Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mariusbalasa

#1710
Am gasit ceva pe Youtube, poate trebuie citite intre randuri ... dar este totusi o visiune in plus... despre A6?...
acum cu alegerile a inceput campania auto-satisfacutilor...
DRUMUL EXPRES CRAIOVA LUGOJ, PRIORITATE PENTRU MEHEDINȚI

Pentru a nu-i face propaganda unui partid, voi spune ca un papagal politicianist in pierdere de viteza are si el ceva de spus dupa campania altui papagal inainte de alegeri...


,, Fi-ti linistiti dragilor, Drumul Expres (A6) va trece printr-o zona in asa fel incat sa mergem mai repede de la Craiova pina la Lugoj .''
... dar cu ,,o mega cocoasa centura'' la Sud de DTSeverin...

PS: papagalii astia nu au tinut niciodata o busola SILVA en mana lor ... darmite sa construiasca o  autostrada.  :lol:  :lol:  :lol:


Terra Sat

gruia88

La SUD de DTS este Dunarea , santier naval , faleza ... o fac suspendata sau mai baga un tunel .....

mariusbalasa

,, Fi-ti linistiti dragilor, Drumul Expres (A6) va trece printr-o zona in asa fel incat sa mergem mai repede de la Craiova pina la Lugoj .''
... dar cu ,,o mega cocoasa centura'' la Sud-Est de DTSeverin

... si pentru a intelege de ce ... normal am cautat si am gasit asta ...

PRIMARIA comuna SIMIAN : 16 papagali galbeni si unul rosu  :o


JohnDoe

A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

Tony7Y

@mariusbalasa: Varianta gri nu cred ca face parte din contractul actual.
E ceva desenat dinainte pe harta. Nu stiu daca e doar desenat la misto sau a existat un SF mai vechi pe care se bazeaza, dar ma indoiesc ca o sa fie luata in calcul.

GAC

ca sa vedem care e varianta mai buna trebuie sa avem pe masa alternativele: lungime totala, lungime viaducte, lungime tunel, lungime terasamente consolidate si costuri totale.
zona respectiva e dificila atat ca relief cat si ca mediu (mai ales).

mariusbalasa

A6 DTSeverin la Toplet ...
Sectorul DTSeverin ( Breznita-Ocol) pina la Toplet...

Nu stiu de ce, dar pe CESTRIN eu am in legenda 3 variante:

- varianta 1 couloarea violet: dar nu apare ca ,,carioca'' pe harta ... MISTER ?

- varianta 2 couloarea bordeaux : traverseaza reverzatia Portile de Fier este cea care se aproprie cel mai mult de Dunare.

PS: avantaj = potential turistique inimaginabil daca s-ar autoriza constructia a 2 aires de stationare/constructii hoteliere/ concesionare (un fel de zones de dezvoltare turism panoramique vedere Dunare - Portile de Fier si Golful Orsovei)... asa cum se rezolva in alte tari civilizate interesul Reservatie Portile de Fier si interesul economic/turistique national...

PS: dezavantag = cost mai mare datorita terenului ( cotes de nivel entre 200m si 400m necesitand tuneluri si viaductes)

- varianta 3 couloarea verde: cu siguranta cea mai ieftina
PS: mai ieftina dpmdv pentru ca se foloseste mai mult de teren ,,urcand-o treptat''... la o altitudine de aproximativ 400m la limita de Nord a Rezervatie Portile de Fier, dar indepartand-o de Dunare i-si va pierde tot potentialul turistique/economique...



JohnDoe

Potential turistic e inexistent, trebuie trei hectare in varful muntilor cu privire pe defileul Dunarii.
Hai sa nu mai visam cu ochii deschisi, nu avem bani sa facem Ploiesti Brasov in PPP dar avem bani sa facem Regulane pe marginea Dunarii.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

Xrailer

Deci sa inteleg ca, Craiova-Lugoj va fi drum express?

GAC

craiova - filiasi va fi A. pe zona mai dificila ar fi benefic sa fie DEx.

mariusbalasa

@JohnDoe : ,,nu avem bani sa facem Ploiesti Brasov in PPP''???
Nu este aici subiectul ... vechile prostii de PPP sint deja depasite.

A construi 2 spatii de servicii/ utilitati precum cele din prezentarea variantei Techirghiol pe care sa le concesionezi pe bani grei (si sa autorizezi constructia de moteluri s-au hoteluri) nu este decit o mina de aur.

De ce in alte tari se poate si la noi nu ???

Chiar crezi ca rezervatii si ultra-ortodocsi ai mediului exista numai in Romania ???
Ce observ eu din 1990 incoace , este ca sinte-m primianti clasei a copia prostiiele altora, dar nu si lucrurile bune... oare de ce ???

PS: Gandeste-te putin, ... intre intrarea in tara si iesirea din tara s-au Bucuresti... sa a-i posibilitatea de a face o pauza/o cazare/ o masa ,,style Taverna Sarbului'' cu o priveliste inimaginabila / panoramique ... cu vedere Dunare - Portile de Fier si Golful Orsovei...

PENTRU MINE NU SINT VISE, ci doar ceva normal care le-am vazut in multe tari civilizate si unde mentalitatile nu sint nici ,,balcanice'' si nici ,,bugetare''...

PS: A6 nu ar trebui sa aiba probleme de finantare UE ... atata timp cat Serbia inca joaca la 2 capete... ;)


aby28

Inca nu inteleg dece se proiecteaza noduri asa de prost gandite... Nu vreau inca o situatie ca la Arad la nodul A1-A11. Solutia mea e tot o trompeta, dar una mai buna :lol:







Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

De ce se mai fac trompete daca sansa de taxare directa e practic egala cu zero?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

a.l.x

   Eu nu înțeleg cum poate exista atâta lipsă de viziune în CNAIR, încât să nu poți să corelezi proiectele între ele,secționezi coridorul principal A6 Lugoj-Craiova-București în favoarea Craiova-Târgu Jiu.