritizării realizării drumurilor importante cuprinse în Master Planul pe transporturi al României. Solicitarea ar fi una extrem de favorabilă Banatului, având în vedere că drumul dintre Lugoj şi Craiova, posibil autostrada A6, să fie prioritate în prima parte a ciclului de finanţare, până în 2020, şi nu mai târziu.



Master Planul pe transporturi al României urmează să fie aprobat în următoarele luni, după ce a fost agreat şi de Comisia Europeană. Totuşi, europarlamentarul Marian Jean Marinescu solicită modificarea semnificativă a prioritizării realizării unor drumuri importante din zona Moldovei şi Olteniei, în sensul legării acestor zone de zonele din vestul României, unde sunt deja autostrăzi finalizate, care oferă şi legături directe cu Europa occidentală.

În ceea ce ne priveşte, modificarea acestei prioritizări ar viza includerea pe lista rutelor importante, care să fie construite prima dată, a şoselei care leagă Lugojul de Craiova.

,,Eu sper că se vor face modificări în Master Plan. Eu cred că există alte priorități cum ar fi conectarea Moldovei de Transilvania sau conectarea Olteniei de Banat", a declarat europarlamentarul, potrivit HotNews.

Marinescu solicită ca în locul autostrăzii Piteşti – Craiova să fie prioritizată ruta Craiova – Calafat – Drobeta Turnu Severin – Lugoj.

Teoretic, ruta corespunde cu cea a viitoarei autostrăzi A6, dar s-ar putea discuta şi despre un drum expres.

În actualul Master Plan prioritară este o autostradă Craiova – Piteşti, care ar avea un cost estimat de 900 de milioane de euro. Solicitarea vizează prioritizarea legăturii Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj, care ar urma să fie gândită ca un drum expres, cu un cost estimat la 2 miliarde de euro, dar cu un orizont de realizare după 2030. Cererea europarlamentarului vizează trecerea acestei rute pe finanţare până în 2020, înlocuind prima rută.

De cealaltă parte, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, spune că Master Planul nu este prea flexibil şi că nu se mai pot face modificări. Marian Jean Marinescu a fost deputat de Dolj.
http://www.tion.ro/un-europarlamentar-cere-modificarea-master-planului-de-transport-in-favoarea-rutei-lugoj-craiova/1630318

Gendan

#594
^^
Individul e de-al meu, de la aeronave. Si deloc surprinzator, e din Craiova.

LE: Nu ca as avea ceva cu el pentru ca e din Craiova  :lol: Am ceva cu el pentru ca il bat cifrele si se apuca de campanie cu autostrazi.

Dragos Sebastian

Poze de azi de pe la ora 14, se lucra la doua dintre alunecarile de teren de pe A6 .








Mai departe chiar dupa pod ,pe stanga pe sensul de mers spre Timisoara ,  au indulcit panta si au venit cu pamant nou peste .

Horațiu 87

Pe autrostrada A6, construita de firma italiana Tirena Scavi, se circula cu restrictii din cauza alunecarilor de teren care au afectat taluzurile. Lucrarile de consolidare, care se tot fac de luni bune, sunt suportate de constructor.

Circulatia pe Autostrada A6, care leaga orasul Lugoj de autostrada A1 (Bucuresti - Pitesti), se desfasoara cu restrictii inca din luna martie din cauza surparii malurilor, in urma ploilor, situatie care nu a fost remediata nici pana acum.

Informarea apare chiar pe site-ul Companiei Nationale de Autostrazi: "CNADNR anunta participantii la trafic ca, din data de 11.03.2016, circulatia pe autostrada A6 km 3+500 – 3+650 dr se desfasoara cu restrictie de viteza in zona alunecarii taluzului intre orele 08.00-17.00, iar intre orele 17.00-08.00 se desfasoara normal pana la finalizarea lucrarilor, in cursul anului 2016". Explicatia oficiala, de pe site: "ploi abundente". Cei de la call-center-ul CNADNR ne-au spus ca, intr-adevar, restrictia este valabila pentru o portiune de 150 de metri, dar ca "se circula, cu restrictie de viteza, iar daca apare ceva, eventual va deviaza". Viteza este limitata a 60 km pe ora.

http://www.bzi.ro/inca-o-autostrada-cu-probleme-construita-tot-de-italieni-se-surpa-malurile-circulatia-a-fost-restrictionata-552207

bogdix

Scuze ca ma bag, dar:
- fotografia in articol e de pe OS3 (de la "groapa de 200 m")
- restrictia la care se refera e de acum 2 luni (acum nu se circula restrictionat)
- intr-adevar, s-a lucrat la degajarea materialului alunecat si la aducerea terenului intr-un echilibru natural pana la stabilirea unei solutii de catre proiectant
- ultima parte din anunt e o dezinformare: "Proiectul initial viza construirea unei autostrazi intre Lugoj si Calafat, cu o lungime de 250 km, care sa lege A1 de Bulgaria, trecand peste cel mai nou pod peste Dunare, Calafat-Vidin, dar a iesit de pe lista prioritatilor guvernantilor". Nu exista nici un proiect initial. A fost la un moment dat parca o initiativa de S.F. dar nu stiu sa se fi concretizat.

aditd

Ultima estimare: 2030

"Poate şi din cauza problemelor în serie apărute la construcţia autostrăzii Timişoara-Lugoj-Deva, Ministerul Transporturilor nu se grăbeşte atunci când estimează perioada de realizarea pentru un alt proiect de infrastructură considerat foarte important pentru zonă – aşa-numita autostradă a Olteniei. Prognozele de realizare a segmentului de autostradă Timişoara-Lugoj-Craiova sunt împinse până în anul 2030."

http://timpolis.ro/autostrada-timisoara-lugoj-craiova-in-proiect-pentru-2030/

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)