News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RaduG

Și pe mine m-a rutat Waze-ul constant pe Alexandria, pentru traseul Craiova-București-Slobozia.

ionescu63

#1096
Asta pentru ca Centura Bucureștii este (încă) rușinea României
După ce se rezolva si porțiunea DN2-A2 s.ar putea sa iți dea alt traseu. Dar cred ca mai repede se finalizează DX CraPi.

Quest

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu astazi la o conferinta de presa tinuta la CJ Dimbovita.
Legat de SF Craiova-Lugoj, la care cistigatorul (Egis-Search-...) a fost desemnat oficial zilele trecute pe 22.12:
"...o sa incercam sa discutam cu cei care au cistigat acest contract, sa incercam sa gasim solutii, macar sa se faca pe loturi, ca una e sa faci acest contract de exemplu de la Craiova la Severin, unde relieful e mult mai simplu, mai accesibil, si de la Caransebes la Lugoj, lucrurile acolo pot sa mearga mai rapid, si alta-i, este adevarat o portiune mai dificila de la Caransebes la Severin, dar daca macar pe loturi putem sa abordam acest proiect, astfel incit sa le scoatem mai repede la executie, ar fi extrem de important pentru noi."
Common sense will get you far !

shift2rail

Acelasi @Grindeanu sustine ca SF-ul Craiova -Lugoj va fi livrat de Egis abia peste 4(patru!) ani, ironizand termenele laxe din actualele caiete de sarcini ptr licitatie studii fezabilitate.

Feri

Se pare ca se contureaza o solutie comuna A6 & A5 pentru capatul din Bucuresti, cu 3x3 intre Ghimpati si A0, continuat de acest drum radial 10

Din planul investitional:







Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama, ce le bese mintea....

1. GRAMATICA
   "...pot avea un trunchi comun intre A0 si Ghimpati (cu 3 benzi pe sens) care se poate avea continuitate spre Bucuresti prin proiectul de radiala 10".
(Limba romana este mult mai complicata decat au impresia astia cu mastere si doctorate "in no man's land" particulare...)

2. LOGICA
     Sa mergi din Bucuresti la Giurgiu prin Ghimpati... Hmmm... Chiar si cu super-autostrada nemteasca (fara "speed-limit") mi se pare ca te scarpini la urechea dreapta cu mana stanga. Chiar si cand (oare cand?...) va fi functionala A0 Sud.

3. BUNUL SIMT
     Aici nu este vorba de alegerea "variantei optime" (ca in cazul 2 drumuri separate Buzau-Braila @ Focsani-Braila versus un drum "in Y" Ramnicu Sarat-Braila - varianta otima care se pare ca "a cazut"...)
Asta este un traseu "full" la orice ora.... Podul Giurgiu-Ruse pare sa fie optim pentru o maaaare parte a traficului Europa de Vest-Balcani-Turcia.
In ciuda cosmarului de pe DNCB intre A1 si DN5, se pare ca majoritatea soferilor turci si bulgari (probabil cei de pe traseele sud-estice) prefera aceasta ruta.
Traseul A1-DNCB-DN5 este clar preferat de TIR-isti. Cei care cunosc zona stiu foarte bine cat de congestionat este traseul timp de 16 ore din 24....
A-i "incaleca" cu ceilalti (care merg pe Bucuresti-Craiova) mi se pare cam contraproductiv...

Finalizarea A0 Sud ar fi un urias pas inainte.
Doar ca sectiunea "cea mai sensibila" din A1-DN5 cade pe jumatate (A1-DN6) in sarcina grecilor de la aktor...
Cealalalta sectiune (DN6-DN5) cade la turci.
Sper sa avem focuri de artificii la inaugurare, nu focuri de arma.....
Brrrr....




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ionescu63

#1101
A0S va fi gata cu mult înainte sa se dea prima lopata pe București - Alexandria (nici măcar nu s-a atribuit SF-ul) si cu atât mai mult București Giurgiu (nu s-a făcut nimic).

" Aici nu este vorba de alegerea "variantei optime" (ca in cazul 2 drumuri separate Buzau-Braila @ Focsani-Braila versus un drum "in Y" Ramnicu Sarat-Braila - varianta otima care se pare ca "a cazut"...)"

Este fix același lucru in opinia mea. Putem calcula unghiul pe care il face laturile celor doua direcții din București si din Brăila si cred ca obținem valori semnificativ apropiate.
Daca privim cum este trasat acum DX București - Alexandria, pana in efectuarea SF-ului, vedem ca in prima parte este chiar mai aproape de DN5 decât de DN6 si undeva spre Ghimpați traversează DN6. Daca in SF este prinsa ca cerință de proiectare segment comun pentru cele 2 direcții cred ca se poate optimiza traseul pana la Ghimpați.

Traficul este ridicat pe cele 2 direcții, de acord. Se poate calcula soluția optima a proiectului pentru valoarea de trafic însumată pe porțiunea comuna(DX, A, etc)


hvm

^
Ce vad aici mi se pare o schimbare de direcție și anume incurajarea traficului pe A6 în dauna A1+A0 pe direcția De Tranzit UE - Bulgaria/Turcia, insa îmi pare ciuda
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

carutasul

Dacă vrei să faci tronson comun A5-A6 mi se pare normal să îl tragi mai la sud, tocmai ca să te apropii de Giurgiu fără un ocol; în plus asta ar construi o cale care să nu se suprapună cu Dn6, ceea ce mi se pare un plus. Adică aș duce traseul la sud de Alexandria, ceea ce ar fi util și pentru o eventuală rută prin Tn Măgurele spre Sofia. În general nu prea sunt de acord cu dublarea traseelor existente de DN prin autostradă...

Feri

Cred ca doresc sa evite pe cat posibil complicatiile de la mediu cu Parcul Natural Comana (ROSCI0043 si ROSPA0022)



Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

Nu știu, dar probabil se poate ocoli dar în același timp trage un pic mai la sud. Actualul Dn5 e destul de comod și dacă faci un traseu prea lung pentru A5 riști să îl faci degeaba. Pe de altă parte în ciuda părerilor baronilor de Teleorman Alexandria e destul de bine legată de București și dacă tragi A6 mai spre sud te legi mai bine și de Calafat, și de Tn Măgurele, și în general faci o separare mai bună între traficul local și cel de lung parcurs. Și oricum Alexandria tot va fi bine servită de autostradă chiar dacă e mai la sud. Iar spre nord cu cât te duci mai mult cu atât te apropii de Dx12 care e "aproape gata" la scara istoriei :)

ionescu63

Cred ca traseul este deja prestabilit Bucureștii - Ghimpați (ramificație A5) - Alexandria - Roșiori - Caracal - Craiova
In prima parte Bucureștii -Ghimpați poate fi tasat cumva intre DN5 si DN6 astfel încât sa ocolească si parcul Comana
Traseul exact îl va da studiul de fezabilitate dar daca nu exista cerința de conectare cu Turnu Măgurele etc nu cred ca va fi la sud de Alexandria

PlayStation

Vad ca pe harta A5 se descarca in drumul proaspat inaugurat "autostrada nemteasca"

EugenRo

#1109


Ce ne mai place sa ne furam singuri caciula crezand ca facem economie:

- A6 trebuie sa fie autostrada si nu DX6, pe toata lungimea! Asta daca privim catre viitorii 30-50 de ani.
- Personal, consider ca si A5 ar trebui sa fie tot autostrada, pentru ca va fi trafic de marfa consistent cu tiruri care iubesc benzile de urgenta late. Ca sa nu mai zic ca Bg fac autostrada de la Ruse, nu DX..
- Comasarea pe o portiune comuna a A6+A5 este o greseala. Majoritatea traficului dinspre Bg va urca catre nordul/ estul/ centrul tarii, in masura in care directia vest va fi acoperita partial prin DX Calafat-Vidin-Sofia-Turcia.
- Intrucat A5 nu va fi gata prea curand ca o legatura la podul #2, am putea gandi o modernizare prin largire la 2 benzi pe sens a DN5B, plus o legatura ulterioara cu A5 in zona centurii. DN5B este in campie pura si traverseaza doar cateva localitati pe distante foarte scurte.
- A5 as descarca-o in zona Metro/ Auchan Berceni, cu multiple legaturi premergatoare (nu mai stiu daca prin zona e deja gandit un radial).Pe Luica deja se pregateste un pasaj pe inelul median..