News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[CV] Centura Sfantu Gheorghe

Started by NGC, May 09, 2018, 10:57:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Light

Quote🟠Asocierea de firme care se ocupă de construirea Variantei de Ocolire a municipiului #sfântugheorghe profită de vremea bună și avansează cu lucrările.
🟠Gradul de realizare al proiectului a depășit 5️⃣0️⃣% și este în linie dreaptă pentru darea în folosință în vara anului viitor.
🟠În acest moment sunt așternute ultimele porțiuni din stratul de bază a îmbrăcămintei asfaltice (primul strat din 3) și pe aproximativ jumătate din tronson a fost deja pus în operă și stratul de legătură (al doilea strat din 3).
🟠Progrese majore s-au făcut și la construcția celor două 🅿�parcări care vor deservi Varianta, precum și la clădirile din zona Centrului de Coordonare și Întreținere unde va fi găzduit 👷personalul și utilajele care se vor ocupa de administrarea noului tronson de drum.






Sursă: FB DRDP Brașov

tom_sawyer

#92
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 29.01.2024 Cererea de Finanțare pentru proiectul ,,Varianta de ocolire Sfantu Gheorghe" in vederea in vederea acordării finantarii nerambursabile alocată prin Programul Transport, în cadrul RSO3.2_Dezvoltarea și creșterea unei mobilități naționale, regionale și locale durabile, reziliente la schimbările climatice, inteligente și intermodale, inclusiv îmbunătățirea accesului la TEN-T și a mobilității transfrontaliere Fondul European de Dezvoltare Regională: Prioritate: P2. Îmbunătățirea conectivității secundare rutiere; Obiectiv specific 3.2 Dezvoltarea și creșterea unei mobilități naționale, regionale și locale durabile, reziliente la schimbările climatice, inteligente și intermodale, inclusiv îmbunătățirea accesului la TEN-T și a mobilității transfrontaliere Fond: Fondul European de Dezvoltare Regionala; Operațiune: Acțiuni care contribuie la realizarea Obiectivului Specific OS 3.2

Obiectivul specific al proiectului:

    Constructie noua drum: 11,56 km
    Intersectii cu drumuri nationale sau drumuri judetene: 4 bucati
    Pasaje peste calea ferata: 3 buc (pasaje superioare)
    Spatii de servicii tip S1: 2 bucati
    Centru de intretinere: 1 bucata
    Reducerea timpului de parcurs cu aproximativ 3 minute pentru deplasarile cu autoturismul si 1,5 minute pentru deplasarile vehiculelor de marfa

Valoarea totală a proiectului este de 355.105.884,18 lei și va fi finantat prin Programul Transport astfel: contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 119.443.104,98 lei, contributia proprie – 179.164.657,46 lei, diferenta pana la valoarea totala a proiectului reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA si anume 56.498.121,74 lei.

CNAIR


40% bani UE, 60% de la stat (+cheltuieli neeligibile)

Cipi

Acelasi lucru... dar cu alte cuvinte si cu alta lumina:

QuoteCNAIR fazează proiectul Centurii municipiului Sfântu Gheorghe (jud. Covasna) prin transferul finanțării din POIM (Programul Operațional Infrastructură Mare, încheiat la 31 decembrie 2023) în Programul Transporturi 2021-2027, potrivit unui comunicat de presă.
...
Prin POIM Comisia Europeană finanța proiectele în procent de 85 %, iar prin PT decontarea lucrărilor este asigurată 40 %, diferența de 60 % urmând să fie acoperită de la Bugetul de Stat.

via Economedia

Konter


➡A fost finalizată montarea grinzilor metalice pe primul pasaj peste calea ferată.
➡Acum se lucrează la montarea grinzilor metalice pe cea mai lungă structură de pe traseu, un pasaj de 526 m peste calea ferată și râul Olt.
➡În ultimele săptămâni a fost montată o parte din parapetul de siguranță.
➡Constructorul intenționează să reia inclusiv asfaltările, dacă vor permite condițiile meteo.
➡Lucrările avansează și la clădirile din zona parcărilor și din cadrul Centrului de Întreținere și Coordonare.
🟠Stadiul de realizare a investiției este aproximativ 60% iar traficul pe VO Sfântu Gheorghe se va deschide  în vara acestui an.

https://www.facebook.com/watch/?v=1411587036161845

 

 

tom_sawyer


tom_sawyer

#96
06.03.2024
🟠A fost așternut primul strat de asfalt pe Varianta de Ocolire SfântuGheorghe!
🟠Este vorba despre primul strat din covoarele asfaltice succesive care se vor așterne pe acest drum. Antreprenorul a profitat de vremea călduroasă și a lucrat cu program prelungit, inclusiv după lăsarea serii.
🟠Singurele tronsoane neacoperite de asfalt sunt cele 3 pasaje de pe traseu care încă sunt în construcție, dar și aici se înregistrează un progres rapid la montarea grinzilor și realizarea suprastructurii.
🟠Gradul de realizare a proiectului a depășit 60%.
❗Din această vară vom circula pe acest nou drum de 11,5 km.

facebook.com/drdpbv

Cipi

#97
Quote...stadiul lucrărilor a ajuns la 65%, iar activitatea e concentrată în zona celor trei pasaje şi a celor două sensuri giratorii aflate la capetele drumului.

