Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ashbird

Valea jiului fort fief portocaliu a mers dupa primarul Ridzi care a trecut la Rosu .. iar Bradul este rosu de cand lumea. Restul este galben de penele

Iar trasele sunt facute la ghici.. nu cred ca a venit Rus cu harta de la minister. Iar acolo sunt si drumuri expres si autostrazi cu niste culori complementare Verde, Rosu, pe fond albastru .. dezastru vizual
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

alecu26

1. E ciudat si acel ciot spre Piatra Neamt (Bacau-Piatra Neamt). Sunt adeptul cioturilor si a legaturilor secundare plecate din corpul principal....ca un sistem circulator. Ungurii au facut asta mai ales cu M3. Ce frumos arata!!! dar acolo pare aiurea si scump. oare nu gaseam o solutie mai ieftina?

2. La fel si acel triunghi format dupa Buzau. Acolo, daca chiar ne tinem ca tara saraca care nu ne permitem, trebuia, chiar cu riscul unui ocol mic, un corp comun de autosrada Ploiesti-Buzau pana se inteapa Galati-Focsani. Adica acolo au facut triunghi, dar pe Bucuresteni ii pun sa ocoleasaca prin Ploiesti, in loc sa aiba autostrada direct spre Buzau si mai departe Moldova. Of, of, of.

3. Si totusi nimic propus pe partea de vest....nu facem legatura intre A1, A3 si DX-ul de Halmeu? Si aceasta sa mearga mai departe spre Belgrad? Parca si nodul de la Arad, era vorba ca e pregatit pentru aceasta autostrada....in sensul ca directia Nadlac-Arad nu este prioritara acolo. Parca acest DX a fost si el candva proiectat, la pachet cu Sebes-Turda, Sibiu-Fagaras si drumul nordului (a carui mostenitor este DX-ul Turda-Halmeu).

PS: parca mi-as dori ca DX Turda Halmeu sa plece din super nodul de la Turda, astfel incat sa mai demolam si sa reconstruim odata acel nod, si sa obtinem cel mai complicat nod din Europa intre autostrazi extraurbane.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: dr4qul4 on December 07, 2014, 10:09:02 PM
acea harta este facuta de cei de la televiziune nu de la MT. Probabil pe fuga.
Iar traseul desenat costa de minim 3 ori mai mult decat cel prin DTS. 

Discutia despre "modificarea traseului" este inutila.

Am vorbit cu moderatorul emisiunii, desenul a fost facut de departamentul lor de grafica pe baza traseelor GENERALE date de Matser Plan, nici pomeneala sa fi incercat sa urmareasca traseul exact.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

teocharis

BREAKING: autostrada este inclusa in noul plan Juncker de 315 mld EUR investitii:

Transport Cooridors
and mission
links
public Construction of the road
corridor connection
between the Black Sea
and the neighboring
countries (Serbia,
Bulgaria, Hungary) by
Highway Danubis -
Black Sea on the route
Constanta Port -
Constanta - Bucharest -
Alexandria -Craiova -
Drobeta Tr. Severin -
Lugoj - Timisoara - Arad
- Nadlac with important
branches to Moravita
(SRB), Calafat and
Giurgiu (BG) and to
Pitesti (important center
of car engineering
industry).
(Annex 1)
MT / CNADNR The 'Danubius – Black Sea' motorway is part of the southern branch of the IVth
Corridor Orient East-Med and mostly overlaps with the TEN-T Core Network.
The Corridor features two connectivity components, both at national and
international level: a connection between Central/Western Europe and the
largest port at the Black Sea – Constanta, and with the southern (Sofia, Atena),
south-eastern part of Europe (Istanbul) and Asia Minor. The motorway has a
length of 1209 km (between Nadlac and Constanta Port), from which 286 km in
operation (Arad-Izvin and Bucharest-Constanta Port) and 74 km under
construction (Nadlac-Arad and Izvin-Lugoj).
At national level, the motorway connects regions which are attractive
from a touristic and economic perspective (Banat, Oltenia and
Dobrogea), and important socio-economic centres such as Arad,
Timisoara, Dobreta Tr. Severin Port, Craiova, Pitesti, Giurgiu,
Bucharest, Constanta and Constanta Port. As a result, Bucharest would
become a first size road junction at European level and a link between
the north and south and between the west and east in road transport. It
features four connections with neighbouring countries (Hungary, Serbia
and two with Bulgaria) and a connection with the largest Black Sea
port.
Yes Works carried out (286
km),
Works in progress (74
km),
Feasibility study
prepared for 310 km
Preparation of feasibility
study for
539 km
6289 6289 Barrier no.1: Limited implementation time of the project during
the 2015-2017 period
Solution:
Dividing the motorway works into sections of approximately
50-100 km.
Barrier no.2:
Long period of time in organizing the procurement
procedure for attributing the works contract
Solution:
Elaboration of the public procurement documentation and
implementation of the procedure by the use of contracted
experts.
Barrier no.3:
Constructors' poor technical capacity for performing the
works
Solution:
Setting criteria for the selection of constructors able to prove
that they have the necessary resources for performing the
works
Barrier no.4: Reduced administrative capacity of the
beneficiaries
Solution: Procurement of consultancy services for e

