Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Quote from: reed on March 29, 2024, 01:59:59 PME ridicolă proiectarea asta a nodurilor,zeci de hectare,se irosește o grămadă de spatiu.In Olanda /germania vezi trefle pe un sfert din suprafața.

Nu e vina CNAIR aici. Nu merge masina cu 40 dupa ce a mers cu 150 toata A. Nu intra in viteza, smuceste la viteza aia. Deci CNAIR de fapt e vizionara!  :dunno:
Macar de ar planta un copac in mijloc. Nope! La mila naturii ... niste iarba acolo.

a.l.x

QuoteLuni, 01.04.2024, CNAIR a inițiat consultarea publică privind traseul drumului de mare viteză Filiași – Drobeta-Turnu Severin.

Toți cei interesați sunt invitați să completeze un formular (până în data de 08.04.2024, ora 23:59, care poate fi accesat prin linkul de mai jos) și să consulte variantele de traseu care au fost alese în urma finalizării Analizei Multicriteriale a variantelor de traseu – Etapa I.

Informațiile despre acest proiect de infrastructură sunt disponibile la următoarele link-uri:

Link Broșură:
https://cloud.andnet.ro/index.php/s/brosura-DMV-Filiasi-Drobeta

Link planuri:
https://cloud.andnet.ro/index.php/s/planuri-dmv-Filiasi-Drobeta

Formular:

https://cloud.andnet.ro/index.php/apps/forms/s/yaeYyqayr8zEAzP6Ewz3xyog

Procesul de consultare publică se va desfășura timp de o săptămână, de luni, 01 aprilie 2024, până luni, 8 aprilie 2024 la ora 23:59.

Amintim faptul că procesul de consultare publică reprezintă un element necesar în implementarea acestui proiect de infrastructură ce înglobează multiple beneficii pentru comunitățile locale și regionale, precum și dezvoltarea economiei naționale.

Drumul de mare viteză Filiași – Drobeta-Turnu Severin va reduce timpii de călătorie în regiune, sporind gradul de siguranță rutieră și degrevând orașele Filiași și Drobeta-Turnu Severin, precum și comunitățile învecinate de congestiile din trafic.

CNAIR

Nu au renunțat la acele noduri de la Filiași.

Xrailer

#1817
Cam asa o sa arate intersectia Filiasi cu DTS o mare prostie.... Ar trebuii sa continue la fel ca A1-A10 sau A4-A2

tom_sawyer

#1818
Probabil varianta galbenă va fi aleasă. Deservește mai bine localitățile mari (Strehaia, Motru), apropierea de DN permite deschiderea parțială pe loturi, se poate devia circulația pe DN în caz de închidere etc.




Powered by API/PUM imgur uploader

oneway

^Refuz sa cred ca poate exista asa ceva... :lol:  :o si ca incontinuare perpetueaza ideea ca directia principala sa fie spre Tg. Jiu
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

horatiu.cosma

Poți să refuzi în continuare și să mai umplem 25 de pagini pe acest subiect. Atât i-a dus capul pe actualele minți luminate din MTI și CNAIR, au aprobat proiectul Craiova - Tg. Jiu așa, asta e, s-a dus trenul.

raulbogdan23


Xrailer

#1822
Pai nu se poate modifica in viitoru apropriat? ca la Dex12 intersectia cu Autostrada Craiova-Filiasi, ca in prima faza era total alt nod fata de acum.

a.l.x

^^
  Totuși nu ar putea să facă în cadrul acestui proiect un nod între Dx Filiași-Târgu Jiu și A6?

naivu

#1824
^^^^^@tom_sawyer , varianta albastra ar fi mai convenabila dpdv al exproprierilor (pt ca trece printr-o zona mai slab antropizata), ar contribui la dezvoltarea unor localitati de pe traseu, iar in caz de inchidere nu trebuie inchise ambele sensuri si deviat pe DN ci inchis un singur sens si deviat pe celalalt, cu deschiderea partiala pe loturi ar fi intradevar mai dificil!

Xrailer

#1825
QuoteSorin Grindeanu


Localitatea Slatina-Timiș (județul Caraș-Severin) va avea acces la Drumul Expres Filiași-Lugoj!
Împreună cu reprezentanții CNAIR am discutat astăzi cu proiectantul sectorului de drum Domașnea-Caransebeș și am stabilit să găsim soluții pentru valorificarea potențialului turistic al zonei.
Astfel în zona localității Slatina-Timiș va fi analizată realizarea unui nod rutier pentru asigurarea conexiunii cu DN6.
Contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construcției sectorului de drum expres Domașnea- Caransebeș parte a DEx Filiași-Lugoj a ajuns în momentul de față în faza de finalizare a Analizei Multicriteriale  de Traseu Etapa 1 (stabilirea variantelor de traseu).
Studiul de Fezabilitate trebuie finalizat în luna august 2025 iar ulterior se va intra în faza contractării construcției acestui sector de drum de mare viteză.

Alta idiotenie... Drum Express inloc de Autostrada. La ce trafic este si cat de multe tiruri, mai ales de bulgari si turci care tranziteaza Romania.

a.l.x

Grindeanu spune multe prostii.Nu s-a stabilit încă profilul drumului.


Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

Quote from: adyneamtu on March 21, 2024, 06:52:23 PMSe poate foarte simplu.

Powered by API/PUM imgur uploader

Eu am trimis feedback-ul meu cu propunerea de mai jos. Inteleg ca in acea padure este zona militara si am ajustat conform cu traseul propus de CNAIR.
Am adaugat propunerea cu nodul cu directii principale spre/dinspre DTS cu un link in formularul lor.






a.l.x

Mulțumim!O să pun și eu în formular nodul propus de tine dacă îmi permiți.Poate dacă primesc mai multe mesaje prin acest formular sau dacă aberațiile astea ajung la publicul larg prin media, se trezește și CNAIR la realitate.

Feri

QuoteCNAIR a deblocat licitația pentru proiectarea preliminară a lotului Caransebeș-Lugoj, lotul 4 pe ,,Autostrada Sudului" Filiași-Lugoj. Licitația a fost deblocată după aproape o lună de suspendare în etapa de depunere a ofertelor, noul termen fiind 15 aprilie 2024. Lotul 4 are o lungime de 50 de km., iar contractul o valoare cuprinsă între 18,5 și 22 milioane lei.
Economedia