,,Se lucrează intens pe Varianta de Ocolire Sfântu Gheorghe. Stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 65% şi procentele vor creşte rapid în perioada imediat următoare, când structurile mari de pe traseu vor intra în fazele finale de construcţie. În zona celor trei pasaje se concentrează acum şi echipele de muncitori, pe primul dintre ele fiind în plină execuţie placa de suprabetonare. Alte puncte de interes sunt şi cele două sensuri giratorii aflate la capetele Variantei, acolo unde sunt instituite şi restricţii pentru cei care circulă pe DN 12. Şantierul se află în linie dreaptă pentru deschiderea traficului în luna august a acestui an", au precizat reprezentanţii DRDP Braşov.

G4Media

tom_sawyer

#98
[CN1071053] Servicii de elaborare documentații tehnice: SF și PT de execuție aferente investiției "Decongestionarea traficului din zona de sud-est a Municipiului Sfântu Gheorghe – Drum de legătură Autostrada A13"

Data publicare: 15.07.2024
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe

Valoarea estimata totala fara TVA a contractului este de 3.300.000,00 lei fara TVA.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 16.08.2024


Traseul drumului propus face legătura de la Nord la Sud, pornind de la intersecția străzii Lăcrămioarei cu E578 în partea de nord până la strada Jókai Mór (DJ112) în partea de Sud. Pe direcția Vest se propune legătura drumului ocolitor cu E578 în partea de Est printr-un pod peste râul Olt.

Drumul propus se împarte în 2 tronsoane:
Tronson I: Porțiunea de drum cuprins între strada Jókai Mór (DJ112), sens giratoriu propus, inclusiv legătura cu E578 printr-un pod peste Olt.
Tronsonul II: Porțiunea de drum cuprins între  sens giratoriu propus de unde se va ramifica legătura cu E578 printr-un pod peste Olt până la intersecția străzii Lăcrămioarei cu E578 (actualul magazin Lidl).

În ultimul deceniu, traficul rutier din România a crescut într-un ritm atât de rapid, încât infrastructura actuală este pur și simplu incapabilă să facă față volumului mare de trafic. Sfântu Gheorghe se află într-o zonă a țării prin care trece tot traficul dinspre București către partea de est a Ardealului, cu toată agitația acestuia. Municipiul Sfântu Gheorghe nu dispune decât de un singur pod peste râul Olt iar DN 13 E, principala arteră ce traversează municipiul în direcția est-vest traversează tot orașul. Această situație aduce o densitate mare de autovehicule, în primul rând de mare tonaj, care trec prin localitate, trafic ce produce toate fenomenele negative cunoscute legate de el: poluarea aerului, poluare fonică, pericol de accidente, perturbarea circulației din interiorul localității, deteriorarea căilor de circulație, perioade de timp lungi necesare traversării municipiului din cauza restricțiilor de viteză, etc.

Drumul propus are o lungime aproximativă de 7 km și presupune următoarele structuri majore:
- Intersecție cu sens giratoriu DN12-E578 și drumul de legătură propus
- Intersecție cu sens giratoriu prelungire strada Nicolae Iorga și drumul de legătură propus
- Intersecție cu sens giratoriu de perspectiva și drumul de legătură propus
- Racordare la intersecția denivelată drumul de centură și drumul de legătură propus
- Intersecție cu sens giratoriu DN12 E578 și drumul de legătură propus
- Pod peste râul Olt
- Intersecție cu sens giratoriu de perspectiva a celor două ramificații a drumul de legătură propus

Profilul drumului de legătură propus devine:
- Benzi de circulație : 3.50 m pe fiecare sens + banda de viraj dreapta 3.50m pe fiecare sens
- Acostament 2x0.75m;
- Sant pereat (fundul șanțului 0.50m);
- Trotuar minim 1.00 m;
- Spațiu verde variabil;
- Piste de bicicliști minim 1.00 m pe sens.

Lungimea  podului  peste râul Olt va avea aproximativ 240m cu 6 deschideri de 40m . Vor mai fi propuse de asemenea podețe si alte poduri de dimensiuni mai mici pentru traversarea altor ape și canale sau/si structuri de protectie a unor conducte care intersecteaza traseul propus, conform avizelor emise de detinatorii de retele.

tom_sawyer

09.07.2024
🏗 Centura ocolitoare a mun. Sfântu Gheorghe este finalizată în proporţie de peste 80%!

👷 Lucrările de construcție la toate cele trei pasaje sunt aproape de finalizare:
 ➡ Betonarea podului peste râul Olt a fost finalizată, urmează asfaltarea;
 ➡ La pasajul suprateran de lângă Parcul industrial au fost așezate plăcile de beton, iar betonarea este acum în curs;
 ➡ Elementele prefabricate din beton sunt în curs de amplasare pe pasajul dinspre Chilieni.

🔜 Lucrările sunt în grafic, iar construcția celor patru sensuri giratorii de pe centură va fi finalizată în curând.
📷 Kristó-Gothárd Hunor

www.facebook.com/PrimariaSfantuGheorghe






























Powered by API/PUM imgur uploader


Cipi

#101
Din categoria "Ai, n-ai mingea, dai la poarta...":

QuotePurtătorul de cuvânt al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Brașov, Róbert Elekes, ne-a declarat că deschiderea șoselei de centură este ,,o chestiune de zile", însă pe parcurs antreprenorul a întâmpinat câteva probleme neprevăzute.

,,Se va da drumul în câteva zile, nu pot să spun un termen exact, dar e o chestiune de zile mai degrabă, decât de săptămâni. Nu sunt probleme majore, au fost niște chestiuni imprevizibile, noi am prelungit termenul cu vreo lună și ceva, ei (antreprenorul – n.r.) mai au o întârziere de vreo două săptămâni pe care și-au asumat-o și probabil că vor fi penalizați pentru asta, dar nu e nimic grav", a spus pentru Weradio Róbert Elekes.

WeRadio