News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[MS] Centura Targu Mures

Started by pentium10, April 18, 2018, 11:59:21 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pentium10

Servicii de elaborare Studiu de fezabilitate pentru ,,Stradă de legătură între Autostrada Transilvania (nod rutier cu strada Gheorghe Doja) şi strada Insulei" tronson 2 Inel ocolitor

ANUNT DE PARTICIPARE NR. CN1046577 / 31.08.2022  1.600.000,00  RON

1. Ofertant unic : Like Consulting SRL
2. Asociere : Total Business Land SRL (Leader), EAST WATER DRILLINGS
3. Asociere : MULTINVEST PROIECTARE S.R.L. (Leader), PROINVEST

Termen evaluare: 3 februarie 2023

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154839
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Servicii de actualizare Studiu de fezabilitate pentru ,,Stradă de legătură între Strada Viile Dealului Mic și strada Budiului" tronson 4

ANUNT DE PARTICIPARE SIMPLIFICAT NR. SCN1116184 / 26.10.2022  840.337,00  RON

1. Ofertant unic : ONE CAD STUDIO
2. Asociere : MULTINVEST PROIECTARE S.R.L. (Leader), PROINVEST

Termen evaluare 15.12.2022

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100175099
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

RaduC

De centura până la Ernei nu se știe nimic?
Au reușit interesele locale care-și au reședința prin Livezeni sa blocheze acest proiect?

NGC

^

Quote from: Hercule on September 13, 2022, 02:32:58 PM
QuotePrefectul județului Mureș, Mara Togănel: Solicit des informații despre proiectele importante de infrastructură rutieră din județul Mureș și să urmăresc modul în care traversăm fiecare etapă.

Noutatea de astăzi vizează Centura Târgu Mureșului, pentru care tocmai a fost predat proiectul tehnic, termenul de predare fiind 8 septembrie.

Proiectul tehnic va fi verificat de către DRDP Brașov, iar dacă nu vor fi erori, acesta va fi trimis către CNAIR, pasul final fiind aprobarea indicatorilor tehnico-economici.

Sursa: https://www.punctul.ro/a-fost-predat-proiectul-tehnic-pentru-centura-targu-mures/
12 septembrie 2022

Vrabia malai viseaza.

Saptamana trecuta au lansat din nou licitatia "Servicii de verificare tehnică a documentației pentru obiectivul ,,ACTUALIZAREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICE PT+DDE VARIANTA DE OCOLIRE TÂRGU MUREȘ" – DRDP Brasov"si au si impartit in 2 loturi.

Este a treia licitatie pentru acest obiectiv. Sa vedem daca de data asta este cu noroc.

Buraddo

Cum adică "s-a împărțit în 2 loturi"?
Se va construi pe 2 licitații separate? Adică va fi lot Corunca-Stâna din capul dealului de la Poienița și lot Stână-Ernei?
Nu există împărțire logică în 2, această centură are sens doar dacă e considerată un întreg.

dragosm

NGC se referă la licitația de verificare a proiectului, aceasta e acum compusă din 2 loturi vezi aici pe SICAP. Până la execuție mai este.

D.TgM

Conform SICAP, astazi 12.12.2022 ar fi termenul pentru depunerea ofertelor. Sa speram ca va fi cu noroc de data asta. :zen:

D.TgM

..Sunt 2 oferte pentru verificarea proiectului:

- RIA DESIGN CONSULTING SRL (ofertant unic)
- CONSULTANTA PENTRU INFRASTRUCTURI TERESTRE - CONSIT (ofertant unic)

Termen evaluare calificare si tehnica 10.01.2023


pentium10

cum e cu aceste loturi?
cum e impartirea/divizarea?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

D.TgM

Din pacate nu cunosc mai multe detalii :(

NGC

"Servicii de verificare tehnică a documentației pentru obiectivul ,,ACTUALIZAREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICE PT+DDE VARIANTA DE OCOLIRE TÂRGU MUREȘ" – DRDP Brasov"


Lotul 1

QuoteVerificare
- lucrari de drumuri, inclusiv podete
- lucrari de poduri
- lucrari de consolidari versanti, stabilitatea terenului de fundare a constructiilor si a masivelor de pamant
- lucrari hidrotehnice


Lotul 2

QuoteVerificare
- constructii civile parcare (inclusiv instalatii aferente)
- lucrari de instalatii electrice / telecomunicatii / iluminat
- lucrari de retele de apa / canalizare
- retele de apa canal
- lucrari de instalatii de gaze

pentium10

Am fost la dezbaterea pentru drumul A3-Zona Budiului

Pe data de 12 decembrie 2022, la Primaria Targu Mures a fost o dezbatere publica referitor la raportului privind impactul asupra mediului şi a studiului de evaluare adecvată pentru proiectul "Prelungire Calea Sighișoarei - tronson de legătură între str. Budiului și autostrada Transilvania inclusiv lucrări de protejare și deviere rețele, parte integrantă din proiectul Realizare inel ocolitor al municipiului Târgu Mureș prin interconectarea autostrăzii A3, E60, DN15 și DJ152A - tronson 3"

Au fost prezenti circa 20 de persoane, 3 din partea cetateniilor, proiectantul, elaboratorul studiului de mediu, cei de la ANPM MS, si 6+ de la Primaria Targu Mures.

Dezbaterea a fost fara podium, fara declaratii politice, cu observatii pertinente vorbele proiectantului la final de eveniment.

A fost un cetatean, care va avea accesul la teren taiat, si se interesa cum va ajunge pe terenul lui. A fost un alt localnic, care a pus degetul pe rana, ca aceste drumuri cauzeaza vibratii, zgomot pentru cei care au / vor avea case in jur, si ca traficul pe actualul Calea Sighisoarei probabil va creste, o data ce se vor lega tronsoanele cu VO Corunca Ernei.

Eu am depus si in scris peste 5 observatii unde inca astept raspuns, si sa vad daca vor fi preluate in opera.

Si acum cateva detalii mai interesante:
1. Beneficiarul investitiei va fi CNAIR
2. CNAIR a inpus foarte multe elemente in proiectare.

Panta maxima 6%, si din aceasta cauza in zona str 8 Martie se merge cu viaduct spre urcare, nu se poate acomoda o legatura la sol. Tot din aceasta cauza "sus pe deal" va fi drumul expres sub cota naturala, chiar si cu 6-8 metrii.
Va fi o solutie urata, fara sapaturi si terase etajate, ci va fi cu piloti forati si zid de sprijin inalt.
Va pun o poza exemplificativa de la sedinta.

Tot CNAIR a inpus parapet median, in acel stil cum este la drumul de legatura spre A3.  Parapetul nu se vede in randare, dar va fi obligatoriu.
Viteza de proiectare urcare/coborare de doar 50kmh.

Drumul va avea 2x2, foarte similar cu drumul de legatura A3.

Unele solutii nu sunt agreate local, si tare as vrea sa fie lasat proiectantul sa aplice solutii care sunt si din partea Municipiului. Asa se intelegea din vorbe la dezbatere, ca solutiile propuse local nu le accepta CNAIR, si din aceasta cauza a iesit solutia dificila in unele locuri.
Lucrarea azi, nu are fonduri alocate, dar e eligibil pe POIM, dar inca nu e inaintat. Din partea Primariei, neoficial au zis ca doar gasirea de fonduri din partea CNAIR va fi de 3+ ani.

Cele mai dezbatute zone au fost

1) legatura cu str Dealului - foarte multe obiectii, speram ca vor schimba solutia cu o sub/supratrecere fara acces pe drumul expres
2) corelarea cu potentialul zonei (se face un drum nou, cu o diferenta de nivel semnificativa, gen urcarea pe str Al. Papiu Ilarian - trebuie corelate expansiuni imobiliare si viziune in viitor, ca drumul e si pentru ce vom avea in 25 de ani acolo)
3) in zona Budiului se face un giratoriu, la care daca nu suntem atenti, si se subdimensioneaza vom crea Cocosul de Aur 2, avand in vedere expansiunea imobiliarea in zona Budiului Mic, str Budiului si o eventuale conexiune directa din giratoriu direct catre str Bega/supratrecere spre cart Maurer, va sufoca acel giratoriu folosit ca tranzit pe directia A3->Calea Sighisoarei.

linia rosie va fi sub cota natura actuala a terenului


trebuie avut in vedere o posibila legatura a giratoriului asa in viitor


restul pozelor sunt cu o pagina in urma
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pasadia

Legat de prima poza și acel drum catalogat de tine ca fiind "urât" prin faptul că e sub cota terenului și nu are parte de terase sau săpătură ci zid de sprijin:

sincer sa fiu mi-e îmi plac mai mult aceste soluții (ok, dacă sunt pe distante scurte, câteva sute de metri până la 1,5km). Ar permite chiar și niște supratraversări ieftine LA NIVELUL terenului (și asta e foarte important). Practic poți trece pe deasupra cu piste de biciclete, trotuare sau străzi locale fara a fi nevoie de investiții masive. În plus cred că și izolarea fonica (chiar și vizuala) e mai buna pentru comunitatea din zona. Da, pentru utilizatorii drumului nu o sa fie in decor frumos, dar nu cred că acesta e un factor important.

dumbravaandrei

tot legat de prima poza... as insista sa fie pus un planseu sanatos deasupra (sa iasa tunel cut&cover). Sus natura isi poate face de cap, chiar amenajate piste de biciclete cum spunea si pasadia.

pentium10

mare lucru sa treci un nume de castigator, sunt secretosi

raspuns primit de Primaria Targu Mures

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures