[GR] Centura Mihailesti

Started by voicul, March 25, 2018, 07:12:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

nu am mai apucat să trec pe acolo, de fapt am trecut o dată dar fără să fac poze, lucrau la viitorul giratoriu de la ieșirea din Mihăilești și la bretelele aferente; la celălalt capăt nu părea să se întâmple mare lucru dar cred că am văzut doi electricieni, poate mai au ceva de mutat. Săptămâna asta nu prea sunt șanse să ajung, săptămâna viitoare poate mai fac o vizită... Eu prefer să ajung în week-end când pot urca pe șosea, că nu sunt utilajele, dar acum nu am stat acasă :)

carutasul

O scurtă filmare de la botul "căruței"


carutasul


TS30

Quote
𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗲𝘃𝗼𝗹𝘂𝗲𝗮𝘇𝗮 𝗯𝗶𝗻𝗲 𝗹𝗮 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗠𝗶𝗵𝗮𝗶𝗹𝗲𝘀𝘁𝗶 𝘀𝗶 𝘃𝗼𝗿 𝗳𝗶 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁𝗲 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻𝘂𝗹 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝗮𝘁, 𝗮𝗱𝗶𝗰𝗮 𝗶𝗻 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝘁𝗼𝗮𝗺𝗻𝗮
Pe cea mai mare parte a amplasamentului au fost deja așternute primele două straturi de asfalt.
A fost turnată placa peste pasajul de la jumătatea Centurii.
A început realizarea giratoriului de la intersecția cu DN6 și, de ieri, au fost impuse restricții de circulație în acea zonă.
Au fost finalizate relocările utilităților din zona șantierului.
⚠️ Se lucrează la terasamentele parcărilor de lungă durată prin concasarea în situ a balastului, de la 0,63 la 0,31.
⚠️ Se lucrează și la terasamentele bretelelor de legătură și ale giratoriului din zona DN6, la ieșire din Mihăilești.
⚠️ Se lucrează la drumurile colectoare adiacente Centurii. 
𝗦𝗰𝘂𝗿𝘁 𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗰
𝟮𝟱 𝘀𝗲𝗽𝘁𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬 
Proiectul a fost deblocat și au fost depuse ofertele pentru construcția șoselei de centură Mihăilești
𝟭𝟮 𝗻𝗼𝗶𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟬
A fost desemnat câștigătorul, respectiv compania VIAROM Construct
𝟭 𝗺𝗮𝗿𝘁𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟭
Au început lucrările
𝗔𝘃𝗮𝗻𝘁𝗮𝗷𝗲𝗹𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗹𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮̆𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶
✅ reducerea timpului de călătorie pe varianta de ocolire a orașului Mihăilești și creșterea vitezei medii de deplasare de la 24,3 km/h la 85 km/h
✅  îmbunătățirea siguranței traficului și reducerea numărului de accidente pe această rută
✅ devierea traficului greu și de tranzit în afara orașului
✅ reducerea poluării aerului în zona localității urbane, prin creșterea fluenței atât a traficului de tranzit, deviat pe varianta de ocolire, cât și a traficului rămas în zona urbană
✅ reducerea poluării sonore în zona localității urbane, prin devierea traficului greu pe o rută ocolitoare și prin creșterea fluenței traficului rămas în zona urbană.

@sursa Facebook Irinel Ionel Scriosteanu













punktnet

Pe unde am vazut Viarom mereu se lucra foarte bine, cu volume bune de utilaje si oameni.
Bravo lor, poate se baga si la proiecte mai mari.
Just kidding.

pasa_andrei

Videoclip nou din aceasta luna. Se apropie de finalizare si cu siguranta o sa termine in acest an.

Centura Mihailesti - 4K HDR - Iulie 2021



Enjoy!

danvoicu

Inca o data de poate vedea OBSESIA proiectantului de drumuri pentru aberatii de serpuiri si intortocheli ale drumului. De ce sa fie simplu cand poate sa,fie complicat?

carutasul

păi ce întortocheli vezi? în afară de faptul că centura asta după părerea mea trebuia să ocolească toate localitățile și să intre direct în București, ceea ce însă ar fi fost un cu totul alt proiect, la alt nivel de preț  singura întortochere e că fac acel giratoriu pentru intrarea în Mihăilești în afara traseului actual, ceea ce le permite să lucreze liniștiți și probabil va permite și o bretea de ieșire din oraș separată. În rest e totul drept...

danvoicu

Ma refer la faptul ca m-am saturat de serpuirile astea de drumuri stanga-dreapta dreapta-stanga la infinit acolo unde drumul poate fi drept.
Chiar daca terenul si toate permit drum drept noi tot derpuit il facem. Cica ar fi studiat niste mari psihologi(satul sunt de ei!?) cum ca ar mentine atentia serpuirea.
Nu stiu pe ce specimene au facut cecetarile dar la mine este exact pe dos :serpuirile ma obosesc.
Pe deasupra cresc cheltuielile si, mai important, cresc termenele de predare a lucrarilor.
Va plac podurile CF DN7 la iesirea din Chitila si iesirea din Sabareni???? Drunul vechi la nivel era perfect drept. Si nu cred ca nu exista solutie constructiva pentru pasaje drepte.
Dar asa ne mai jucam cu G-urile stanga-dreapta si cu alte riscuri.

carutasul

Da, de acord cu tine în alte cazuri, dar la centura Mihăilești e doar "șerpuirea" de la traversarea orașului, unde cred că au încercat să dărâme cât mai puține case. Problema e că au plecat pe o soluție de "minimă rezistență" , respectiv racordarea la DN6, ceea ce implica traversarea orașului. Altfel, centura are doar o curbă largă până ajunge în dreptul caselor de la șosea, nu cred că au fost alte motive de șerpuire  :)  Dacă era după mine, trebuia făcută altă șosea printre Mihăilești și Popești, dusă pe lângă pădure și peste centură direct în București, dar evident că vorbim de alte ordine de mărime ... Era bine acum, cât încă e loc, inclusiv în București zona e nedezvoltată...

dr4qul4

Trebuie schimbat urgent si normativul. Inainte de 89 drumurile se trasau cat mai drepte. Acum au bagat chestia aia cu adormirea la volan si au pus in normativ sa aibe mici curbe.. Nu contest ca era o gandire corecta, DAR intre timp au aparut masini cu lane assist si care au senzori pt monitorizarea oboselii soferului + franare de urgenta. Asadar, nu mai este nevoie sa lungim drumul degeaba.
O schimbare de normativ acum va avea efecte abia peste 10-20 de ani, cand majoritatea masinilor vor avea pilot automat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Azi am făcut un mic tur pe DJ412A de la Mihăilești la Adunații-Copăceni ( m-am întors pe 401A) și am avut o surpriză plăcută, pentru că are o oarecare legătură cu topicul ăsta: se pare că au început reabilitarea acestui drum, ceea ce, în combinație cu breteaua care se desprinde din centură, o să facă încă o legătură către DN5 spre Giurgiu, ocolind Bucureștiul. O să văd și ce pot scoate de la camera de bord, dacă iese ceva pun pe topicul de drumuri secundare. Prima porțiune, până la satul Popești e deja gata ( nu mi-a plăcut că e tot îngustă, însă mai e  spațiu până la trotuar cu care nu știu ce au de gând, poate urmează să facă ceva acostamente sau lărgire în viitor, nu am idee. În continuare e în lucru pe porțiuni destul de lungi, dacă mă iau după bordurile montate ar trebui să fie destul de lat dar nu am idee dacă asfaltează tot sau în prima fază doar pe lățimea actuală ( ceea ce e destul de neplăcut, pentru că te tot încurci de mașini și utilaje lăsate în drum)

adix

Salutare baieti!
Urc si eu aici stadiul lucrarilor la Varianta ocolitoare din Mihailesti Giurgiu, la 27 iulie 2021.
Bafta!!

minisoferul

Multumim mult pentru filmare. Chiar asteptam sa vedem stadiul si are un avans foarte bun de la filmarea trecuta. Dar ar trebui mutata filmarea la topicul centurii, la Regiunea Sud-Muntenia.

minisoferul

Vineri, 30.07 erau pe aliniament 2 finisoare. Posibil sa lucreze la al doilea strat de asfalt pe toata lungimea.