News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

naivu

#1110
@ionescu63, indiferent cat de la S sau N va trece A6, ar fi o idee buna sa se ceara si conectarea cu TurnuMagurele. Cu un pod Turnu-Nikopol si o legatura Nikopol-Plevna-A2 bulgareasca (continuarea A2 pana la Plevna este deja in lucru) ar putea deveni cea mai buna legatura Bucuresti-Sofia-Salonic.
@EugenRo, unde ai dus A5 spre Bucuresti este gandit DR9, ai harta pusa de @Feri la inceputul paginii.

ionescu63

#1111
Din ce am înțeles, in contextul discuțiilor privind noul coridor european se ia in calcul o legătura rutiera noua Pitești Alexandria si cu o noua trecere a Dunării, posibil la Turnu Măgurele.
Știu ca a postat cineva o captura din document însoțita de o harta dar nu o găsesc momentan

vancouver

Cand se apropie de un oras mare (si intra in el) autostrazile trebuie sa se ramifice. IN NICI UN CAZ sa se uneasca. E o imensa prostie si greseala. Ceea ce aduce o autostrada cu 2 benzi nu va putea fi niciodata suportat de un bulevard din oras. Darami-te ce vine pe 2 autostrazi cu 2 benzi si care se unesc apoi in una cu 3 benzi.

Atat A6 cat si A5 la intrarea in Bucuresti trebuie - fiecare - sa se mai ramifice inca o data si sa foloseasca diversele strapungeri din planul de strapungeri.

Asa cum am aratat mai demult la DX de la Targoviste, daca se imparte in 2 la intrarea un Bucuresti, atunci fara probleme o ramura poate sa intre prin Giulesti-Sarbi - pe o artera doar 1+1. Si restul pe DN1a. La fel un DX de la Urziceni se poate ramifica in 3 strazi de 1+1: Sos. Fundeni, Sos. Dobroesti si o iesire spre Pantelimon. Si nu vor fi probleme. Dar daca faci invers, duci 2 autostrazi in acelasi bulevard... Poate sa fie si mama bulevardului, cu 10 benzi, ca tot degeaba. Undeva tot se va infunda sau va infunda total centrul orasului.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

survola

O sa mai fie si A0 si DNCB până se ajunge în oraș. S-ar mai împărți traficul acolo, sper.

Feri

^^
@EugenRo traseul acela A5 trece prin parcul national. Este motivul pentru care am pus captura din harta oficiala (https://natura2000.eea.europa.eu/?query=Natura2000Sites_9883_1,SITECODE,ROSPA0022) pentru ca Google maps induce in eroare cum ca ar fi doar zona aceea verde inchis la est de DN5.

Perfect de-acord ca ar trebui sa fie autostrazi si A5 si A6, ca si toate DX-urile de la campie. Nu se face asa mare economie.

In plus chiar nu are logica sa faci autostrada Timisoara-Moravita si doar DX pe Bucuresti - Giurgiu.

EugenRo

^ Da, stiu ca e parc, dar am schitat in ideea de a lipi A5 cat mai mult de DN5...

Oricum, cred ca suntem la mare distanta de momentul in care se va face inca o legatura (rapida) cu Giurgiu..
Vara se circula pe DN5 ca pe autostrada pe anumite portini, primeam flash-uri la 110km/ h.. :o

Feri

^ Da, este un proiect ce are sens numai dupa ce RO&BG se pun de-acord cu podul Giurgiu2 si-i asigura si finantarea.

danpandrea

Carioca fie cu noi și în 2022!

Imaginea de mai jos a trecut prin diferite etape:

  • Autostrada pornește din A0 și din continuarea DR10;
  • Traseul verde a fost făcut ținând cont doar de legătura de la Ghimpați. Am încercat să evit pădurile și casele și, din ce se vede pe Google Maps, n-ar fi nimic de demolat;
  • Traseul mov a fost făcut ținând cont și de ariile protejate (pe care le-am marcat cu turcoaz). Lângă Alexandria, autostrada ar cauza exproprieri de case în Vitănești. Pentru a evita problema, am făcut un traseu secundar la nord de Magura. Dezavantajul acesteia este că îndepărtează autostrada de oraș;
  • Dacă se merge pe mâna exproprierilor din Vitănești, autostrada poate fi adusă cel mai aproape de Alexandria dacă se alege ca aceasta să fie făcută peste DN6F.


ghrt

Noul guvern bulgar a pus pe lista de proiecte realizarea uui tunel de bază pe ruta Montana - Sofia. Şi la ei ca şi la noi, dar dacă se apucă ar cam trebui să se apuce şi RO de Lugoj - Calafat.
Cont (aproape) inactiv.

JohannDB

                        ......dar dacă se apucă ar cam trebui să se apuce şi RO de Lugoj - Calafat.  Mdaaaa; "ar trebui" !!!!!!! Altceva n-am de zis !! Nothing else!!

Feri

Quote
CNAIR a desemnat câștigătorul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construcției Drumului de Mare Viteză București – Alexandria

Vineri, 07.01.2022, în urma finalizării procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a declarat câstigătorul contractului având ca obiect elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Drumul de Mare Viteză București – Alexandria.

Câștigătorul licitației este Asocierea DP CONSULT SA (Lider) – SC EXPLAN SRL (Asociat 1) – SCA TEAHA&FUZESI (Asociat 2), cu preţul de 16.122.360,10 lei fără TVA. 

Durata contractului este de 17 luni de la data de începere a contractului.

În cadrul contractului se vor presta și elabora următoarele servicii, respectiv următoarele documente:

• Elaborarea Studiului de Fezabilitate;

• Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru susținerea Aplicației de Finanțare;

• Asistență tehnică acordată Beneficiarului pentru procedura de atribuire a contractelor de proiectare și execuție a lucrărilor, după caz.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-elaborarea-2

NGC

Elaborare Studiu de Fezabilitate "Drum de Mare Viteza Bucuresti – Alexandria""

Oare avem voie sa spunem acum ca aici castigatorul initial este asocierea condusa de DP CONSULT? :D

ionescu63

Super!!!
Sa speram ca se mișcă repede și partea de contestatii și sa "intre în pâine"

ionescu63

Nu. Trebuie spus în topicul cu A6 !  :lol:

shift2rail

Deci se poate livra SF in 17! luni...daca se doreste.

Legat de dilema A vs. Dx, sigur, se mentine suspense-ul, dar concluzia logica nu poate fi decat una: autostrada.