Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tony7Y

Avem undeva schita cu tot traseul, care sa include si lotizarea?

a.l.x

Speram să se liciteze doar până la km 41-42, pentru a continua spre DTS/Lugoj. Asta e, unde nu e cap vai de picioare.

Lot1


Lot2


Lot3
Powered by API/PUM imgur uploader

medicul de garda

Ma amuza maxim ca practic vor construi intreaga centura la rang de autostrada pentru Filiasi, dar nu au prevazut si ei la capatul lotului 3 inca o descarcare provizorie pentru efectul maxim pozitiv in zona respectiva. Mai ales, fiindca am asa un feeling ca restul loturilor spre Tg Jiu vor fi lansate ceva mai tarziu (adica cand va scadea presiunea pe buget). Sa speram ca se va putea aranja ceva temporar cu putina presiunea publica, avand in vedere ca in alte locuri, gen Colonesti, s-a reusit. Nici macar nu iti trebuie nod complet, e suficient sa ai doua bretele orientate spre Strehaia, ceva similar cu ce s-a facut pe A3 la iesirea spre DJ151D, deci precedent exista!
Trust me, I'm an east-european doctor!

a.l.x

Este prevăzută o descărcare provizorie și pentru lotul 3 în DN 66.Poți da zoom în colțul imaginii.

medicul de garda

#1909
Multumesc pentru precizare. Dar DN66 nu ducea spre Drobeta ultima data cand am verificat. Intersectia DN66 cu DN6 se face printr-o intersectie in T.  :-[  Plus, ca e nod temporar, va fi demolat daca se continua totusi proiectul spre Tg Jiu. Ramane valabila observatia mea de mai sus...

Un semi-nod permanent cu DN6 pe modelul de langa Tg Mures, nu consuma resurse deosebite si ramane relevant indiferent ce se intampla cu restul proiectelor din zona, e un no-brainer ca trebuie facut, chiar si pe proiect separat (cum s-a facut la Poarta Salajului, dovada ca CNAIR mai si recunoaste cand proiectul nu e complet utilizabil)
Trust me, I'm an east-european doctor!

JohnDoe

Ce cretinism !! Vin dinspre Severin si trebuie sa tai Filiasul sau sa ma duc pana in Tantareni sa urc pe ciotul asta ?
De ce nu se face nodul direct in intersectie intre Tg Jiu - Severin ?
Ah, da costa, dar toate intersectiile monstruoase de la Sebes si Turda si celelalte, nu au costat cantitati enorme de bani ?
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

Tony7Y

Poate, pentru ca pe termen lung, fix acolo o sa avem un nod intre Craiova - Tg Jiu si Filiasi - Severin.
Sa fi facut nod intre DN6 si A6 probabil ca da, era cam costisitor si nu stiu cat de realizabil. Fix acolo calea ferata traverseaza DN6.

Tantareni e la 5km. Pana o sa avem si continuarea spre Severin, nu e vreo varianta dezastruoasa.

JohnDoe

Quote from: Tony7Y on July 29, 2024, 02:26:30 PM...
Tantareni e la 5km. Pana o sa avem si continuarea spre Severin, nu e vreo varianta dezastruoasa.

Din pacate solutiile temporare dureaza cel mai mult, ca sa citez din experienta CNAIR.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

nestaro

#1913
Astazi incep oficial studiile de teren pentru DTS-Filiași.
Anunt demarare studii

NOD FILIAȘI
TRASEU ȘI NOD ȘIMIAN

Edit: interesant este faptul ca dupa consultarea publica au schimbat nodul de la Filiasi.
Nod Filiași in documentatia anterioara:

a.l.x

Mulțumim! Nu prea îmi dau seama dacă pe direcția DTS->Craiova și Craiova->DTS vor fi 2 benzi sau doar 1 bandă, sper că nu vor înghesui tot traficul pe o bandă, fie ea și de 80km/h.

abcxyz

Aș risca să zic două benzi pe sens, așa, ochiometric. Păcat că tot așa au lăsat lucrurile, cu direcția principală spre Tg. Jiu.

gruia88

Hai ca pun sa fie mai vizibil si rapid nodul .Pare exact ce am zis la inceput cand s-a discutat despre el gen A1-A11 la Arad.

Probabil o sa fie 2 benzi.





Powered by API/PUM imgur uploader

Tony7Y

Nu e ideal, dar e clar mult mai ok ca varianta initiala.
Acolo clar trebuie sa fie 2 benzi pe sens Craiova <-> Severin, iar dupa schita asta as zice ca limita de viteaza ar putea sa fie 110 km/h fara probleme. Nu vad de ce ai pune 80.

dumbravaandrei

ca nr de benzi si limita de viteza, pare ca va fi exact ca nodul A1xA10 la Sebes (mai putin partea de nod cu DN1).

Xrailer

#1919
Cel mai bun nod pentru continuitate directa pentru Filiasi-DTS este cel de mai jos


Sau cum este nodul A2-A4



Si sa inteleg ca au renuntat la cocoasa de la balota(simian)?