[DJ] Centura Craiova

Started by perfidus, March 19, 2018, 10:31:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oneLess

#330
^^ Cred că seamănă cu cel ce apare pe topicul cu Pasajul Solventul

Al lor se numește cheson și se împinge pe sub calea ferată.

Al lor e mai mare  :D .
4 benzi plus tramvai, 75 metri pe 32 metri.

Și constructorul de acolo, când se duce parcă vine ...

carutasul

văd că măcar s-au apucat de asfaltat ca să nu se strice terasamentul peste iarnă (în caz de ... iarnă ) ceea ce e bine. Cred că dacă reușesc relocarea stâlpului ar fi timp anul ăsta pentru bucata DN56-DN55, nu știu dacă are o importanță foarte mare dar orice drum în plus e bun, mai descongestionezi intersecția de la Romanești. Presupun că le-ar ajunge 2 luni să facă rampa podului dacă mută stâlpul. În rest, m-au înnebunit cu giratoriile astea, e clar că la DN6 ar trebui să facă o supratraversare dacă nu vor să fie coadă permanent pe acolo, mai ales când s-o termina, în curând, și segmentul de drum expres. Nu mai zic că Și probabil și la DN56 va fi la fel, nu prea am circulat pe acolo dar pare evident că va fi o intersecție aglomerată că e legătura cu jumatate de județ plus podul de la Calafat... Pe lângă astea DN55 nici nu mai contează :)

Ionescu Marius

Hai ca se vede "luminita de la capătul tunelului " :D , dar la "lumina" ajungem (ajung Rizzani!) la anu, în 2025, prin toamnă ! :o

oneLess

Mai au un stâlp pe terasament lipit de giratoriul oval.
De la filmarea precedentă a lui Marius din mai, au mutat 2 stâlpi (unul lângă CF).
Stâlpi ăștia doi nu au cum să justifice întârzierea la restul lucrărilor.

amedeog1

#334
Este absolut necesara aceasta varianta de ocolire,deja traficul la intrarea estica a Craiovei este sufocant.Nu inteleg de ce nu mobilizeaza constructorul mai multe resurse sa termine.Poate nu sunt bani sau nu are capacitate pentru a lucra.Cum or fi castigat licitatia?

oneLess

Mai sunt încă 2 stâlpi de joasă tensiune și la km 0, chiar pe amplasamentul giratoriului cu DN56 ! Deci 4 !

oneLess

#336
Mda, articol publicat azi 07.10.2024 de infrapress.ro.

CENTURA DE OCOLIRE CRAIOVA-VARIANTA SUD, GATA PÂNA ÎN 2029 – Cei 10 kilometri care ,,facilitează integrarea economică în UE" trebuie finalizați ,,nu mai târziu" de 5 ani

QuoteTermenul limită înaintat de Ministerul Transporturilor pentru finalizarea Centurii de ocolire Craiova-Varianta Sud DN56- DN55-DN6 este ,,nu mai târziu de 31.12.2029".
Mențiunea apare in anuntul facut de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere de semnare a contractului de finantare nr. 56/2024 pentru proiectul etapizat "Centura de ocolire Craiova-varianta Sud DN56- DN55-DN6" dintre Ministerul Transporturilor, ca Autoritate de management pentru Programul Transport 2021-2027 si CNAIR.

Conform precizarilor oferite de CNAIR, obiectivul este amplasat pe partea de Sud – Est a municipiului Craiova, judetul Dolj si face legatura intre 3 drumuri nationale DN56 (Craiova-Calafat) – DN 55 (Craiova-Bechet) – DN6 (Craiova-Bucuresti) (Dn56 km 2+953 – DN55 km 7+875-DN6 km 216+150) si urmareste " imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE".

La fel ca si in cazul Variantei de ocolire Targu Mures, Centura de ocolire Craiova-varianta Sud DN56- DN55-DN6 , in lungime totala de 9,889 km de drum, care include 1 pod, 2 pasaje, 1 parcare de scurta durata si 2 intersectii giratorii, prevede constructia in doua etape, valoarea totala a investitiei fiind de 166.215.547,63 lei (33.243.109,52 euro).

Iata anuntul CNAIR:

,,MINISTERUL TRANSPORTURILOR sI INFRASTRUCTURII, in calitate Autoritate de management pentru Programul Transport 2021-2027 de si COMPANIA NAtIONALa DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Beneficiar a finantarii au convenit, incheierea Contractului de Finantare nr. 56/2024, pentru proiectul etapizat "Centura de ocolire Craiova-varianta Sud DN56- DN55-DN6".

Localizare proiect: Obiectivul este amplasat pe partea de Sud – Est a municipiului Craiova, judetul Dolj si face legatura intre 3 drumuri nationale DN56 (Craiova-Calafat) – DN 55 (Craiova-Bechet) – DN6 (Craiova-Bucuresti) (Dn56 km 2+953 – DN55 km 7+875-DN6 km 216+150).

Obiectivele proiectului: Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietei interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiective specifice ale proiectului: Construirea a 9,889 km de drum, 1 pod, 2 pasaje, 1 parcare de scurta durata si 2 intersectii giratorii.

Etapa I

Valoarea totala a proiectului (lei):2.702.786,31 lei;

Valoare eligibila nerambursabila din partea fondurilor (FEDR):2.108.542,17 lei, echivalenta cu 85 % din valoarea totala eligibila aprobata;

Valoarea cofinantarii eligibile a Beneficiarului, reprezentand co-finantare publica de 15% in valoare de 372.095,67 lei.

Etapa II

Valoarea totala a proiectului (lei): 163.512.761,32 lei;

Valoare eligibila nerambursabila din partea fondurilor (FEDR): 65.405.104,53 lei, echivalenta cu 40 % din valoarea totala eligibila aprobata;

Valoarea cofinantarii eligibile a Beneficiarului, reprezentand co-finantare publica de 60% in valoare de 98.107.656,79 lei.

Perioada de implementare- nu mai târziu de 31.12.2029.

Codul SMIS al proiectului:  327212

,,Proiect cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Transport. Pentru informatii detaliate despre Programul Transport, accesati www.mt.ro";

Poza pe care au pus-o ei acolo pe site e cu Centura de Sud Prima, cea dată în circulație !  :)

amedeog1

Cum s-ar spune,mai bine ne mutam la Timisoara. :D

adyneamtu

Joi seara incepand cu ora 17:00.
La tunel, deasupra langa CF, au defrisat vegetatia (GPS)


Mai au o ultima portiune de armat si betonat de care vor atasa bucatile metalice care vor ajuta la "sapat" sub calea ferata. (GPS)


Se lucra la "coafarea" taluzului (GPS)


Cu fata spre tunel - O linie de tensiune relocata. (GPS)


Un inceput de podet in giratoriul de la DN55, in acelasi stadiu de 3 saptamani. (GPS)


Spre Podari, debleul e gata. (GPS)


Cele 2 podețe de langa debleu. (GPS)




Aici pare ca au de gand sa faca ceva lucrari la canalul de ape uzate care vine de la Statia de Tratare a Apei. Au instalat 2 randuri de palplanse si excavau langa ele. (GPS)


Au relocat cele 2 linii mai mici de tensiune-cea dinainte de rampa si cea dintre pile.
Stalpul de inalta tensiune de la culee e inca pe pozitie fara vreo urma de intentie de relocare. (GPS)


Nu inteleg rostul reazemelor de beton de la sol de langa grinzi. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader