Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bZ1-

Ai vreo certitudine ca din bucata Craiova - Tg. Jiu va fi facut ceva mai mult decat Craiova Filiasi?

mariusbalasa

@nestaro: Multumim de informatie ... interesant de stiut. :o
 Ce s-a gandit papagalul: de ce sa nu-isi aduca autostrada prin fata benzinariei familiale... :lol:  :lol:  :lol:

CNAIR-UL inghite si aici...ca doar s-au obisnuit...

@aby28: tu macar a-i inteles care este coridorul principal A6 Lugoj-Craiova-București.

        Tragedia este ca cei din CNAIR nu au inteles, chiar ma intreb cum de au obtinut avizul in ce priveste ,,securitatea circulatiei'' ... cind intre 70 si 80 % din traficul potential va ,,beneficia'' de aberatia aceea de nod in trompeta.
        La CNAIR... oare exista macar unul competent s-au cu ceva in pantaloni sa ceara reproiectarea acestui nod de rahat ?

@a.l.x_s: bine spus ... ,,Eu nu înțeleg cum poate exista atâta lipsă de viziune în CNAIR, încât să nu poți să corelezi proiectele între ele,secționezi coridorul principal A6 Lugoj-Craiova-București în favoarea Craiova-Târgu Jiu.
          Si o spui fara sa jignesti pe nimeni. Doar ca,... cu aceiasi incompetenti in CNAIR care repeta la nesfarsit aceleasi aberatii incep sa ma indoiesc...
 
PS: O intrebare pentru cei cu ceva vechime pe forum : Mai exista vreo speranta sa fie reproiectat aceasta aberatie ?

a.l.x

  Sigur o să facă alte trasee. Momentan sunt doar cele făcute de antreprenori, nu a agreat CNAIR nimic,încă.
    Doar să existe puțină presiune din partea oamenilor,API etc. pe CNAIR să nu înghită rahaturile astea,scuzați limbajul, dar sincer nu am mai văzut astfel de trasee,rupte de realitate,trântite pe hartă la mișto,la vreun proiect de autostradă.
  Și cel mai trist fapt este că oamenii sunt plătiți bani grei pentru asta.
 

GAC

daca te astepti la competenta de la cnair, sa nu ai o mare deceptie.

Feri

QuoteAstăzi a fost avizat în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii Studiul de Fezabilitate pentru 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝘃𝗶𝘁𝗲𝘇𝗮 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮 - 𝗧𝗮𝗿𝗴𝘂 𝗝𝗶𝘂, care va realiza conexiunea între Craiova și Târgu Jiu prin autostradă și drum expres, după cum urmează:
🛣 Autostrada Craiova – Filiași (km 0+000 – km 51+503)
🛣 Drum expres Filiași – Târgu Jiu (km 51+503 – km 110+100)
FB I.Scriosteanu

a.l.x

^
QuoteValoarea estimată a investițiilor este de 13,9 miliarde lei, fără TVA, iar sursa de finanțare este prevăzută din fonduri europene nerambursabile, din cadrul Programului Transport 2021-2027.

a.l.x

CNAIR  a avizat pe 2 Februarie AMC1 Filiași-DTS fără o consultare publică,fără un anunț,fără raportul AMC1, doar a pus pe CESTRIN ,după 2 săptămâni de la avizare,cele 2 variante pe care le studiază în AMC2. Deci rămânem cu astea.

Nu înțeleg cum pentru Brașov-Făgăraș sau Ploiești-Brașov s-a putut și aici nu.

mirceaeliade

probabil una se vrea a fi grabita, cealalta se vrea a fi taraganata

oneLess

Quote from: a.l.x_s on February 22, 2024, 04:55:47 PM...
Nu înțeleg cum pentru Brașov-Făgăraș sau Ploiești-Brașov s-a putut și aici nu.

Ce s-a putut ... ?

GDC

S-a putut avea consultare publică.

oneLess

#1735
Există vreun precedent unde consultarea publică  a condus la vreo modificare de orice ceva ?!

(Îmi aduce aminte de o persoană care a zis în plenul parlamentului : V-am consultat !)

Feri

București - Alexandria Cestrin:
QuoteSTUDIUL GEOTEHNIC PARTEA 3 A FOST APROBAT DE CATRE BENEFICIAR IN DATA DE 08.01.2024
ASUPRA MEMORIULUI DE MEDIU AU FOST FORMULATE OBSERVATII DE CATRE BENEFICIAR IN DATA DE 06.02.2024 FIIND IN CURS DE REVIZUIRE LA PRESTATOR.

a.l.x

Răspuns CNAIR 544/2001
QuoteAvând în vedere faptul că, cele două proiecte fac parte din două contracte cu ordine de începere diferite, vă aducem la cunoştinţă faptul că traseele celor două obiective au fost corelate, conexiunea între cele două proiecte se va asigura prin intermediul unui nod rutier proiectat pentru o viteza de proiectare de 80km/h.
Așa au putut motiva cei din CNAIR nodul dintre Craiova-Târgu Jiu și Filiași-DTS, jenant.
 
Oare pe A7, A13, A1 nu au fost contracte diferite care au avut ordine de începere diferite?

 Asta e :doh:

abcxyz

Trist, deși previzibil. Aștept cu interes continuarea la est (de Craiova), pentru ca varza să fie completă...

JohnDoe

^^ Nodul cu viteza de 80km/h este pentru cei ce merg de la Craiova spre Tg Jiu sau ditamai autostrada A6 incetineste la 80km/h cand trece pe langa Filiasi?
Mai stii poate trebuie sa si salutam, ceva monumente ridicate in cinstea CNAIR.
A6 - Craiova Lugoj si extinderea catre Calafat