Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

Un drum care e 45% autostrada restul DEx, nu puteau sa il sectorizeze pe tip de drumuri?  Cred ca limita acum este in mijlocul lotului 4...

gruia88

#1756
Da puteau simplu să facă 3 loturi A , 3 loturi DeX.

Poate ca logica lor a fost să fie appropriate ca și costuri de execuție ? Sau ca fiecare lot să aibă noduri la capete?


Feri


a.l.x

Powered by API/PUM imgur uploader

QuoteOriginea traseului Autostrazii Bucuresti - Alexandria a fost fixata la desprinderea din
Autostrada de Centura Bucuresti – A0 – Inel Bucuresti la km 78+957 si conexiunea cu drumul
radial DR 10 Bucuresti – Magurele Expres in apropiere de localitatea Darasti – Ilfov, iar sfarsitul traseului a fost stabilit in zona centurii Alexandria – DN6F, asigurand conexiunea cu viitorul Coridor 4 pe relatia Alexandria - Rosiorii de Vede – Caracal – Craiova.

O situație de râsul curcilor :lol:  :lol: .Deci pentru A6 Alexandria-Craiova,un proiect care nici măcar nu se vede în orizontul îndepărtat,se asigură continuarea de acum,iar la Filiași,tot A6,continuă spre DTS printr-un nod. În contextul în care și Craiova-Tg Jiu și Filiași-DTS au fost în ultimul an în perioada de elaborare a SF-ului,iar CNAIR a fost incababilă să coreleze aceste proiecte în tot acest timp.

 Ar fi fain să vedem cum motivează Grindeanu tâmpenia asta,până la urmă el a susținut continuarea de la Filiași spre Lugoj,anulând licitația mare.

resad23

Nu cred ca guvernul vrea sa faca A6 Turnu Severin-Lugoj
Cred ca SF-ul nu va fi terminat si contractul va fi reziliat in 2-3 ani
Cel mult va fi un DX pana la Turnu Severin

Pe termen lung (20+ ani) cred ca sunt sanse mai mare pentru DX Tg Jiu-Petrosani pt care acum nu sunt deloc planuri decat pt Turnu-Severin-Lugoj

mirceaeliade

Traseul Buc-Alx e aproape paralel cu granita:

gruia88


dumbravaandrei

Nu inteleg de ce nu au fost puse in acelasi lot L1+L2... 

StefanCelMare

#1764
Nu cred că se poate discuta despre coridorul pe Jiu ca alternativă la A6.
Foarte puțin probabil să se facă DX Defileul Jiului.
Costurile ar fi similare cu PiSi... Tuneluri, etc.
Plus, să văd cum ar arăta AM-ul (acordul de mediu), fix prin mijlocul unui parc național.

PS - ce se poate face este exact DX Craiova - Tg. Jiu (posibil chiar Bumbești), și pe partea cealaltă DX de la Baru Mare până la Simeria.
Porțiunea montană Baru Mare - Petroșani - Bumbești nu cred că va merita făcută DX vreodată.
Am fi probabil singura națiune de pe glob care ar desființa un parc național.

oneLess

^^ Nu se vede pe harta API, ciudat a ajuns la finanțare aprobată și nu avem o poză de acolo, dar după kilometri cred că primele 2 loturi au 4 noduri rutiere. Poate fi un motiv ...

archaeus

#1766
Defileul nici macar nu are MZA care sa justifice vreun drum de mare viteza.....eu care il fac iarna f des ca ma dus la Straja la ski va pot spune ca se merge mai mult decat lejer. Trebuie si se va face candva si Filiasi Lugoj....cand? Doar Dumnezeu stie, mi-e greu sa cred ca in urmatorii 10-15 ani, poate poate Filiasi-Drobeta si Lugoj-Slatina Timis si tot ar fi ceva :)

gruia88

Cred ca varianta cu Jiul ar fi mers doar daca erau la alegere fie Filiasi - Lugoj , fie Filiasi- Deva.

O varianta pe Valea Jiului ar fi doar sa faca cum au propus bulgarii pe Krasna, un sens pe actualul defileu si sensul celalat pe munte sa ocoleasca , doar ca tot nu cred ca e posibil .


oneLess

#1768
Harta CESTRIN a fost actualizată azi. Nu știu dacă erau și înainte, dar acum dacă te joci dea bifa cu niște check-box-uri pe acolo obții chestii de genul:

A6 - Filiași - DTS - 2 variante de traseu

A6 - Nod Filiași - varianta 1 galbenă

A6 - Nod Filiași - varianta 2 albastră, care de fapt este la Brădești

A6 - DTS - Domașnea - 3 variante de traseu

dr4qul4

erau si inainte.
Ambele variante par ok, cu exceptia buclei de pe galben de la Balota.
Nu inteleg de ce au mers (de unde se despart cele 2 variante) spre nord, pe langa calea ferata, in loc sa iasa direct la est de Prunisor. Ar fi scurtat vreo 2 km. Dar suntem obisnuiti cu altele mai rele.
Albastru - avantajeaza traficul de lung parcurs, Craiova - DTS (mai scurt cu 5 km) si lasa loc de variante pt conexiunea spre Calafat
Galben - conecteaza valea Motrului si Ranca/Horezu de DTS si ar fi cu 3-4 km mai putin de construit (dar posibil mai scump)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist