[CV] Centura Sfantu Gheorghe

Started by NGC, May 09, 2018, 10:57:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

athosga

Da, exact, costul e problema. Nu m-a apuc sa analizez fiecare metru al proiectului, dar acolo miroase prea tare a  risipa de bani. Ar fi loc pt banii UE in multe alte parti.

razvan96

E o prostie sa fim seriosi, dupa ce ca mai avem mult pana la absorbtie 100% ne apucam sa criticam niste chestii de bun simt pe motiv ca cresc costul total cu 1%. Decat giratorii in plus aiurea e evident mult mai bine asa. Daca astea au ajuns sa fie problemele pe care le discutam...

athosga

Scuze, nu stiu cate procente face un spatiu de odihna, insa ma tem ca banii UE sa nu fie considerati "gratis" si sa fie cheltuiti ca atare cat timp sunt foarte multe de construit in tara. Sper, de asememea, ca introducerea unor solutii mai scumpe nu serveste _exact_ scopul ca sa ne apropiem cat mai "repede" de acea valoare de 100%.

mircea

A ajuns o problemă că pe centurile noi pe care le construim marilor orașe facem spații de odihnă cu toalete...

razvan96

^^ Deci ar fi de preferat sa economisim 1% dar sa mai punem un giratoriu, ca sunt exact ce lipseste soselelor din Romania, nu? :lol:

Cand vorbesti de solutii mai scumpe si intra cineva nou pe forum o sa aiba senzatia ca vorbesti de un pod hobanat in loc de grinzi de 40 sau ceva de genul. Nu, vorbim de chestii care par asa evidente ca ma mir ca am ajuns sa le punem in discutie. Tu vrei 2 giratorii in 500 de metri. Ca sa ce? Sa poata un tir sa intoarca de 2 ori, prima oara ca sa intre in parcare si a doua oara sa iasa. Adica pierd cei care nu aveau nevoie de parcarea aia ca sa piarda si cei care au nevoie de ea. Dar hei, facem economie. E cam noaptea mintii.

athosga

Nu, nu as face doua giratorii. Am scris varianta aia in sensul ca consider mai buna si pe aia decat doua spatii de odihna. Eu as face un simplu "iei la stanga, frate" cum vedem la sute sau mii de statii de benzina si gatta. Cunosc drumul si zic ca traficul permite.
In primul rand a fost vorba despre faptul ca solutia mi-a cam "sarit in fata ochilor" si as fi vrut sa gasesc o explicatie, care m-ar convinge ca exista un aspect la care nu m-am gandit. Dar nu am gasit, asta e. Nu m-as fi gandit ca ajungem aici asa de repede. In fine. Cum ati zis: spatiul ala nu merita atatea discutii.

NGC

#36
Ofertantii pentru "Proiectare si Executie ,,Varianta de Ocolire a municipiului Sfantu Gheorghe" - DRDP BRASOV".

1. STRABAG
2. OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.
3. TODINI COSTRUZIONI GENERALI S.p.A.
4. Asocierea SC GOTT STRASSE SRL + PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. + EURO STRADA + HYDROSTROY AD
5. Asocierea VIAROM CONSTRUCT + VALDEK IMPEX S.R.L. + ALPENSIDE + BETA COPS + EAST WATER DRILLINGS
6. Asocierea TANCRAD + FREYROM + BOG'ART S.R.L. + AUTOTEHNOROM + AVIMI SERV
7. Asocierea SC ALEXCOR TRADING SRL + SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA + ILCI INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI + DOMARCONS + ORAK ALTYAPI SANAYI VE TICARET ANONIM ŞIRKETI
8. Asocierea RIZZANI DE ECCHER + ARTERA BLUE SRL
9. Asocierea DIMEX-2000 COMPANY + China Communications Construction Company Limited
10. Asocierea DRUM ASFALT + ILGAZ INSAAT TICARET ANONIM SIRKETI


pasadia

Interesante asocieri. As pune pariu pe asocierea ce cuprinde Viarom  și Alpenside, dar nu din cauza că cele două au avut lucrări în zona ci pentru că au luat Valdek-ul in asociere (e o companie locala, mai degrabă specializata in apă și canalizare, dar având un sprijin politic imens).

