Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

oneLess

^ Evident că au făcut podul în locația lor preferată, Vidin, era o singură locație cu finațare parțială UE, neimplicându-ne noi românii decât cu ce s-a construit pe teritoriul nostru (clădiri/vama/asfalt ... ) plus taxa de pod  :lol: . Bulgarii construiesc, cu lingurița, dar construiesc un DEx de la Vidin spre Botevgrad/Sofia. Noi cu accizele și taxa de pod ...
Dar acum or avea dreptul și la o altă finanțare UE. Pare că Giurgiu a câștigat prima rundă. Se va face și pod la Măgurele în viitorul copiilor noștri ...

a.l.x

#1546
QuoteAstăzi am semnat contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construcției lotului 2 (65 de km) al drumului de mare viteză #Filiași–#Lugoj (230 km).

Câștigătoarea contractului pentru lotul 2 (#DrobetaTurnuSeverin – #Domașnea) este Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL S.A.S. – PRIMACONS GROUP SRL – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – ECO GEODRUM SRL.

Valoarea contractului este de 35,76 milioane de lei, fără TVA iar durata acestuia este de 28 luni.

Construcția acestui proiect de infrastructură va asigura conectivitatea între centrele economice importante #Craiova - #Filiași - #DrobetaTurnuSeverin – #Domașnea, prin realizarea unui drum la standarde europene, care va îmbunătăți semnificativ condițiile pentru transportul de marfuri asigurând și spații de parcare și odihnă pentru conducătorii auto în condiții de siguranță.

#CNAIR #investitii #dezvoltare #fondurieuropene #CristianPistol
Facebook-Cristian Pistol

shift2rail

^tentativ, lotul e "trasat" prin defileul Dunarii, sa speram ca sf-ul egis/italrom va propune un tunel de baza undeva mai la nord...

panzer

2 ani si jumatate pentru un SF? Nu puteau sa faca si proiectarea in acest timp?

shift2rail

nu e graba, banii din actualul ex fin+pnrr sunt deja antamati, proiectul va intra in urmatorul buget multianual.

important e ca sf sa produca solutia future_proof, tunel+viaduc+tunel+viaduc- prin muntii Mehedinti.

mariusbalasa

@shift2rail Poti sa explici:,,lotul e "trasat" prin defileul Dunarii'' ?

naivu

Lotul 2 include ce e mai dificil: zona Plugova si zona Orsova. Macar sa fie in stare sa faca un SF bun in cei doi ani jumate (pe Brasov-Bacau au avut nevoie de doi ani doar ca sa spuna ca nu pot sa onoreze contractul)!

shift2rail

efectiv, pe o harta preliminara, lotul DTS-Domasnea e desenat prin defileul Dunarii; nu e deloc evident unde ar mai avea loc, langa calea ferata si DN6:

https://economedia.ro/autostrada-sudului-filiasi-lugoj-cnair-si-egis-au-semnat-contractul-pentru-studiul-de-fezabilitate-al-lotului-2-drobeta-turnu-severin-domasnea.html

alin2pas

Sper că va fi luată în calcul (și acceptată) realizarea sensurilor de mers pe platforme diferite pe anumite porțiuni. Astfel ar putea fi reduse unele costuri, precum și afectarea mediului. Două platforme de câte 13 metri lățime pe trasee diferite (sau la cote diferite) vor fi mai ușor de realizat decât o platformă de 26 de metri lățime. De altfel, la DN7 lângă Boița s-a permis ca drumul să aibă sensurile de mers pe platforme diferite. Dacă la un drum național se poate, nu văd de ce nu ar fi permis și la o autostradă.

mariusbalasa

 
@shift2rail   Daca harta preliminara, pentru lotul DTS-Domasnea e desenat prin defileul Dunarii ... este cea din articolul din economedia.ro prezentat...  aceasta nu are decit o ,,valoare artistica''. ;)

shift2rail

#1555
^deloc, vezi cealalta fitzuica (economica.net) pentru o harta identica desenata de CESTRIN. trebuie vigilenta maxima ptr a bloca introducerea A6 in defileu...


https://www.economica.net/autostrada-sudului-a-fost-semnat-contractul-pentru-lotul-2-al-drumului-de-mare-viteza-filiasi-lugoj_679743.html

a.l.x

Se pare că nu a contestat nimeni pe lotul 3.Așteptăm semnarea și pe aceste 2 loturi rămase.

De lotul 1 și 2 știți când o să se dea OIL sau dacă s-a dat?

Nelu63

Cred ca constructorul este cel care executa lucrari in garantie de remediere a alunecarilor debleului in afara partii carosabile la sensul Lugoj- A1.Nu incurca prea mult traficul, este ocupata doar banda de urgenta. 09.07.2023

JohnDoe

Quote from: alin2pas on July 05, 2023, 09:50:22 AMla DN7 lângă Boița s-a permis ca drumul să aibă sensurile de mers pe platforme diferite. Dacă la un drum național se poate, nu văd de ce nu ar fi permis și la o autostradă.

La Boita diferenta de executie intre sensuri a fost de 50 de ani.

daca platformele sunt diferite, cum sunt de obicei in munti, atunci viteza scade simtitor, poate chiar la 80.

P.S.
Da, trebuie sa tinem cont si de mediu, le putem cere sa fie mai putin parlamentari care sa faca drumul la Bucuresti din teritoriu.
Sau parlamentului european sa nu se mai plimbe de doua ori pe luna intre Bruxelles si Strasburg ;)
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

a.l.x

Nimic nou legat de ordinele de începere???