Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BigZ

@Ionut nu e ca si cand nu s-au mai luat decizii proaste pe sectorul Craiova - Lugoj pana acum, chiar de catre actualul ministru. Deci nu m-as mira sa fie exact cum ai zis.

a.l.x

  Nici nu cred că s-a pus problema ,,în culise" în legătură cu profilul drumului, valorile de trafic sunt uriașe, iar accidentele pe sectorul DTS-Lugoj sunt aproape zilnice.

 Declarațiile aeriene ale lui Grindeanu ,,DEx Lugoj-Filiași" și  ,,DEx Timișoara-Moravița" sunt pur și simplu, aeriene, și arată cât de mult își dă interesul pentru proiectele care trec efectiv pe la el acasă (Caransebeș și Timișoara).


Xrailer

Am facut drumul Craiova-Serverin-Orsova dus-intors efectiv tir langa tir, efectiv nu aveai cum sa depastesti o bicicleta. A devenit extrem de aglomerat mai ales de traficul greu.

Ionut

Păi normal.

A venit și o bună parte din traficul de pe DN7/Valea Oltului pe aici. Pentru că... Grindeanu.

Old traffic + new traffic = love

Radu_A

#Licitația pentru construcția autostrăzii #Craiova-#Filiași (51 km) intră în linie dreaptă!
Am transmis astăzi pentru validare la #ANAP documentația pentru lansarea licitației necesare construcției lotului 1 al acestei autostrăzi, parte componentă a drumului de mare viteză #Craiova - #TârguJiu.
Pe traseul primului lot din #autostrada #Craiova - #Filiași (10,3 km) se vor construi inclusiv 22 de lucrări de arta, printre care 2 #viaducte și un #pasaj de o complexitate tehnică ridicată:
- Pasaj pe Bretea 3 (km 2+539), peste Bretea 2 și peste #DrumExpres #Craiova - #Pitești, în lungine de 384 m;
- Viaduct pe Bretea 1 Nod #Ghercești (km 1+083) și peste #ValeaUrsoaia, în lungime de 314 m;
- Viaduct pe Bretea 2 Nod #Ghercești (km 0+125) și peste #ValeaUrsoaia, în lungime de 314 m.
Acest lot pornește din Drumul Expres Craiova – Pitești, (în apropierea Văii Ursoaia din comuna Ghercești) și continuă pană la Nodul rutier #CraiovaNord (prin care se asigură și conexiunea cu #DN65F).
Contractul mai prevede construcția a două parcări de scurtă durată (dotate cu cel puțin 8 stații de încărcare pentru autoturismele electrice) și a două noduri rutiere:
- #Nodul Rutier #Ghercești (km 0+000) la intersecția cu Drumul Expres Craiova – Pitești;
- #Nodul Rutier #Mischii (km 5+000).la intersecția cu drumul național DN 65C
Durata contractului pentru proiectarea și execuția acestui lot de autostradă este de maximum 34 de luni (10 luni proiectare și 24 de luni execuție) iar finanțarea este asigurată prin Programul Transport (#PT) 2021-2027.
După validarea documentației de atribuire va fi publicat #AnunțuldeParticipare la licitație în cadrul căruia va fi anunțată și data limită pentru #depunereaofertelor.
#CNAIR #investitii #Oltenia #dezvoltare #CristianPistol


PlayStation

Sunt semne sa se schimbe ceva la nodul dintre A6 si DEx Craiova Tg Jiu la Filiasi?  Sau ramane ineptia aia de pe varianta traseelor?

Xrailer

#1881
Aceasi intrebare o am si eu. Plus nodul din Dex12 care sa asigure conexiunea cu viitoarea autostrada Craiova-Alexandria. Ar fi mers un nod tip trefla ca la A1-A0 sau A0-A2.

gruia88

Dupa mine cam lunga perioada de proiectare si executie dar e bine ca se scoate la licitate si  este cel mai important lot pentru Craiova pentru ca tot traficul de tranzit nu mai ajunge pe centura de nord si se descarca direct in DeX12.

Legat de cel cu nodul de dupa Filiasi cred ca o schimbe ceva in perioada de proiectare dupa licitatie , om vedea!


a.l.x

#1884
Doar dacă se pune presiune pe proiectanți și CNAIR de către presă și API.

Tony7Y

Momentan avem licitatie pentru primii 10 km dispre Craiova. Nodul respectiv nu e aici.

Eu am o nelamurire cu alt nod, cel de la Ghercesti, care e prezent aici.
Permite nodul respectiv continuarea pe viitor spre Caracal/Alexandria? Daca A6 Bucuresti - Lugoj se vrea a fi autostrada continua, ar trebui sa da, dar la cum e desenat nodul, nu prea mi se pare.

De ce n-am avea un A6 care incepe de la Bucuresti - Alexandra, ulterior Alexandria - Craiova se duce in DEx12 in alt loc, ca apoi din DEx12 sa plece tot A6 spre Filiasi.  :lol:
Iar la Filiasi desigur, A6 se transforma in Drum Expres si trebuie sa iesi de pe A6 Craiova - Filiasi ca sa intri pe A6 Filiasi - Lugoj.

oneLess

Nici înainte de Seve, dinspre Craiova, pe la Șimian, unde ar trebui să facă și nod spre Calafat, nu e relieful chiar roz!

Konter

@gruia88 nu e nimic "lung", atat duce piata in momentul de fata. Tine cont ca se vor face si lucrari de anvergura la calea ferata in regiune.

JohannDB

#1888
"""......dinspre Craiova, pe la Șimian, unde ar trebui să facă și nod spre Calafat, nu e relieful chiar roz! """ Și ce, nu s-ar putea face spre Calafat înainte de delaul de la Balota, ca să se iasă din DN 6/A6 pe la Fața Cremenii/Prunișor, pe undeva pe la Rogova - Vânju Mare, adică "înainte" de deal și râpa spre Dunăre se la Hinova/Șimian......

dr4qul4

Noi nu putem sa facem nici macar un tunel la Balota... Trebuie sa mai tragem o cocoasa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist