[GR] Centura Mihailesti

Started by voicul, March 25, 2018, 07:12:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Ai dreptate.
"Centura germana" a fost prima, asta este deja a doua....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#256
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/varianta-mih%C4%83ile%C8%99ti-este-de-ast%C4%83zi-deschis%C4%83

Varianta Mihăilești este de astăzi deschisă circulației

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că după 9 ani de zile și după multiple probleme, lucrările la Varianta Ocolitoare Mihăilești au fost încheiate.

Actualul Antreprenor a reușit să finalizeze proiectul înaintea termenului contractual, luna februarie a anului viitor, pentru că, spre deosebire de predecesorii săi a abordat cu seriozitate acest obiectiv.

La devansarea termenului contractual a contribuit probabil și decizia constructorului de a investi într-o tehnologie performantă pentru aşternere a asfaltului, prin folosirea unui sistem 3D.

De astăzi se va putea circula în regim de 2 benzi pe sens pe Varianta de Ocolire Mihăilești, ceea ce reprezintă un avantaj atât pentru traficul rutier de tranzit cât și pentru localitate.

Chiar dacă are o lungime de doar 3,18 km, această Variantă va duce la scurtarea timpilor de deplasare pe DN6 și la reducerea riscurilor specifice tranzitării localităților.
Istoricul acestui proiect începe în anul 2011, când CNAIR a demarat proiectul, iar licitaţia a fost câştigată de spaniolii de la Contrat Ingineria Y Obras.

Slaba mobilizare și ulterior abandonarea șantierului de către antreprenor au dus la mari întârzieri și la blocarea construcției.

5 ani mai târziu, în 2016, Contractul pentru construcția VO Mihăilești a fost atribuit antreprenorului - Copisa Constructora Pirenaica SA, dar în 2019 a fost din nou reziliat.
A fost lansată nouă licitație, de data asta cu succes, iar contractul a putut fi semnat în decembrie 2020 cu Viarom Construct.

Constructorul a luat în serios termenele contractuale, iar rezultatele se văd: lucrări încheiate la timp și deschiderea circulației cu trei luni mai devreme.

Poze si o filmare decenta pe FB: https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/posts/262688529226626
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punktnet

𝗦𝗲 𝗰𝗶𝗿𝗰𝘂𝗹𝗮 𝗽𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗠𝗶𝗵𝗮𝗶𝗹𝗲𝘀𝘁𝗶

M-am implicat foarte serios în acest proiect care părea fără soluție. L-am deblocat la data de 25 septembrie 2020, când au fost depuse și ofertele pentru construirea șoselei de centură Mihăilești. Și foarte rapid, în 12 noiembrie 2020, am desemnat câștigătorul, compania VIAROM Construct, iar în decembrie am semnat contractul privind execuția lucrării. La 1 martie 2021 s-a dat ordinul și au început lucrările, iar astăzi, cu 3 luni mai devreme față de termenul asumat prin contract, lucrările s-au finalizat, iar Centura este pusă în trafic.

Mulțumesc, tuturor celor implicați de la antreprenor, proiectanți, ingineri până la #CNAIR, precum și reprezentanților autorităților locale și centrale, care ne-au sprijinit.

Să ne fie de folos!

____________________
#CenturaMihailesti
#DezvoltamGiurgiu
#DezvoltamRomania
#modernizare #dezvoltare
#infrastructura #infrastructurarutiera

Sursa : https://www.facebook.com/100045055956030/posts/433897148122147/
Just kidding.

Vercix

Quote from: Skynick on November 26, 2021, 02:08:38 PM
Primul loc in care se poate incerca senzatia de DX nou, cum va fi si spre Craiova.

Cred ca primul loc a fost pe centura Satu Mare acu o luna

carutasul

probabil că erați curioși, am ajuns abia azi că ieri am avut treabă și n-am putut să plec.

Am mers pe centură, după aia prin Mihăileștiul eliberat și din nou pe centură în ambele sensuri, cu o scurtă oprire în parcare.
Deocamdată nu e gata versiunea HD. M-a distrat că majoritatea mergeau încet probabil ca să vadă cum arată ...

Duta C

Multumim @carutasul!
A iesit bine dupa 10 ani de chin! :D :D

RobertH

#261
Varianta ocolitoare se pare ca are indicativul DN 6C* DN6H.

*In documentele licitatiei erau planurile pentru semnalizare cu DN6C. In final dupa 9 ani se pare ca s-a ajuns la DN6H dupa ce scrie pe indicatoare.

stangabriel

Arata bine, iar parcarea e imensa. Oare urmeaza sa puna parapeti de beton pe Dn6 in Mihailesti ? Sa interzica stanga la str Potcoavei.

carutasul

arată bine, se simte bine. Nu prea am înțeles îngustarea la o bandă când intri în giratoriu dinspre Alexandria ( de fapt eu am crezut că au rămas marcajele temporare, m-am și păcălit ) Putea să rămână o bandă pentru dreapta. Două minute în cap la a doua trecere, că la prima am stat și eu să mă uit ca toți ceilalți :)

danvoicu

Ce frumos arata drumurile cu 2 benzi/sens si parcarile mari !

Ionut


danvoicu


hefaistos

Sa nu rapim totuși meritele ultimului constructor. Cel ce a terminat realmente înaintea termenului contractual.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

jalemare

Compania Naționala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, a finalizat în data de 26.11.2021 contractul aferent investiției "Construcția Variantei de ocolire Mihăilești-Finalizare lucrări".
"Construcția Variantei de ocolire Mihăilești-Finalizare lucrări" este parte integrantă a proiectului  "Varianta de ocolire Mihăilești".
Obiectivul general al proiectului de construcție a variantei de ocolire Mihăilești este acela de a realiza o conexiune între infrastructura existentă la profil de drum național, cu devierea traficului de tranzit în exteriorul localității. În mod direct, implementarea conduce la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a creea condițiile pentru creșterea volumului investițiilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Rezultatele finale în urma implementării proiectului:

1.  3,18 km de drum național (varianta de ocolire)

2. 2 intersecții la nivel de tip giratoriu

3. 1 intersecție la nivel tip T (amenajare/racordare)

4. 2 parcări

Valoarea totală a proiectului:              67.134.952,12 lei;

Valoarea cofinanțării UE:                     46.353.305,56 lei;

Valoarea cofinanțării:                            8.179.995,10 lei;

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA:        12.601.651,46 lei.

Perioada de implementare a Proiectului este de 120 luni, respectiv între data  01.01.2014 și data 31.12.2023
la care se adaugă, după caz, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/varianta-de-ocolire-mih%C4%83ile%C8%99ti-3

3 km - 10 ani, atat  :lol:

SocrateGaby

Fratilor macar sa ne bucuram ca s-a reusit aceasta performanta de a se de in trafic o centura de 3 km in 10 ani , urmeaza centura Tecuci . :lol: :lol: :lol: :lol: