[SV] Centura Suceava

Started by Allex, April 17, 2018, 09:14:41 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Senerslav

In concluzie ramanem doar cu speranta

ovideatza

Legatura spre Botosani ca si centura cred ca ar trebui facuta mult mai "larg", sa porneasca undeva dupa Cumparatura spre SV (deci inaintea nodului actual cu VO) si apoi sa treaca printre Bosanci si Ipotesti si sa se intepe undeva spre spre Salcea ( teoretic ar functiona si ca acces spre aeroport).

Dar sunt vise.

Pana la un ipotetic DX Pascani-Siret nu cred ca va fi cazul de vreo alta investitie de asemenea anvergura pe acest traseu (in afara de Falticeni, a carui centura ar trebui sa fie gandita ca parte din acel DX, dar nu cred ca au de gand sa coordoneze cele 2 proiecte, asa cum si VO Suceava putea sa fie o componenta a acelui DX.

usus

Eu cred că e o farsă planul asta de centura.

In primul rand va trebui corelat cu autostrada care e posibil sa înlocuiască centura pe anumite tronsoane cum se întâmplă la Bacău și care va prelua mare parte din traficul actual al centurii poate chiar tot exceptând pe cei care merg spre Humor. Autostrada va prelua și traficul de Botoșani, Dorohoi, etc care acum trebuie sa străbată toata Suceava.

In al doilea rând sunt cel puțin 2 absurdități:
1 trecerea apei Sucevei in zona fostei gropi de gunoi (unde de fapt este un deal artificial instabil și cu diferență mare de cota intrealuri)

2 trecerea prin fața acumulării Dragomirna cand drumul deja este construit să iasă paralel cu acumularea.( Ar însemna o Cuba forte stransa care va duce la scăderea vitezei și la accidente)

3 nu cred că este voie de construit peste barajul de pământ de la acumularea Dragomirna și bănuiesc că are o zona de protecție.

Senerslav

   Eu am gasit pe net o stire de anul trecut precum ca primaria a intocmit 10 proiecte de infrastructura in tot judetul printre care se numara si a 2 a parte din varianta ocolitoare Suceava (numita si varianta 2 in documentul respectiv), dar nu am mai auzit nimic din ianuarie anul trecut de cand a fost pubicata stirea respectiva pana in prezent! aveti link ul mai jos.

https://www.finantare.ro/suceava-zece-proiecte-de-infrastructura-mare-de-peste-60-milioane-euro-ar-putea-primi-finantare-de-la-banca-mondiala.html

dimitrie

@ovideatza, parcarea spre Fălticeni era închisă, ieri 24 ianuarie.

Pe centura... hop hop la rosturi și trambuline la intrările pe poduri/podețe, nimic nou..
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

rota

"Traficul rutier pe bulevardul Sofia Vicoveanca a scăzut cu peste 91.000 de autovehicule lunar, la circa 253.000, după darea în folosiță a șoselei de centură a Sucevei.

Traficul rutier pe bulevardul Sofia Vicoveanca a scăzut cu circa un sfert după darea în folosință a șoselei de centură a Sucevei, potrivit datelor sistemului de management și contorizare a autovehiculelor

Datele înregistrate de sistemul de management și contorizare a autovehiculelor ce tranzitează zonele de intrare/ieșire din oraș arată că, în zona bulevardului Sofia Vicoveanca, în perioada 27 august – 27 septembrie 2019 până la data de deschidere a circulației pe centura Sucevei, au fost înregistrate un număr de 344.586 mașini, iar în următoarele 30 de zile, respectiv între 28 septembrie și – 27 octombrie, au fost înregistrate un număr de 253.466 de autovehicule."  Sursa

ce inseamna o jumatate de centura..face minuni, chiar e mai lejer traficul in cartierul Obcini

Senerslav

Astept sa vad rezultatul dupa ce se construiesc inca 20 de km de varianta ocolitoare in suceava.

rota

momentan mai exista un singur blocaj: cel de la Iulis mall/bazar, dar dupa deschiderea noului pod si varianta pana E58 nu vad alta problema. Alta centura nu cred ca mai vedem in urmatorii 15-20 de ani :)

dimitrie

Update: parcarea spre Falticeni este tot inchisa, 2 bucati de sepator "Jersey" + indicator.
Acel indicator cu "interzis" este misca/rasturnat la pamant.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

GDPR

Probabil ca Autotehnorom aplica tactica folosita de Vectra la VO Brasov. Conform Rogop DRDP Iasi, in momentul asta exista urmatoarele facturi scadente, dar neplatite de catre CNAIR:

- factura din 16.10.2019 in valoare de 15,8 milioane lei
- factura din 05.12.2019 in valoare de 570 mii lei
- factura din 03.12.2019 in valoare de 1,8 milioane lei
- factura din 05.12.2019 in valoare de 530 mii lei

pasadia

Nu înțeleg la ce tactica "Vectra" te referi.
Spatiile de servicii de pe centura Brașov au fost pe lotul VIAROM și au stat închise 3 ani pentru că s-au judecat cu CNAIR pe tema receptiei finale.

GDPR

Scuze, am incurcat Viarom cu Vectra. Tot cu V.

dimitrie

Update: La o luna distanta aceeași poveste cu parcarea spre Fălticeni.
Companie Nationala **** tot partener serios fără plată ?
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

GDPR

#223
Conform ROGOP DRDP Iasi mai au de plata doua facturi:

- 15,8 milioane din 16.10.2019 conform certificat interimar de plata 5 nr. 2/26933/15.10.19 (24.08-30.09.19)
- 570 mii din 05.12.2019 conform certificat interimar de plata 6 - partial nr. 1/18817/26.11.19 (01.01-30.09.19) ptr actualizare p.u. manopera

"Seriosi", foarte "seriosi".

adiarc

dupa cum spuneam si ieri

cel mai important lucru pe care ar trebuii sa-l faca statul roman ( litere mici ),este sa dea dovada de maxima seriozitate...nu doar sa plateasca ieri,toate facturile restante,certificate dar sa si grabeasca ( fara a face compromisuri ),procesul de certificare in vederea facturarii.....

cele mai afectate vor fii companiile romanesti care nu au giganti in spate ,care sa le "traga foc la oala lor"
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura