Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Feri

Eu stiam ca este nevoie de reactualizare dupa doi ani daca nu se demareaza executia. Fie ca se numeste asta expirare sau nu.

horatiu.cosma

Nu exista noțiunea de SF expirat, ci de SF matur, bine făcut vs maculatură. Azi se lucrează pe A0 Sud, Craiova-Pitesti, urmează Sibiu-Pitesti 2&3, centura Timișoara etc pe baza unor SF uri de prin 2008-2010.

vancouver

A existat o vreme ideea de SF expirat si "valabilitate" 2 ani. Pana a venit Curtea de Conturi si a constatat ca asa-zisele "actualizari" de SF sunt mai degraba refaceri de SF si se face acelasi lucru de 2 ori cu banii statului. Ori asta e ilegal. Asta s-a intamplat prin 2014-2015.

Evident, pentru ca noi nu stim altfel (decat sa facem in pantaloni), ca urmare a deciziei CC s-a trecut in extrema cealalta: oricat de vechi e un SF, nu se mai schimba nimic in el, de frica curtii.

Intre timp treaba s-a mai pus la punct si exista ideea de "completare" SF, adica nu faci inca o data acelasi lucru, ci doar completezi pe ici pe colo, ca sa aduci la zi. De ex. daca trebuie 50 de foraje in loc de 5, nu se fac 50 noi, ci doar 45 noi si se folosesc si alea 5 foraje de la primul SF. Daca a aparut o casa nou, se reface traseul, dar strict acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ionescu63

Azi noapte 2 frați, verișorii mei, au murit într-un tragic accident rutier pe DN6 in apropiere de localitatea Drăgănești Vlașca, un drum extrem de aglomerat si care este de mult depășit de valorile de trafic.
Așa ca indiferent de plusuri si minusuri (oricum nu am pus niciodată preț pe ele) voi fi un aprig si virulent apărător al construirii drumului de mare viteza Bucureștii -Alexandria - Craiova indiferent de opiniile mai mult sau mai puțin avizate ale unora, mai ales ale celor care nu cunosc deloc zona dar au grija sa isi dea cu părerea. Sau împotriva unor opinii complet idioate de genul ce va trebuie vouă drum, nu aveți deja unul?

Dumnezeu sa ii odihnească!!! :((

Ionut

Cine de pe-aici a zis ca nu e nevoie de A intre B si Alexandria? Mai ales pana la Draganesti-Vlasca, drumul este super aglomerat si extrem de periculos. Ce sa zic, condoleante!

hvm

@Ionescu63.
Imi pare rau sa aud asta. Dumnezeu sa ii odihneasca.

@ionut
Cred ca Ionescu63 se refera la faptul ca s-a mai spus ca ar fi mai putin important decat in alte parti, ca n-ar fi fonduri, ca exista deja BucPi + CraPi.

Dpmdv trebuie sa ne concentram pe facut cat mai mult, ca la cum se lucreaza in Romania nu o sa reuseasca niciodata sa ajunga la momentul ala in care sunt prea multe autostrazi in lucru si s-au terminat fondurile UE.... Decat daca MT-ul nostru noi chiar gaseste o solutie sa scurteze perioada de judecare a contestatiilor fara a afecta statul de drept sau dreptul la o judecata echitabila....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Oameni buni, s-a discutat de zeci de ori. Tara are nevoie URGENTA de vreo 500-1000 km de A si DX. E imposibil sa prioritizezi o A sau un DX fără sa superi pe cineva. Nu ai capacitate administrativa si nici piața nu poate duce 1000 km în lucru în același timp, acum.

pasadia

Pe de alta parte insa mi-as dori in acest context sa nu se mai insiste pe ideea cu largirea A1 la intrarea in Bucuresti (vancouver, dar nu numai). Nu cred ca suntem in pericolul de a avea vreun proiect demarat in acest sens prea curand, dar stiu ca sunt unii care viseaza si cred ca e nevoie de asta. Si as prefera ca acei oameni sa inteleaga ca nebunia de pe A1 din acea zona s-ar PUTEA sa se rezolve odata ce vom avea AO si pasajele plus dublarea DNCB. Si ca ar fi mai bine sa insiste pentru radialele Bucuresti-ului (adica B - Alexandria, B - Targoviste) decat sa revina obsesiv cu propunerea de a fi largita A1.

b1

Confirm creșterea enormă a traficului din ultimi ani și că trebuie să se construiască o autostradă (după părerea mea full-profil, nu DX sau half-profil). Bani sunt, voință să fie...
Pe ambele hărți sunt prezentate traficul local și traficul B - Alexandria, cel de pe B - Craiova preferând să meargă pe A1.
TMZA 2010:


TMZA 2015:


Condoleanțe @ionescu63!

Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

NGC

#1149
"Elaborare Studiu de Fezabilitate "DRUM DE MARE VITEZA CRAIOVA – DROBETA TURNU SEVERIN - LUGOJ"

Quote from: NGC on December 15, 2021, 11:39:41 AM
Quote from: CNAIR on December 14, 2021, 06:50:04 PM
Forumul PeUndeMerg al Asociației Pro Infrastructura a lansat recent în spațiul public informația portivit căreia Firma Egis ar fi fost declarată câștigătoarea Contractului pentru elaborarea Studiulu de Fezabilitate al Drumului Expres Craiova – Lugoj.

Quote from: NGC on December 08, 2021, 09:18:30 AM
Vrabiutele transmit ca aici castigatorul initial este asocierea condusa de EGIS si care include si pe SEARCH.

Nu am scris destul de clar ca este vorba despre castigatorul initial?

Quote from: CNAIR on December 14, 2021, 06:50:04 PM
Însă procedura de atribuire se află încă în evaluarea ofertelor, deci nu se poate spune cu certitudine cine va câștiga acest contract.

Mai ales că în multe situații, ofertanții clasați pe primele locuri în anumite faze ale unor licitații, au ajuns la coada clasamentului, după analizarea clarificărilor și soluționarea contestațiilor, venite din partea unor firme concurente.

Vrabiutele spun ca clarificarile erau facute si mai trebuia ca asocierea condusa de EGIS sa prezinte documente actualizate pentru a demonstra informatiile din DUAE.
Pe de alta parte, la faza actuala contestatiile se depun dupa anuntarea castigatorului initial.

Ce cititori in stele astia de la CNAIR! Ziceau ca "în multe situații, ofertanții clasați pe primele locuri în anumite faze ale unor licitații, au ajuns la coada clasamentului, după analizarea clarificărilor și soluționarea contestațiilor, venite din partea unor firme concurente", si hop asa s-a intamplat si in cazul de fata. :lol: :lol: :lol:

Asocierea condusa de EXPLAN a contestat admisibilitatea ofertei asocierii EGIS ROMANIA + SEARCH CORPORATION si CNSC a admis zilele trecute contestatia, iar acum CNAIR trebuie sa reevalueze oferta celor de la EGIS + SEARCH. In traducere libera, sa o descalifice pentru declaratii false in DUAE al SEARCH CORPORATION.

Bineinteles ca telenovela se mai poate prelungi si la CAB. Va tin la curent.

ionescu63

#1150
Quote
Respinge contestația formulată de către METROUL SA, în numele
asocierii QUADRANTE VIAPONTE PROIECTARE ȘI CONSULTANTS SRL -
METROUL SA - CAPITAL VISION SRL, cu sediul social în București, str. J.
Gutenberg nr. 3 bis, sectorul 1, reprezentată convențional prin Cabinet de
Avocat Andreiana Cornelia, având sediul ales pentru comunicarea actelor
de procedură în București, str. Dr. Carol Davila nr. 33, et. 2, ap. 4, sector
5, în contradictoriu cu COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A
INFRASTRUCTURII RUTIERE, cu sediul în București, bd. Dinicu Golescu nr.
38, sector 1, ca nefondată.


S-a respins contestatia pe SF Bucuresti Alexandria
Decizia 342/2022

oneLess


Quest

Ministrul Transporturilor despre lotizarea A6.

(...)
"În acest moment suntem în situația pe care o aminteam, cu contestații de la CNSC, iar decizia mea și a colegilor de la CNAIR cred că va fi una rațională, anume împărțirea în cel puțin trei loturi. În primul rând vorbim de un lot de la Slatina Timiș la Lugoj, vorbim de câmpie, unde lucrările nu sunt extraordinar de grele. Avem acea bucată, de la Slatina Timiș până după Severin, la Balota, care e mai dificilă traversând zona muntoasă, dar de acolo la Craiova e o zonă cu un relief simplu. Una e să scoți și să mergi pe bucăți înainte, cel puțin cele trei loturi, și sigur, într-un final va trebui abordată și zona muntoasă.
(...)

https://debanat.ro/2022/02/drumul-expres-lugoj-craiova-va-fi-scos-la-licitatie-pe-tronsoane-cel-putin-trei-la-numar_359853.html
Common sense will get you far !

CapitanulPtk

De ce se tot raspandeste in media ideea ca va fi drum-express si nu autostrada?

elphax

ministrul prefera mai putine benzi - pana la urma e de vazut ce rezulta din SF, nu ? poate pe Severin - Craiova nu e nevoie de A, mare parte din traficul greu coboara la Calafat