Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

IonutPad

Din ce m-am documentat, Lærdal Tunnel (Norvegia) este cel mai lung tunel din Europa (24,51 km) și are doar o bandă pe sensul de mers.

elphax

deci hai toti pe formular si sa cerem nod rutier / descarcare la Orsova

tom_sawyer

Tuneluri Drobeta-Domașnea, două variante de traseu:








Powered by API/PUM imgur uploader

a.l.x

Mi se pare o totală nesimțire cum au putut să pună varianta 2 și mai ales cum au putut-o să o aleagă în detrimentul variantei din 2013.

Eu cred că se pot face noduri și la Orșova și la Herculane.
Un exemplu de nod din memoriul de mediu de pe A14 făcut de Explan:




care ar veni undeva pe aici, cu un drum de legătură de aprox. 2km până în DN6.





Evident e doar o propunere nu mă pricep, dar și nodul de la Plugova, propus de ei, poate fi făcut la Băile Herculane.
Nu mi se pare normal să lași o zonă turistică atăt de importantă +2 orașe pe o distanță de 46km fără acces la autostradă.

Powered by API/PUM imgur uploader

Mojito

Pai Brașovul nu are autostrada și nici adevărate zone de turism ca Valea Prahovei, Maramureș, Bistrița, N.Moldovei nu au, și tu te vaiti de alea doua orașe... dacă-i de turism e de fun, nu se zice așa?

montaniardul

Vad in plansa aia tunel de 8750 metri ?!!!! :lol: Oare este posibil in secolul asta pentru Romania?

tom_sawyer

#1956
După 2050. Până în 2030 PiSi. Apoi A8 - 10 ani, CoBra 10 ani. După poate-i vine rândul și lui A6 :) Până atunci avem lucrări feroviare grele la Balota și Predeal.

pasadia

Nope. Nu se va face CoBra. Dar asta nu înseamnă că A6 că fi făcută începând din 2040. Și oricum nu asta contează.

Nu știu dacă e mai important, dar pot veni cu sugestia că ar trebui de fapt sa discutăm despre half-profile? Adică acum, când avem o idee cat de cat privind complexitatea lucrărilor, poate înțelegem că beneficiu central NU trebuie sa fie asigurarea unei viteze de 130 de km/g pentru mașinile mici ci a unei viteze constante de 90km/h pentru toate vehiculele.

Și că valorile de trafic nu justifică costul IMENS al unei construcții FP?

dr4qul4

de unde 130 km/h? Chiar si in varianta FP, viteza in tunele va fi de 80 sau chiar 60 kmh (in cele lungi), plus alte restrictii pe viaducte si in unele curbe si de vreme!

Probabil viteza medie pe zona montana ar fi de 80-85 km/h pentru camioane si 90-100 km/h pentru autoturisme.
Dar eu unul nu prea inteleg cum au reusit sa faca atatea tuneluri. Pare ca o dam dintr-o extrema in alta.... de la "fara tuneluri" am ajuns sa proiectam tuneluri peste tot. Doar sa nu faca platforme separate pentru sensuri, sau curbe mai stranse.
Sa le spuna cineva ca e mult mai OK sa proiecteze curba cu limita de 80 km/h decat sa faca tunel.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Gio

^Pasadia De ce sa nu se faca CoBra? Adica exact pe ruta cu cel mai mare trafic si ambuteiaje sa nu se faca A/Dex? Ah, uitasem, valorile de trafic nu sunt relevante cand decizi construirea unui drum nou, in fond autostrazile se fac pe unde nu e trafic  8)

Mojito

Și 80 ca viteza de proiectare  este suficient, cu interzicerea depășirilor pt camioane( că stimații tiristi au nesimțirea sa meargă în paralel pe cruise control), cu radare fixe la intrările in tunele, interzicerea traficului greu de vineri ora 16. Altfel ajungem la o anarhie totala și mutarea blocajelor de pe DN pe autostrada.

Xrailer

QuoteViteza minima de proiectare privind amenajare axa in plan si profil longitudinal conform PD162/2002
este de 100 km/h
Scrie clar in proiect

TibiV

Viteza minimă de proiectare este una, viteza maximă legală pe un sector de drum este alta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

     """... cu interzicerea depășirilor pt camioane( că stimații tiristi au nesimțirea sa meargă în paralel pe cruise control)..."""
     Poate-ți dă "Domnul" vreodată să ai ocazia să stai în coloană pe la 75 km/h, pentru că ai un....dubar încărcat ce bate pe limitatoarele de cauciuc la suspensie, că telescoapele nu mai au loc de oscilație și abia se târâie pe drum... Te grăbești așa de tare (??) încât te deranjează că "stimații" tiriști se depășesc unii pe alții, că mai sunt și din ăia care merg la "economie" ca  să-l pupe-n dos pe șef, că ce băiat econom e el....
     Cel mai obositor, inervant, agasant, etc, este mersul într-o coloană "infinită", târâită.... De aici pleacă cele mai tâmpite accidente....
 Niciun cap tractor nu este limitat identic..... Cei mai săraci/unghie-n gât și le limitează pe la 75 km/h și până la 90/95 mai e cale lungă....
     Dacă ai avea tangență cu transporturile, n-ai mai avea opinii de "BMW"-ist (nu vreau să jignesc)... Cu scuze, dar unele lucruri, nu sunt de genul că toți ne plimbăm și n-ajungem la plajă..... Ca fapt divers am fost și eu "turizmenar" de august pentru niște amărâte de câteva zile spre mare și de la volanul mașinii personale, m-am îngrozit (a nu știu câta oară) de ceea ce avem în mulțimea de turizmenari..... Să știi că "chiar am frânat" și le-am lăsat loc tiristior să intre-n depășire, eu cu  o căcăcioasă de conservă... Nu am forțat și le-am oferit "puțin confort", mai ales pe vremea asta deosebit de caldă/fierbinte din această perioadă..... Autostrada și drumurile nu-s numai pentru "turisme".........
 ASTA AȘA CA DIVAGAȚIE, și atașament la SIGURANȚA TUTUROR !!

abcxyz

^Totuși, la alții (și din ce postezi ai ajuns și pe la ei) este reglementată situația și nu în favoarea traficului greu (ca motiv tocmai încurcarea/blocarea traficului). "Elefantenrennen".