[SV] Centura Suceava

Started by Allex, April 17, 2018, 09:14:41 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

survola

Nu sunt aceleași gropițe, date în buclă?

voicul

Da, dar asa par mai multe  :lol:

rota

Lucrări de reparații pe Varianta Ocolitoare Suceava
Pe fondul unor degradări la nivelul suprafeței carosabile, constatate în cadrul reviziilor zilnice, în dimineața zilei de 15 decembrie 2020 vor fi executate lucrări de reparații pe Tronsonul 1 al Variantei Ocolitoare Suceava, km 1+400, în zona viaductului situat între DN 2 și giratoriul din zona Moara. Porțiunea afectată a fost semnalizată corespunzător de către lucrătorii Secției Drumuri Naționale Suceava.
Menționăm că întregul obiectiv este în perioada de garanție, iar lucrările de reparații vor fi executate de constructorul care și-a adjudecat contractul de proiectare și execuție. Reamintim, lucrările la Varianta Ocolitoare a municipiului Suceava au fost executate de asocierea Autotehnorom SRL (lider), SC Operational Autoleasing SRL, SC OPR Asfalt SRL, Obras Publicas Y Regadios SA, SC Florconstruct SRL și SC Calcarul SRL, garanția oferită de constructor fiind de 7 ani de la data recepției.
Cu această ocazie, DRDP Iași face apel la înțelegere din partea participanților la trafic, cu recomandarea de a circula cu prudență și cu respectarea semnalizării instituite în zona afectată. Sursa

rota

conform bilantului 2020 al primariei Suceava:
Quote5. A fost depus la CNAIR – Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor proiectul de realizare a Variantei Ocolitoare nr.2, E85-Ipotești-Salcea.

Am intrebat si primarul si vicele. Mi-au dat cu ignore  :lol:

dumbravaandrei

poti intreba pe l544 la CNAIR. si astora reclamatie administrativa.

rota

#245
Viaduct de dimensiuni impresionante cu 41 de deschideri peste calea ferată din zona Termica. Construcția face parte din ultimul tronson de drum al rutei alternative Suceava-Botoșani


Powered by API/PUM imgur uploader

Consiliul Local Suceava va aproba în ședința din această săptămână studiul de fezabilitate și indicatorii tehnico-economici pentru realizarea celui de-al treilea tronson de drum al rutei ocolitoare Suceava-Botoșani în lungime de 2.191 de metri, tronson care începe de la Podul Unirii peste râul Suceava, continuă pe strada Energeticianului (în prezent drum cu dale din beton), trece calea ferată din zona Termica și iese pe DN29 în zona Avicola.

Investiția va costa 91,63 de milioane de lei. Cea mai spectaculoasă lucrare care se va realiza pe acest tronson trei va fi viaductul din beton armat care va asigura trecerea peste calea ferată. Viaductul va avea lungimea de 1.015 metri liniari și va fi compus din 41 de deschideri. Suprastructura va fi compusă din 41 de deschideri, în sens transversal fiind dispuse pe fiecare deschidere câte 9 grinzi având lungimea de 24,00 m si lătimea de 0,93 m. Viaductul va avea partea carosabilă de 8,00 m și două trotuare de 1,50 m.   

În cadrul acestei investitii se vor realiza de asemenea: un sens giratoriu de reglementare a circulației la intersectia cu șoseaua DN2 , sistem de canalizare ape pluviale, modemizare strada Nicolae Cătănescu. Sursa


dumbravaandrei

hai bai... pe bune... nu-s in stare sa calculeze niste grinzi de 40m? asa ieftini sunt pilonii unui pod de fac grinzi de 25m?!?  :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:


Bataie de joc...

rota

avem si sumele pt proiect:
"𝐓𝐫𝐨𝐧𝐬𝐨𝐧𝐮𝐥 𝐚𝐥 𝐭𝐫𝐞𝐢𝐥𝐞𝐚 𝐝𝐢𝐧 𝐑𝐮𝐭𝐚 𝐀𝐥𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐯𝐚̆ 𝐒𝐮𝐜𝐞𝐚𝐯𝐚-𝐁𝐨𝐭𝐨𝐬̦𝐚𝐧𝐢, 𝐯𝐚 𝐜𝐨𝐬𝐭𝐚 𝐚𝐩𝐫𝐨𝐱𝐢𝐦𝐚𝐭𝐢𝐯 𝟏𝟕 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐨𝐚𝐧𝐞 𝐝𝐞 𝐞𝐮𝐫𝐨 𝐬̦𝐢 𝐯𝐚 𝐜𝐮𝐩𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐮𝐧 𝐯𝐢𝐚𝐝𝐮𝐜𝐭 𝐩𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐟𝐞𝐫𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐥𝐮𝐧𝐠𝐢𝐦𝐞 𝐝𝐞 𝟏.𝟎𝟏𝟓 𝐦 𝐬̦𝐢 𝐝𝐨𝐮𝐚̆ 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐮𝐫𝐢 𝐠𝐢𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢𝐢. 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭̦𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐯𝐚 𝐟𝐢 𝐚𝐬𝐢𝐠𝐮𝐫𝐚𝐭𝐚̆ 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐏𝐥𝐚𝐧𝐮𝐥 𝐍𝐚𝐭̦𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐝𝐞 𝐈𝐧𝐯𝐞𝐬𝐭𝐢𝐭̦𝐢𝐢 𝐀𝐧𝐠𝐡𝐞𝐥 𝐒𝐚𝐥𝐢𝐠𝐧𝐲

A fost finalizat studiul de fezabilitate pentru al treilea tronson din Ruta Alternativă Suceava-Botoșani, pe distanța de la Podul Unirii de peste râul Suceava până la intersecția cu DN 29, cu pasaj superior peste calea ferată.

Valoarea rezultată din studiu de fezabilitate a proiectului este de 83.427.899,3 lei plus TVA, aproximativ 16.685.577,86 €.
Noul tronson are o lungime de 2.142 metri, din care 967 m pe Calea Energeticianului (drum cu dale de beton),  drum de balast 160 m și un viaduct de 1.015 m care traversează calea ferată  și ajunge în intersecția cu DN 29.

Viaductul constituie și un element de arhitectură urbană  deosebită, fiind prevăzut cu 41 de deschideri.
De asemenea, acest tronson cuprinde două sensuri giratorii, unul la intersecția străzilor Nicolae Cătănescu cu Traian Popovici și al doilea la intersecția Rutei Alternative cu Drumul Național 29, în apropierea fostei Avicola Plopeni.

Vom depune după aprobarea în Consiliul Local, proiectul pentru finanțare pe Planul Național de Investiții(PNI)- Anghel Saligny.
În maxim 3 ani de zile dorim să dăm în funcțiune ultimul tronson din Ruta Alternativă Suceava-Botoșani!" Sursa

hvm

In loc sa se concentreze pe facut o centura reala intre E85 si Salcea ei fac drumuri din astea prin zone unde abia treci cu o dacie... Sau se gandesc ca centura adevarata va fi facuta de CNAIR ca pare a Autostrazii NOrdului...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

rota

din pacate se fac ca ploua, cercul din est (cel mai important) nici macar nu este in plan  :(

in 2020: "Varianta Ocolitoare nr. II a municipiului Suceava va fi realizată de CNAIR pe fonduri europene, transmite primarul Ion Lungu, care a avut vineri discutii la Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră. Motivul este că varianta ocolitoare nr. II a Sucevei, pe ruta E85-Ipotești-Salcea, va face parte din Drumul Expres cu profil de autostradă A7 Ploiești-Focșani-Bacău-Pașcani-Suceava-Siret."

Senerslav

sunt profund dezamagit sincer...ma termina faptul ca pentru 2 km platim 17 mill euro, cand s-ar putea  face o partea mai mare de km , trebuie sa intelegem ca o ruta E85-E58 E VITALA, nu doar un simplu pod. degeaba se face acel pod cand in fata spitalului judetean sunt 40 min din ora coloane de masini.

rota

^well, am trimis notificare la primaria SV si la consiliul judetean, primaria sv mi-a dat cu ignore si consilul mi-a raspuns ca nu intra in atributia lor centura orasului. Poate la Harșovschi mai putem incerca, vad ca e activ pe toate retelele de socializare.

ValiCatargiu

Ce noutăți mai avem pentru centura care trebuie să "salveze" Suceava de traficul de tranzit dinspre Botoșani spre Ardeal? 70% din trafic e tranzit. Varianta aia cu podul de 1 km sunt bani irosiți și ajută doar pe cei care vreau la Iulius Mall. De la Salcea la Sv sunt doar localităși și se merge în coloană!
Dacă primăria Sv speră că viitoarea autostradă A7 va rezolva tranzitul spre Ardeal, trebuie să aibă în calcul că zona Fetești - Adâncata - Dragomirna e cea mai grea porțiune din tot proiectul A7, de la Pașcani la Siret nu e prinsă în PNRR, iar primarul Lungu datorită mai multor mandate, e blazat și așteaptă de la alții (Flutur, CJ, ministerul Transporturilor etc) să miște ceva.

rota

Pregătim demararea lucrărilor la ultimul tronson cel cuprins între Podul Unirii și DN 29.
Ultimul tronson are o lungime de 2.142 metri din care cel mai important obiectiv este viaductul peste calea ferată în lungime de 1.015 metri.
Ne-a fost alocată prin PNI Anghel Saligny suma de 43.000.000 lei.
Valoarea actualizată a proiectului depus la ministerul dezvoltării este de 96.084.406,44 lei(19.525.382 euro).
De aceea am decis să finanțăm parțial din banii de la guvern viaductul de peste calea ferată. Valoarea actualizată pentru realizarea viaductului se ridică la 71.022.234,50lei (14.432.480 euro).
Vom depune la finanțare viaductul cu următoarea structură de finanțare:
-bugetul de stat 43.000.000 lei;
-bugetul local 28.022. 234,5 lei.



sursa
Powered by API/PUM imgur uploader

Senerslav

Ma doare sufletul si mintea cand vad ce se intampla....