[MS] Centura Targu Mures

Started by pentium10, April 18, 2018, 11:59:21 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

mugman

Mă repet: la felul în care e proiectată această bucată de 3 km, vom avea ambuteiaje pe str. Budiului, care e 2+1, mai exact la giratoriul cu Calea Sighisoarei si Bd. 1848. Acolo şi acum este destul de aglomerat, va fi oribil daca se va face si bucata asta. Iar apoi, după acel giratoriu, Calea Sighisoarei continua ca 1+1. Nu prea e ok. Nu ştiu de ce nu s-a mers pe varianta initiala, care ocolea complet str. Budiului şi ieşea in dreptul magazinului Ponderosa de pe actuala Calea Sighisoarei, aproape de Lukoil.
Referitor la podul peste Mures. @pentium10, acea schită e cea finală? Cu sosea noua care se desprinde din DJ152A înainte de intrarea în Nazna dinspre Pănet si cu podul amplasat acolo?

Kimi

Din pacate orice fel de centura trebuia facuta acum 10-20 de ani. S-a construit mult si haotic intre timp, nu mai ai cum sa largesti la 2+2 fara exproprieri masive.

Drumul acela de legatura de la metro trebuie sa ajunga pana in calea Sighisoarei. Pe care se circula (inca) decent. Problema e la intersectia cu Dambu/lukoil si la valea rece. Acelea trebuie regandite si daca se poate sa fie denivelate pentru ca acolo se formeaza dopurile.


Pe partea de nord ar fi o solutie (inca) posibila dar implica trei poduri noi peste Mures. O solutie mai practica decat tampenia aia care ocoleste pana prin Ceuasu si care e mult prea indepartata de zonele cu probleme de aglomeratie.
Am fost recent la pas sa vad daca e realizabil si tin sa cred ca da. O sa revin cu detalii cand imi fac putin timp.

pentium10

va fi o dezbatere cu usiile inchise saptamana viitoare la Consiliul Judetean Mures despre planurile de mobilitate, daca aveti idei ce trebuie trimise puteti si in privat sa mi le ziceti (eu nu voi participa, dar am o cunostinta cine va participa, si le am trimis ideiile deja)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

mures

Pe Gheorghe Doja vor sa ramana o singura banda pe sens pentru masini si cate o banda pe sens pentru transportul in comun.

Quote
ATENŢIE!
Municipiul Târgu Mures intenţionează/doreşte să modifice la faza de Proiect Tehnic,  soluțiile tehnice aprobate la nivel de SF/Cerere de finanțare
Modificările propuse a se realiza la faza de elaborare Proiect Tehnic, se referă la tronsonul din str. Gheorghe Doja  cuprins între intersecția cu Str.Budiului (zona Gara CFR) și intersecția cu str. Recoltei.
Situația existentă fără proiect: profilul transversal al străzii este compus din 2 benzi de circulație auto pe sens (2 x 3,5 m) , parcări longitudinale pe cea mai mare parte a tronsonului și trotuare cu lățimi variabile. Cele două sensuri de circulație rutieră sunt despărțite printr-un scuar cu lățime variabilă de cca 1,2 -1,5 m, unde se regăsesc amplasați stâlpii de iluminat public. Menționăm că strada Gh. Doja este o stradă de categoria 2.
Soluția tehnică aprobată la nivel de SF
- în profil transversal se propune 2 benzi de circulație pe sens dedicate traficului auto (1 bandă 1 x 3 m / sens , 1 bandă 1 x 3,5 m / sens) ; 1 bandă / sens dedicată mijloacelor de transport public (1 x 3,5 m / sens) delimitată fizic de traficul auto; trotuare cu lățimi variabile pe ambele sensuri.
Soluția tehnică propusă pentru modificare la nivel de PT cu actualizare SF - în profil transversal se propune: 1 bandă de circulație pe sens dedicată traficului auto (1 bandă 1 x 3,5 m / sens ) ; 1 bandă / sens dedicată mijloacelor de transport public (1 x 3,5 m / sens) delimitată fizic de traficul auto; pistă de biciclete pe fiecare sens (1 x 1,2 m / sens); trotuare cu lățimi variabile pe fiecare sens. Practic se va asigura o continuitate a pistelor de biciclete pe toată lungimea străzii Gh. Doja tratată prin proiect, inclusiv tronsonul Budiului-Recoltei (km 1+150 – km 3+870). Astfel, se va realiza o conexiune cu zona centrală a municipiului în ceea ce privește încurajarea transportului alternativ, prin realizarea de piste de biciclete și benzile dedicate transportului public.

mircea

N-am cuvinte să descriu cât de stupidă e ideea asta. Nu există o problemă pentru transportul în comun pe ruta aceea. De ce să-i faci bandă dedicată și să sugrumi restul traficului? Începe să-mi fie dor de Florea... :puke:

Kimi

E stupida in momentul de fata. Pana sa facem benzi pentru autobuze trebuie rezolvate alte probleme care sa reduca traficul in oras. Altfel blochezi complet orasul cu reduceri de benzi si inchiderea centrului.

Repet:
1. centura completa
2. parcari mari la intrarea in oras cu statie de autobuz
3. autobuze scolare

Pana nu se implementeaza astea poti aduce si autobuze zburatoare ca nu rezolvi nimic.

pentium10

Banda de autobuz e obligatorie într-un contract care e pornit de Florea și e un lot de autobuze electrice.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

"Actualizarea documentatiei tehnice PT+DDE varianta de ocolire Targu Mures – DRDP Brasov"

Castigatorul initial este asocierea ROYAL CDV G2 + SPECIALIST CONSULTING SRL.

dragosm


NGC

A contestat PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA. Nu este singura licitatie unde au participat, dar de data asta ai nimerit-o.

pentium10

Detalii din contestia depusa de locul II,
Ei contesta ca locul I - nu a declarat nici un subcontractant si ei nu detin toate atestatele sa desfoasare mai multe parti din contract cum ar fi studii hidro, atestat ANRE, AFER etc...

daca e adevarat
1 chiar sa faca asa eroare locul I,
2 si comisia de evaluare sa faca o eroare asa de mare sa nu oserve aceste lucruri

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Solutie: Admite contestatia si dispune remedierea

stie cineva cum se poate gasi si ce remediere a fost data de CNSC?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

^

"Actualizarea documentatiei tehnice PT+DDE varianta de ocolire Targu Mures – DRDP Brasov"

CNSC a admis contestatia celor de la PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA si acum trebuie reevaluata oferta asocierii ROYAL CDV G2 + SPECIALIST CONSULTING, dar inca se poate face recurs la CAB.

NGC

Nu s-a facut recurs la CAB la decizia CNSC.

Dupa reevaluare, noul castigator este vechiul castigator, adica asocierea condusa de ROYAL CDV G2.

NGC

PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA a contestat din nou.