News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[VL] Centura Ramnicu Valcea

Started by tom_sawyer, August 13, 2018, 04:39:47 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Licitatia pentru proiectare a fost atribuita catre SEARCH CORPORATION.

Valoare contract  3.832.075 RON

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100094084

horatiu.cosma

Înțeleg că există deja o variantă de traseu agreată între Search și DRDP Craiova ce a fost trimisă spre avizare și la CNAIR care pornește din DN7 cam pe aici (centrul expozițional inutil al lui Udrea), apoi trece Oltul și merge pe lângă DJ 703L/F (în zona lacului Rm.Vâlcea chiar se suprapune pe o secțiune pe DJ) și se termină la actuala intersecție dintre DN7 și DN67, unde va fi un giratoriu.

horatiu.cosma

Update pentru traseu, se pare că cei din CNAIR vor o variantă mai ieftină prin care să nu fie necesară traversarea Oltului. Astfel, se dorește pornirea din actuala centură Călimănești-Căciulata din ceva intersecția de aici, apoi paralel și lipit de calea ferată prin curțile oamenilor. Problema e că primăria Jiblea nu dă avizul pentru traseu, așa că încă e în aer traseul final.

dr4qul4

Chiar sunt curios ce traseu vor sa aleaga. Eu nu vad pe unde pot strecura centura. Parca vad ca vor folosi DJ-ul existent (703L)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

prd.marius

^^Din punctul meu de vedere idea nu e chiar rea sa plece direct din Centura Calimanesti.
Asa venind dinspre Sibiu nu mai ai treaba cu nicio localitate in care sa stai in coloana pana la Pitesti. La fel si invers.
Dar sa vedem ce se decide in final.

Andrew

https://www.gazetavalceana.ro/eveniment/video-varianta-de-ocolitre-a-orasului-ramnicu-valcea-drumul-va-costa-53-de-milioane-de-euro/

Din cate inteleg  din declaratia presedintelui CJ Valcea, ei vor sa faca pod peste Olt la Seaca(destul de costisitor si de durata..). Cel mai bine ar fi sa faca cu intepare directa in centura Calimanestiului(sau sunt costurile prea mari pentru expropieri?!)

voicul

Sa ajungem mai aproape de alegeri si de la pod peste Olt o sa ajungem la hub de teleportare, ca din vorbe nu deranjeaza pe nimeni.

Pod peste Olt se justifica pentru ca in 10 ani traficul o sa fie cel putin la jumatate din cauza existenta PISI 3!

:puke:

rocklee

Voicu  :)...lasa omu sa faca centura...ca dor nul doare gura..
Era necesara centura acum 15 ani daca se facea...dar e buna si acum....
Daca se va face...si DN 73..da ca nu greșesc... :|...

Andrew

" CONTRACT DE SERVICII ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE NR. 148 /04.10.2019 IN DERULARE, CU ORDIN DE INCEPERE ACTIVITATI EMIS IN DATA DE 16.12.2019 – PRESTATOR SC SEARCH CORPORATION SRL. IN DERULARE.
A FOST FINALIZATA ETAPA DE ANALIZA A ALTERNATIVELOR DE TRASEU, VALOAREA CONTRACT PROIECTARE: 3,832,075.75 LEI FARA TVA. IN DATA DE 19.06.2020 A FOST
AVIZAT STUDIUL DE FEZABILIATE - ETAPA ANALIZA ALTERNATIVELOR DE TRASEU" -sursa site CNAIR

Aveti idee unde se poate vizualiza studiul de fezabilitate?

Andrew

https://www.stiripesurse.ro/pasi-noi-spre-realizarea-centurii-de-ocolire-a-municipiului-ramnicu-valcea_1493135.html     ...pasi inapoi

Președintele Consiliului Județean Vâlcea, Constantin Rădulescu, a anunțat azi că se fac noi pași pentru realizarea Variantei de ocolire a Municipiului Râmnicu Vâlcea. El susține că se fac demersurile legale pentru emiterea de către Consiliul Județean a certificatului de urbanism necesar.
"În urmă cu ceva timp, anunțam o intenție lăudabilă și foarte bună, a CNAIR, pentru vâlceni: varianta ocolitoare a municipului Râmnicu Vâlcea.
Pentru ca acest proiect să poată fi realizat, Consiliul Județean Vâlcea trebuie să facă demersuri legale și să emită certificat de urbanism.
Pentru că această variantă ocolitoare nu trece pe deasupra localităților, ci trece prin Budești, Râmnicu Vâlcea, Dăești și Călimănești, am emis o documentație în așa fel încât CNAIR să înțeleagă și să rezolve problemele ridicate de către unitățile administrativ teritoriale, să nu afecteze proprietăți private și toate UAT-urile să fie mulțumite.
Cred în acest proiect și, tocmai de aceea, solicităm Companiei Naționale a Infrastructurii Rutiere să analizeze mai bine acest proiect și să vină cu o propunere care să țină cont de toate solicitările UAT-urilor.", susține Constantin Rădulescu.

Ramanem blocati in trafic in continuare pana la facerea centurii. De la Budesti pana la Bujoreni mereu e trafic infernal.
Sa vedem ce varianta de traseu aleg, ce case sau terenuri mai ocolesc in functie de interesele locale...

Andrew



Din raspunsul CNAIR...
Traseul obiectivului de investiție ,,Varianta de ocolire Râmnicu Vâlcea" pentru care a fost solicitat Certificatul de urbanism, a fost avizat în baza Studiului privind Alternativele de traseu și a Analizei Multicriteriale elaborate de SEARCH CORPORATION SRL - prestatorul serviciilor de proiectare în cadrul contractului ,,Servicii de proiectare Actualizare a studiului inițial inclusiv documentații pentru avize, obținere avize și acorduri, elaborare Proiect Tehnic inclusiv D.T.A.C., Detalii de Execuție și Asistență tehnică pentru obiectivul Varianta de ocolire Râmnicu Vâlcea". Aceste documentații au fost întocmite în conformitate cu cerințele caietului de sarcini și cu prevederile HG 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fondurile publice.

Beneficiarul DRDP Craiova, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini, a pus la dispoziție punctele de început și de sfârșit ale traseului, urmând ca Prestatorul să reanalizeze un traseu care să unească aceste două puncte. La nivel de analiză multicriterială, traseele alternativelor de traseu sunt susținute de date culese din teren, Prestatorul recomandând și susținând argumentat tehnico-economic varianta de traseu optimă. La alegerea alternativelor de traseu, Prestatorul a ținut cont de realizarea conexiunii la rețeaua de infrastructură majoră de la începutul și sfârșitul traseului.

Prestatorul este pe deplin responsabil pentru obținerea în numele Beneficiarului a tuturor avizelor, acordurilor, permiselor, aprobărilor și autorizațiilor prevăzute de legislația română în vigoare sau alte asemenea solicitate de către autorități și instituții implicate.

Pentru a nu exista nici un impediment în implementarea Proiectului în baza variantei optime selectate, prestatorul SC SEARCH CORPORATION SRL a transmis adrese și a stabilit întâlniri cu autoritățile locale, solicitând sprijinul în vederea facilitării accesului la terenuri pentru executarea de foraje/sondaje. De asemenea, proiectantul a solicitat M.T.I.C. și A.B.A. Olt studiile pentru zone de hazard și risc la alunecări de teren, seism și inundații. Prestatorul a transmis adrese către emitenții de avize/acorduri pentru identificarea eventualelor restricții/condiții ce trebuie respectate în culoarul variantelor analizate și pentru ca proiectul să fie corelat cu lucrările existente/proiectate.

             Prestatorul SEARCH CORPORATION SRL a ținut legătura permanent cu DRDP Craiova, atunci când a fost cazul efectuându-se deplasări în teren la care au participat reprezentanți din partea D.R.D.P. Craiova, S.D.N. Rm. Vâlcea, a proiectantului SEARCH Corporation SRL, precum și autorități locale (Consiliul Județean Vâlcea, primării) procedându-se la vizualizarea traseelor, discutându-se avantajele și dezavantajele acestora, proiectantul demonstrând avantajele din punct de vedere tehnic pentru varianta avizată.

            Varianta de traseu a fost aprobată de CTE-DRDP Craiova și CTE-CNAIR SA cu prezentarea datelor tehnico-economice și îndeplinirea criteriilor din caietul de sarcini și contractul de prestări servicii aflat în derulare.

Având în vedere Certificatul de Urbanism nr. 12/10.054 din 06.08.2020 emis de Consiliul Județean Vâlcea în scopul prestării de servicii pentru obiectivul Varianta de ocolire Rm. Vâlcea, care specifică faptul că ,,nu poate fi utilizat în scopul declarat", în prezent se efectuează demersuri pentru deblocarea și continuarea derulării acestui proiect.

Conform aprobărilor existente în momentul de față, traseul Variantei de ocolire Rm. Vâlcea se desfășoară doar pe malul stâng al râului Olt, singura traversare a râului fiind la finalul variantei de ocolire, pentru racordarea în DN 7 la km 188+500. De asemenea, nu se va interveni asupra DJ 703L în vederea extinderii acestuia la 4 benzi. Având în vedere declivitățile de peste 4%, pe unele sectoare ale variantei aprobate se vor proiecta benzi suplimentare pentru vehicule lente.

Durata activităților de actualizare studiu inițial, elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, efectuare audit de siguranță rutieră – stadiul 1 și stadiul 2, avizare în CTE restrâns pentru semnalizare și marcaje, obținere avize/acorduri solicitate prin Certificatul de urbanism, avizarea unei soluții finale de către CTE-CNAIR, obținere Autorizație de Construire, activități care urmează a se desfășura după deblocarea situației actuale (aviz nefavorabil al Primăriei Orașului Călimănești), este estimată în prezent la 12 luni.


Andrew

Raspuns Primaria Daesti
"Traseul pentru varianta de ocolire a Municipiului Ramnicu Valcea propus de catre C.N.A.I.R. a primit aviz negativ din partea U.A.T. Daesti, iar in urma discutiilor purtate cu reprezentantii C.N.A.l.R., C.J Valcea i Prefectura Valcea s-a convenit ca initiatorul proiectului sa vina cu o noua propunere care sa afecteze cat mai putine proprietati si care sa creeze cat mai putin disconfort. Pana Ia aceasta ora nu am primit niciun document in acest sens.

In urma discutiilor avute cu cetatenii, individual precum si la intalnirea din sala mare a Caminului Cultural Fedelesoiu, a fost agreata varianta pe la est de satul Fedelesoiu, de la intrare in sat, punct "Muscel" pana in pasunea Sanbotin-Capul Piscului si nu varianta propusa de C.N.A.I.R. pe malul Oltului care sa traverseze pe un viaduct satul Fedelesoiu prin punctul "Pod Stanescu".  "

https://arenavalceana.ro/asa-zisa-actualizare-sf-ului-pentru-centura-ocolitoare-ramnicului-o-hotie-mizerabila/

Stadiu CNAIR:
C.J. VALCEA A EMIS UN NOU CERTIFICAT DE URBANISM, NR. 70/16141/23.11.2020, CARE SPECIFICA FAPTUL CA "NU POATE FI UTILIZAT IN SCOPUL DECLARAT"
URMARE A AVIZULUI NEFAVORABIL AL PRIMARULUI COMUNEI DAESTI.
DOCUMENT DE AVIZARE CTE-DRDP CRAIOVA NR. 3/20.01.2021 - STUDIUL ALTERNATIVELOR DE TRASEU IN ZONA LOCALITATII FEDELESOIU, COMUNA DAESTI -
ETAPA 5. DOCUMENTATIA TEHNICA A FOST INAINTATA LA CJ VALCEA CARE A EMIS CERTIFICATUL DE URBANISM NR. 05/19899/26.01.2021 CARE "NU POATE FI
UTILIZAT IN SCOPUL DECLARAT" URMARE A AVIZULUI NEFAVORABIL AL PRIMARULUI COMUNEI DAESTI.
S-A EMIS ORDIN DE SISTARE DIN DATA DE 29.01.2021. AU FOST INITIATE DEMERSURI IN VEDEREA ADRESARII INSTANTELOR JUDECATORESTI COMPETENTE
PENTRU CHEMARE IN JUDECATA A C.J. VALCEA SI A REPREZENTANTULUI UAT DAESTI.

Andrew

https://www.ramnicuvalceaweek.ro/avem-traseul-final-al-centurii-ramnicului-in-lungime-de-18-km/

CNAIR a definitivat traseul final al centurii de est a Râmnicului, in lungime de 18 km, centura care va uni comuna Budești de Călimănești in punctul Seaca.
Astfel potrivit CNAIR, șoseaua de centură pleacă din zona Peco Boromir, unde la finalul lunii iulie va începe amenajarea unui sens giratoriu.
Centura va porni în dreapta spre deal, va merge pe sub dealul Goranu, până la Malul Alb. Acolo se va suprapune pentru aproximativ 3 km cu drumul județean, până la Fedeleșoiu.
Traseul se muta pe malul Oltului, pe lângă schit, apoi virează înaintea islazului spre dreapta. De acolo va urca pe dealuri, ocolind la est comuna Dăești, urmând că după ce trece de comuna, centura sa vireze spre stânga, trecând râul Olt, cu un pod nou, la Seacă, in dreptul Centrului Expozițional.  -nu se mai uneste efectiv cu centura Calimanestiului

Traseul măsoară 18 km lungime și este prevăzut cu două benzi.

Motivația pentru faptul că va avea doar două benzi rezidă în faptul că în următorii 5 ani va exista autostrada in zona care va prelua tot traficul greu pe axa București – Sibiu.


voicul

Noroc ca exista motivatie de ce vor fi "doar două benzi"
Daca nu era motivatie, probabil faceau ca smecherii de la Galati, cu pana la o banda pe sens!
Ce texte, ce comunicate!

Mai la obiect:
Acum tot prin E se recomanda da mergi. E bun drumul pe acolo?




Powered by API/PUM imgur uploader

punktnet

E bun, am fost recent. Mici portiuni ce necesita atentie in rest mergi blana.
Just kidding.