MNU

Poate ca, inca o data, avem noroc cu apartenenta la UE... in sensul ca UE, ii forteaza pe decidentii politici de la noi, sa faca ceea ce e in interesul maselor largi, nu in interesul restrans al clasei politice.

Acum depinde la ce se refera planul, concret... pentru ca la politicienii romani nu merge cu vorba buna. Pana nu le sucesti bratul la spate, nu reusesti sa ii convingi sa miste un pai.

istvan78

Interesant ca mentioneaza o ramura spre Moravita si SRB.

Daca obectivul autostrazii catre Serbia devine legatura Constanta-Serbia, atunci "ramura" (A9?) ar trebui sa se desprinda de pe la Lugoj, sau chiar Caransebes (prinzand astfel si Resita si chiar Oravita la o anumita distanta), si nu de la Timisoara.

Ar fi fenomenal pentru pentru Caras!

Vlad94

#246
Momentan ar putea încerca să facă Lugoj-Caransebeș și o ramură Caransebeș-Reșița.Atunci toate localitățile mari din Regiunea de Vest ar fi legate de autostradă.

Traseele propuse


istvan78

Eu as propune pentru prima faza sectorul de la Lugoj (continuarea A6 existent) pana pe la Slatina Timis. Pana aici e simplu, ieftin si rapid de construit, iar beneficiul e destul de mare (sunt multe sate mari de-a lungul DN). Sunt vreo 65Km, sa zicem 3 loturi.

Mai departe catre Severin e tehnic dificil. Nu trebuie abordat inainte de a se finaliza PiSi, dupa parerea mea.

Relatia Resita depinde de cum evolueaza coridoarele de transport European. Ramura asta deserveste clar transportul Constanta-Serbia-Croatia, dar numai daca traseul prin Vidin - Paracin nu e mai bun. Discutabil...

De la Resita spre Moravita DN-ul actual e bun si face fata...

mishu77

#248
Am trecut astazi pe A6 si pe la km 5-6 nu mai retin exact pe ambele parti a inceput debleul sa o ia la vale. Nu stiu de cand este treaba dar nu arata  bine deloc. Si era in mai multe locuri. Poze nu am fost pe faza sa fac.....

P.S. Circulatia nu este afectata sunt doar niste restrictii de viteza. Am vazut si un utilaj care era la fata locului pe sensul spre Lugoj.

OIL1

#249
^
La fel era si in urma cu aprox. 2 saptamani. Ma gandeam ca pana acum au rezolvat-o.

Tavi


OIL1

Mie mi s-a parut ca era mai grav, nu doar stratul vegetal.

Tavi

Ufff! Nasol! Bine ca e in garantie.

adiarc

nu este acesta singurul motiv....poate nici chiar principalul ,care este probabil scaderea cererii ,insa este unul din motive si avem doar de pierdut ( legat de Uzina Ford ) ,din cauza faptului ca aceasta concesiune (Pitesti-Craiova), a cazut in uitare totala. :(

http://www.capital.ro/ford-nu-mai-produce-la-craiova-motorul-ecoboost-de-15-litri.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ddfab

pe A6, zona cu alunecari a debleului, pe partea dreapta cum mergi spre Lugoj. unele portiuni sunt afectate mai puternic. zona are aproximativ 600 m, circulatia este restrictionata, inclusiv viteza si in plus mai obisnuiesc sa stea si cu radarul pe zona cu restrictie de viteza, asa ca atentie in zona. :(