[GL] Centura Tecuci

Started by TibiV, April 12, 2018, 01:56:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Din stadiul proiectelor CNAIR:

QuoteNefinalizarea lucrarilor datorita neaprobarii proiectului de relocare/protejare a conductelor de transport gaze naturale in cadrul CTE Transgaz SA Medias, pe considerentul neprezentarii tuturor acordurilor proprietarilor. In vederea deblocarii proiectului CNAIR SA a intocmit documentatia pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentarea, pentru realizarea lucrarilor de specialitate. 

voicul

Oare cum s-a facut SF-ul de nu s-a observat acea magistrala? Se vede cu Google Maps, chiar din birou!
Si daca se stia de ea, de 100 de ani nu i-au dat de cap/nu au relocat-o?

vancouver

Constructorul nu a fost in stare pana acum sa intocmeasca un proiect de mutare, pe care sa-l puna la dispozitia MT si Transgaz. De data asta incapabil este constructorul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Horațiu 87

#18
Quote from: TibiV on October 01, 2018, 01:26:24 AM
- iar la final... Cum naiba se intra pe centura ?!?!....

Clar este o treaba de "je m'enfisismul partenerului serios"... Constructorul pare destul de pus pe treaba...
(Poate gresesc, nu sunt expert in Tecuci, poate doar la mustarul local...)

acum te-ai lamurit ??  8) 8)



Te asigur ca nu pare pus pe treaba constructorul, din ianuarie pana in octombrie au avansat de la 53% la 55%, adica doar 2%, iar progresul financiar e de la 26.98% la 27.13%, adica 0,15%




dr4qul4

Eu nu inteleg de ce la acest tip de pasaj nu se adauga 2 rampe de urcare si coborare exact cum avem la Basarab. (+o mica banda de incadrare). Trebuie mutat si dn-ul 7 m mai in exterior, iar tirurile pot ramane prin giratoriu daca nu pot lua curba din capatul rampei.
Dar giratoriul ala ar fi mult mai liber.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nenea_hartia

^ E o cale ferată acolo, paralelă cu DN-ul, exact ca la centura București.

vancouver

#21
Asa si?



Cea mai mare aberatie sa faci infrastructura noua la nivel de DN si sa trantesti giratorii, MAI ALES in conditiile in care oricum dai banii pe ditai pasajul, adica oricum dai 70-80% din costurile unei solutii normale.

In tarile mai normale la cap si o mare parte a intersectiilor de drumuri locale si judetene sunt denivelate complet sau partial.

Uite aici de exemplu din mijlocului nimicului din Normandia, Franta:

intersectie de 2 drumuri 1+1, D22 si D901:
https://www.google.ro/maps/@49.6443953,-1.7702049,461m/data=!3m1!1e3

resp. D22 cu D650:
https://www.google.ro/maps/@49.5784855,-1.706631,774m/data=!3m1!1e3

Traseul actual ceva mai bun al acestui drum departamental (deci judetean) a fost facut in 1984 ! ! !, adica zona care cuprinde si cele 2 intersectii semi-denivelate de mai sus. Bai fratilor suntem in 2018 intre timp si facem drum NATIONAL nu departamental !
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

nenea_hartia

^ Nu locuiesc în grotă, am văzut și eu destule intersecții denivelate în viața mea, însă exemplele pe care le-ai dat costă împreună mai puțin decât pasajul din stânga pe care îl propui tu în schița aia.

dr4qul4

#23
Eu ma gandeam ceva mai simplu, care sa nu presupuna inca 2 pasaje. Cum avem la Pasajul Basarab peste Calea Grivitei




Powered by API/PUM imgur uploader

cu albastru este noul amplsamanet al DN-ului si cu rosu rampele. Si daca tirurile nu pot sa urce, atunci giratoriul poate sa ramana. Dar nu vom mai plimba aiurea autoturismele prin el.
Aici vorbim de Tecuci si nu vom avea aglomeratie, dar aceeasi configuratie o avem si la Craiova, unde avem trafic mult mai ridicat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rizzuh

Nu poti face rampele de la Basarab pe DN, sunt mult prea accentuate, sunt inguste si au fost proiectate pentru vehicule mici si viteza maxima de 30 km/h, plus ca ochiometric pare ca pasajul de aici este mai inalt decat Basarab.

nenea_hartia

@dr4qul4: Poate că breteaua pe care a desenat-o @vancouver în dreapta mergea lipită de pasaj (practic pasajul ar fi avut trei benzi în total) și abia apoi să se fi desprins ca să coboare în DN24, iar DN-ul mutat ca în schița lui?

vancouver

Am vrut doar sa arat de principiu ca se poate gasi o solutie completa. In detaliu exista desigur optimizari ce se mai pot face.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

#27
nici macar. Pasajul putea sa ramana cu 2 benzi (dar tb sa aiba 2 deschideri separate, nu 1 dubla) . Doar rampa dinspre Tecucel (sus) ar fi trebuit sa aiba 4 benzi
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Ionut