Bog'art-ul de când se baga la lucrări de drumuri? Parca nu e domeniul lor totuși...

tom_sawyer

Anunt de participare simplificat: [SCN1084232] Intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere/ transfer a imobilelor necesare executiei obiectivului de investitie publica < Varianta de ocolire a municipiului Sfantu Gheorghe > - DRDP BRASOV


pentium10

Un articol despre problemele fermierilor cu aliniamentul centurii. Toata povestea relatata este valabila la orice constructie de drumuri.

Este in maghiara, dar google translate face minuni cu acest articol

https://atlatszo.ro/kozpenzek/eu-penzek/botranyosra-sikerult-a-szentgyorgyi-terelout-sikertortenete/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

Dupa cum transmit vrabiutele, castigatorul initial este asocierea DIMEX-2000 COMPANY + CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LIMITED.

NGC

Intre timp situatia s-a schimbat.
Din ce spun vrabiutele, ANAP a considerat ca cei de la CNAIR au respins nefundamentat 4 ofertanti.
Acum CNAIR a stabilit ca nou castigator initial chiar unul dintre ofertantii respinsi nefundamentat, adica asocierea condusa de GOTT STRASSE.

alecu26

#42
Delete.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Azi au terminat in mod "oficial" evaluarea financiara si castigatorul initial este asocierea condusa de GOTT STRASSE.

Feri

Quote

Marți, 10.08.2021, a fost desemnată firma câștigătoare pentru proiectarea și execuția "Variantei de Ocolire a municipiului Sfântu Gheorghe", Asocierea formată din SC GOTT STRASSE SRL & SC EUROSTRADA SRL & SC PERFECT CONSULT EUROPE SRL & HYDROSTROY AD.

În cadrul procedurii de achiziție, începută în luna martie a acestui an, au fost depuse în total 10 oferte. Menționăm că în următoarele 11 zile se mai pot depune contestații la rezultatul procedurii..

Varianta de Ocolire a municipiului Sfântu Gheorghe (VOSFG) are o lungime de 11,56 km.

Prin studiul de fezabilitate, proiectul a fost estimat la 292,3 milioane de lei fără TVA.

Partea carosabilă va avea câte o bandă pe sens, fiecare cu o lățime 3.50 m.

Scopul investiției este de a degreva de trafic intravilanul localității Sf. Gheorghe. Aceasta degrevare de trafic va conduce inclusiv la reducerea numărului de accidente prin preluarea unei părți semnificative din traficul de tranzit dar și la scăderea emisiilor poluante din localitate și îmbunătățirea condițiilor de viață, îmbunătățirea confortului participanților la trafic, precum și la îmbunătățirea legăturilor între diferite localități din zonă prin reducerea timpului de călătorie ca urmare a creșterii vitezei de deplasare.

Implementarea acestui proiect presupune realizarea a 4 intersecții giratorii, astfel:

- Intersecție giratorie cu Drumul național DN12, km 0+000;

- Intersecție giratorie cu Drumul județean DJ103B la km 3+268;

- intersecție giratorie cu Drumul național DN13E la km 8+032;

- intersecție giratorie cu Drumul național DN12, km 11+556.

De asemenea, vor fi realizate 3 pasaje, după cum urmează:

- Pasajul peste Calea Ferată 316 (Brașov - Ciceu - Deda – Războieni) va avea lungimea totală de 355m;

- Pasajul peste Calea Ferată 318 (Sfântu Gheorghe - Brețcu) va avea lungimea totală de 355m;

- Pasajul peste Calea Ferata 316 (Brașov - Ciceu - Deda – Războieni) și peste Râul Olt va avea lungimea totală de 526m.

În lungul traseului propus vor fi amplasate 2 spatii de servicii tip S1 (în fiecare dintre ele vor fi amenajate 25 locuri de parcare pentru autoturisme, 16 locuri de parcare pentru TIR și un corp cu toalete publice) precum și un centru de întreținere (la intersecția dintre DN13E și VOSFG) la km 7+950.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83tortul-pentru-proiectarea-%C8%99i