[DJ] Centura Craiova

Started by perfidus, March 19, 2018, 10:31:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

mai degraba continua centrua actuala, din intersectia cu DN65, spre sud. Dar chiar si asa, nu-i vad rostul. Un 2+2 intre DX12 si centura care merge spre Carcea, rezolva probleme de trafic din zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gruia88

Eu cred ca se refera la drumu de legatura Ford care ar urma traseul Ford (modernizare drum actual sa fie 2+2) - Centura Est - DX12.

Centura se opreste intr-un giratoriu la intersectia cu D65 de acolo probabil vor sa faca 2x2 pana la DX12, asa fac legatura SUD - DX12-A6 Filiasi.


gruia88

^Pun eu continutul mai jos.
"Pe șantierul Variantei Ocolitoare Sud Craiova lucrările sunt executate 58%, conform jurnalului de lucrări depus chiar de Antreprenor.
Se execută următoarele tipuri de lucrări:

    umpluturi cu pământ stabilizat mecanic;
    execuție zid sprijin;
    săpături în zona sensului giratoriu cu DN 55;
    armare, cofrare și betonare la poduri și podețe;
    așternere strat de balast.
    Pe șantier, conform declarației Antreprenorului, sunt prezente:
    54 de utilaje/ autocamioane,
    135 de persoane (personal TESA, muncitori, operatori utilaje, șoferi).
    Termenul de finalizare al lucrărilor este 11.04.2024. Este depusă de firma care realizează lucrările o solicitare de extensie a termenului de finalizare, potrivit DRDP Craiova.

Datele proiectului:
Lungime drum = 9,889 km;
Lățime platformă drum = 10,00 m;
Lățime parte carosabilă = 7,00m;
Benzi de încadrare = 2×0,75 m;
Acostament 2×0,75 m;
Intersecție la nivel tip girație = 2 buc.;
Parcări de scurtă durată = 1 buc. (st + dr);
Poduri 1 buc.;
Pasaje peste CF = 1 buc.;
Subtraversare CF =1 buc.
Antreprenor: RIZZANI DE ECCHER S.p.A.
Valoarea contractului: 163,38 milioane de lei.
Sursa de finanțare pentru proiect este Programul de Transport 2021-2027, fondurile fiind asigurate în 2024."

amedeog1

#259
Intr-o luna de zile,de cand au reinceput munca,doar 4% nu este prea imbucurator.Poate maresc ritmul. :(

cristi.dadalau

#260
Ora 19 și încă se vad si aud compactoare  în zona Podari-Balta Verde care lucreaza

În ultima luna chiar s-a văzut o mobilizare mult mai buna cel puțin ca numar de utilaje. Nu stiu ce sa zic de procentul ala de 4%..cred a fost putin umflat cel de 50%
Personal cred ca dacă aveau ritmul asta de la început poate chiar aveam o șansă să circulam în vara asta pe centura.


oneLess

#261
Quote from: GIV on March 18, 2024, 05:26:34 PM@oneLess chiar lucreaza rizzani in adevaratul sens al cuvantului la craiova sud? cred ca o sa albesc complet la par pana termina in oltenia si pana incep pe dncb :lol:

Da @GIV , la ultima filmare DRDP Craiova, nemaivăzut și nemaipomenit în 2 ani de cînd au contractul încheiat în septembrie 2023 cu livrare în prelungiri luna viitoare aprilie 2024, au cerut extensie de timp, probabil le mai trebuie 2 ani, da, păreau că muncesc. Nu au 50%.

Au de făcut 10 Km în câmp, 1+1, fără trafic, utilități, stâlpi, soare să fie că porumb e ...
Un giratoriu nou, la celălalt capăt la DN6 e făcut, un pod cu 3 deschideri la care au ridicat grinzile, un pod CF cred 7 deschideri nu au terminat elevațiile și cireașa de pe tort o subtraversare prin debleu CF , 2 fire, Craiova-Caracal, o parcare dublă cu dușuri  :) !

Eu așteptam să crape buba cu DNCB-ul, nu puteau să rezilieze aici și acolo erau în proiectare.
Până crapă, orice găleată de ciment și de balast sunt bine aruncate!

Filmare


adyneamtu

Centura Sud - 24 Martie 2024.


Tunel CF Craiova-București (GPS)


Excavari si pe partea cealalta. (GPS)


Intre Tunel si DN55, asta e ultima zona in care terasamentul nu e la nivel.
In rest se pot apuca sa astearna balast stabilizat. (GPS)


Spre Giratoriul DN55. Au inceput lucrarile si pe zona asta.
Dar ceva e diferit fata de harta API.
Traseul spre DN55 nu se aliniaza cu este dincolo de DN55. (GPS)


Relocare Strada Nucului. (GPS)


Decopertări Giratoriu si marcaj cu țăruși.
Zona Giratoriului este foarte mare și va fi deplasată față de axul DN55.
 (GPS)





(GPS)


(GPS)



(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

Zona Podet drum agricol si podet canal. (GPS)


(GPS)


Podul peste Canalul Deversor. Este suprabetonat si s-au apucat sa instaleze bordurile. (GPS)


(GPS)


Pod CF Craiova-Calafat. Stâlpul stă în calea construcției culeii. (GPS)


Și o linie de joasa tensiune stă în calea rampei. (GPS)


 (GPS)


 (GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

Conform cu ce am văzut in teren, cam așa pare că va arăta giratoriul de pe DN55.


daniel321

#266
Acesta este varianta de trseu, si pozitionarea sensului giratoriu







Powered by API/PUM imgur uploader





Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

Am pus overlay peste cea mai recentă imagine Sentinel 2. Se va vedea mai bine din dronă :D .
Probabil din cauza asta au întârziat atat de mult cu AC pe zona asta.
O sa fac un track GPS cu poziția țărușilor.
Poate va fi mai clar că giratoriul s-a schimbat fata de planul inițial.




oneLess

#268
S-a dat AC finală în decembrie 2023, trebuia să fie livrat prin septembrie 2023 cred ...  :)
Bine că s-a dat, bine că s-a modificat în mai bine , cel mai bine este că i-am văzut că lucrează și se vede asta.

La DNCB nu vor face față. Au acolo două pasaje cu lift (3 niveluri) ... sub trafic, utilități, expropieri în capitală ...
Ei nu fac față aici unei subtraversări CF și unui pasaj cu 7 deschideri în câmp deschis ...
Mai au de construit și 2 giratorii sub trafic!

Orice roabă de pământ și orice canciog de ciment pus în plus prinde bine până la o reziliere pe care eu nu o doresc.
Greu să mai ai norocul ca la T1 să se recontracteze rapid și în bine, acolo la T1 a fost o grindă implicată și legată de centura bănățeană ...

daniel321

Daca nici asta nu pe bune...




Powered by API/PUM imgur uploader