[SV] Centura Suceava

Started by Allex, April 17, 2018, 09:14:41 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

La cati acumulatori par sa intre in cutia aia, da pot lumina si ziua ... desi mi se pare pierdere de resurse.
Daca e pe gratis, desi ma intreb cat consta un stalp ca asta si deci cat de pe gratis este.

KnX

@voicul
Fii sigur că numărul, mărimea, modelul constructiv și capacitatea au fost calculate în așa fel încât să se merite investiția, raportat la costul aducerii energiei electrice de la cea mai apropiată sursă + facturile ulterioare.

Iar acum și ultimul calup de fotografii din zona viaductului de la Hagigadar, a podului de după el, de pe terenul despre care alecu26 spunea că o ia la vale și de la primul podeț de după intersecția cu DN2:

Vedere spre intrarea pe viaduct


Imagine de pe viaduct, spre podul la care s-a lucrat la rosturile de dilatație





Detaliu cu rostul de dilatație de pe pod


Idem


În colțul din dreapta sus se vede turla bisericii Hagigadar


Vedere spre nord cu casele din cartierul Sf. Ilie cel Nou pe dreapta și cu Castelul de Apă din Sf. Ilie în plan îndepărtat


Al doilea rost de dilatație de pe pod





Vedere spre intrarea în Suceava, de la ieșirea de pe primul pod de la intersecția cu DN2


Primul pod de la intersecția cu DN2


Detalii de la rostul de dilatație












Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC


Puteau sa mearga mai departe cu iluminatul ,ca in cazul de mai sus.

ciprianh

Centura Sucevei se finalizează astăzi; săptămâna viitoare va fi dată în trafic
Marţi, 17 Septembrie 2019 (13:07:25)


Ruta ocolitoare a Sucevei va fi finalizată în cursul zilei de astăzi, conform termenului asumat în contract, la fel ca și DN 18, care leagă județul Suceava de Maramureș. Prefectul de Suceava, Mirela Adomnicăi, a declarat că astăzi laboratorul central specializat al beneficiarului va începe procedura de recepție pentru DN18, iar mâine, pe varianta ocolitoare a Sucevei. ,,Miercuri începe efectuarea testelor și evaluarea cantitativă și calitativă a lucrărilor la ruta ocolitoare, iar săptămâna viitoare va fi dată în trafic. DN 18 este deja în trafic", a precizat prefectul Mirela Adomnicăi.

Menționăm că pentru igienizarea terasamentelor la ruta ocolitoare lucrează și circa 40 de deținuți, aduși de la Penitenciarul Botoșani.

Sursa: https://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-local/2019-09-17/Centura-Sucevei-se-finalizeaza-astazi-saptamana-viitoare-va-fi-data-in-trafic

dimitrie

A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

dimitrie

#155
Mirela Adomnicăi reduce la tăcere politicienii suceveni pe subiectul Șoseaua de centură a Sucevei.
QuoteAm căutat pe cineva responsabil să-și asume finalizarea lucrărilor pe un traseu prost ales, o lucrare începută prost de la bun început, cu o dublare a sumei pentru că am plecat de la 220 de milioane de lei, costul întregii variante și am terminat-o cu 417 milioane de lei. E vorba de doar 12 kilometri.

A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

mmv1

Cea mai scumpa centura din istoria Romaniei este si va fi Valcele Apahida

adiarc

orice obiectiv cu un SF prost realizat( solutii inaplicabile sau neadecvate realitatii din teren) ,cu enspemii de relicitari( lucrari deja realizate fara o conservare adecvata,lasate sa se degradeze cu anii),atribuit dupa cel mai mic pret,gestionat de un beneficiar idiot si incompetent va avea costuri care sar in aer
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

KnX

#158
Doamna Mirela Adomnicăi, fiind numită Prefect al Județului Suceava din partea partidului de guvernământ, trece sub tăcere cei 4 ani (2008 - 2012), ani de criză economică, timp în care s-a lucrat în mod constant la Varianta Ocolitoare, amintind doar (pentru cei care nu știu) că în acea perioadă Prim-Ministru a fost dl. Boc, iar Președinte al Consiliului Județean Suceava a fost dl. Flutur.

Ea nu spune nimic de cei 5 ani în care cei de la București nu au dorit să finalizeze lucrările rămase de executat: aprox. 14%!!
Din vara lui 2012, imediat după alegerile locale, de când au fost ajuns la putere cei de la USL, prim-ministru fiind dl. Victor Ponta, iar funcția de Președinte a Consiliului Județean fiind câștigată de dl. Nechifor Cătălin, lucările s-au oprit (din lipsa fondurilor), lucrarea fiind finanțată din Bugetul Ministerului Transporturilor.

Cei care doresc pot căuta mai în amănunt în arhiva ziarului local, Monitorul de Suceava, eu oferind aici un link:
https://www.monitorulsv.ro/Local/2012-07-25/Demersuri-pentru-reluarea-lucrarilor-la-soseaua-de-centura-a-Sucevei#%C8%98oseaua%20de%20centur%C4%83

Dl. Ponta, a fost de câteva ori în vizită la noi în zonă și a tot promis că lucrările se vor relua și vor finaliza lucrarea, dar totul a rămas la stadiul de vorbe.
Mai spunea dumneaei că traseul a fost prost ales.
Eu nu doresc să contest asta, dar ea nici nu prezintă care variantă ar fi fost mai bună și mai ieftină.
Cine a fost prin zonă, a văzut că sunt dealuri și văi peste tot, sau sate în apropiere.
Așa că dacă s-ar fi îndepărtat de oraș, costurile ar fi crescut din pricina distanței mai mari, iar dacă terenul pe care s-a construit acum nu era stabil, au fost costuri ceva mai mari cu consolidarea lui.
Sau ar fi fost costuri cu expropierile sau demolări de case.
Nu cred că mai are rost acum să expunem pe larg problema traseului.

Cel mai bine este că până la urmă s-au hotărât să o finalizeze.
Noi, cei din zonă și șoferii care o vor folosi, vom fi cei mai câștigați!

voicul

#159
Costul cel mai mare este cel in care centura a stat la 85% ... sau la cat era gata: timpi pierduti prin oras, poluare, consum mai mare, incidente si accidente.

Bine ca au terminat-o. Cand vedem un video de la bord?

rota

@Voicul Nu am video de la bord, dar am in jur de 100 de poze: LINK ALBUMB

Am sa filmez pe 4 octombrie cand ajung in Sv :)

dimitrie

@voicul filmare de bord pe 27, încerc să o filmez eu.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

alecu26

Daca un anumit ministru al transporturilor nu se lua la tranta cu Colas...se terminau in primele faze lucrarile la centura....asa ca nu stiu cat de bine a fost in 2008...2012.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovideatza

CCCF Colas sau cum era pe atunci nu era deja in moarte clinica? Aveau si o lucrare in asociere in Iasi in ultimele
lor zile care s-a terminat cu emotii,  fiind preluata probabil de ceilalti si ei ramanand cu numele.  Nu stiu daca erau in stare sa o termine...plus era problema asta cu alunecarile, ca de obicei CNAIR trebuia sa isi asume anumite costuri suplimentare. Putin probabil in cadrul unui contract in derulare.

vasile.silion

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran