Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

archaeus

@EugenRo n-ai cum sa faci o chestie ca aia, n-ai cum  :lol:

adyneamtu

Se poate foarte simplu.

Pentru Licitatia Craiova-Filiasi-Targu-Jiu trebuie sa faca doar cele 2 bretele albastre.
Cand vine randul A6 spre DTS, se poate continua A6 fara sa mai avem ceva ca la Arad, A1-A11, si mai adauga celelalte 2 bretele de legatura.




Powered by API/PUM imgur uploader


JohnDoe

^E singura varianta N-O-R-M-A-L-A.
Si eu "urmaresc cu atentie si ingrijorare" aberatiile propuse si sper ca propunerea de mai sus sa fie adoptata ca solutie.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

Hercule

Quote from: dumbravaandrei on March 21, 2024, 05:05:26 PMsunt bretele si cu 60 km/h
Acelea sunt bretelele de iesire in DN. La bretelele A3/A10 exista doar limitare 100 sau 80 km/h.
Deșteaptă-te române!

Xrailer


Feri

Quote from: Feri on March 18, 2024, 03:50:43 PMMemoriu de prezentare pentru proiectul Autostrada București- Alexandria, propus a fi implementat în jutețele Ilfov, Giurgiu și Teleorman, titular CNAIR SA + OSC - uri

^ ANUNŢ  PUBLIC privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu
Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "Autostrada București-Alexandria", titular Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA.
ANPM

shift2rail

^Ce etapa urmeaza dupa AM, licitatia? Proiectul intarzie nepermis de mult ptr ambuteiajele din zona...

gruia88

Studiind documentele depuse la aprobare pentru Craiova - Tg Jiu am gasit chestii interesante ,  si anu ce ma surprinde e ca straturile de material sunt mai subtiri la express :

Structura rutieră Autostrada Craiova – Filiași (parte carosabilă, benzi de staționare de urgentă, benzi de accelerare – decelerare, bretele noduri rutiere):

4 cm beton asfaltic de uzură SMA16 rul. PMB 45/80 (MAS16);

6 cm binder de criblură AC22.4 leg. PMB 45/80 (BAD22.4);

12 cm mixtură asfaltică AC31.5 baza 50/70 (AB31.5);

30 cm balast stabilizat cu lianți hidraulici;

40 cm fundație de balast;

20 cm strat de formă din pământ stabilizat cu lianți hidraulici.
Structura Rutieră Drum Expres Filiași – Tg Jiu (parte carosabilă, benzi de staționare de urgență, benzi de accelerare – decelerare, bretele noduri rutiere):

4 cm beton asfaltic de uzură SMA16 rul. PMB 45/80 (MAS16)

6 cm binder de criblură AC22.4 leg. PMB 45/80 (BAD22.4)

8 cm mixtură asfaltică AC31.5 baza 50/70 (AB31.5)

20 cm balast stabilizat cu lianți hidraulici

30 cm fundație de balast

15 cm strat de formă din pamant stabilizat cu lianți hidraulici

TibiV

Pe undeva este logic: stabilesti grosimea straturilor in functie de traficul preconizat, ca numar (MZA) dar si ca tonaj al vehiculelor.
Si mi se pare evident ca de la Filiasi spre Tg.Jiu traficul va fi mai "subtire" - adica mai putine vehicule la modul general, si chiar si mai putine autotrenuri (chestiile alea pe care, din nestiinta, lumea le numeste TIR-uri)...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Feri

^^^ Mai durează până se emite AM-ul, acum s-a depus doar solicitarea împreună cu memoriu de prezentare. În mare etapele ar fi:

Urmează ca ANPM să emită decizia de încadrare. După care antreprenorul trebuie sa întocmească și depune documentația suplimentară cerută în funcție de încadrare (RIM/SEA/SEICA). După care se organizează dezbateri publice și se emite AM-ul.
(greu de estimat ca durată, 6-10 luni până la AM)

Apoi antreprenorul trebuie să depună studiul de fezabilitate și documentația adițională PT către CNAIR pentru aprobare.
(aici se mai poate adăuga timp daca documentația PT nu este gata până la emiterea AM)

După care se avizează și la minister, și într-un final la guvern. După publicarea HG indicatori tehnico-economici se pot trimite caietele de sarcini către ANAP pentru publicare licitație. (2-4 luni de la avizare SF/PT)

Greu deci de crezut că se va putea licita aici anul acesta. Depinde și de cum ,,se aliniază planetele"...
Dar, fiind SF&PT, este bine că se va putea intra mai rapid direct în teren după semnare execuție, pe model A7.

JohnDoe

5^ Si de la Alexandria la Craiova ma astept ca se va face la pastele  :horse:
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

shift2rail

Alex-Craiova nu are trafic de autostrada, ptr Buc-Craiova exista alternativa decenta prin Pitesti-Slatina.

gruia88

Alexandria-Craiova o sa fie facuta probabil dupa Craiova-Lugoj , probabil partea asta Alexandria - Bucuresti ajuta mult traficul care intra in capitala de pe DN6 dar in rest ca trafic de marfuri nu e asa circulat.

Cu DeX12 full terminat si cu DN6 - Caracal - Rosiori modernizat pentru cerintele actuale este suficient .Eu foloseam varianta asta cand aveam treaba in zona de Sud a capitalei dar cand o sa fie A0 gata nu o sa mai fie asa atractiva.


a.l.x

Mâine Guvernul aprobă indicatorii pentru Craiova-Târgu Jiu.