[VS] Centura Bârlad

Started by TibiV, March 28, 2018, 05:41:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raducu Popa


tom_sawyer

27 iulie 2022
Ieri dimineață, Cătălin Urtoi, consilierul personal al ministrului Transporturilor Sorin Mihai Grindeanu, anunța pe contul său de facebook că, în cursul zilei, va vizita pentru a patra oară șantierul unde se desfășoară lucrările la Varianta Ocolitoare a Bârladului. De această dată, nu a mai anunțat concluziile trase la fața locului tot prin intermediul rețelelor de socializare, ci a organizat o conferință de presă împreună cu primarul Dumitru Boroș.

Asta după ce, înainte de întâlnirea cu presa locală, cei doi oficiali au discutat și cu noul manager de proiect. Trebuie menționat că, de vreo două săptămâni, lucrarea a fost preluată de un nou antreprenor, în speță firma SC Concelex SRL București, cu o experiență de 28 de ani, specializată pe construirea de clădiri, inginerie civilă, infrastructură și proiecte energetice pentru instituții publice și clienți privați. În urma negocierilor cu conducerea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) din România, constructorul bucureștean a înlocuit Asocierea SC Tehnic Asist SRL – SC Tass Infra Logistic SRL Botoșani, care a câștigat licitația organizată pentru execuția acestei investiții.

,,Pentru început, trebuie să spun că s-a trecut printr-o perioadă dificilă. Avem aproape un an de când lucrările au cam stagnat sau s-a mers în ritm de melc. La nivelul Ministerului, s-a luat decizia de a aduce un nou constructor, care a reușit ca, de mai bine de două săptămâni, să ia lucrarea în serios. De vreo zece zile, a depus scrisoarea de garanție, iar acest lucru ne arată că firma e serioasă. Ca termen de finalizare, ultimul termen acceptat și convenit prin act adițional la contract va fi noiembrie – decembrie 2023. Această șosea de centură e foarte importantă pentru mine, în sensul că o să urmăresc îndeaproape stadiul lucrărilor, întrucât e o investiție esențială pentru Bârlad și întreaga zonă. În momentul de față, Varianta Ocolitoare va avea un antreprenor – Concelex și un subcontractant – Transmir. Mai trebuie obținute niște avize, în special cel pentru groapa de împrumut, așa că acum se lucrează mai lent, însă din septembrie se va mări ritmul. În august se vor continua lucrările de artă, adică podețe, poduri, rigole, iar din septembrie se va intra și pe partea de umpluturi. Vă promit că o să vin la 2-3 săptămâni să urmăresc stadiul lucrărilor și dacă o să observ un regres și nu un progres, voi înștiința conducerea CNAIR. În momentul de față, progresul fizic al investiției este de 30-32%, iar plățile făcute se situează cam la 20%", a precizat consilierul ministrului Transporturilor.

monitoruldevaslui.ro

hvm

#122
Cum adica a fost adus un algantreprenor care a preluat proiectul?nu trebuie licitatir? Sau a preluat contractul de la fostu antreprenor?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dia

Concelex a devenit actionarul majoritar in TehnicAssist si asa a preluat proiectul - o companie solida din domeniul constructiilor civile si ceva industriale, care a gasit solutia aceasta sa intre pe domeniul infrastructurii de transport.

TibiV

@R@du a uitat sa posteze o filmare de acum 3 zile...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

Presupun ca, cheia proiectului este pasajul peste calea ferata, de la inceputul filmului. In rest , au doua poduri cu grinzi si terasamentul pare banal. Banuiesc ca intersectiile vor fi giratorii.

tom_sawyer

Video de la @R@du :

Varianta de ocolire Barlad Simila-DJ150 16.09.2022



tom_sawyer

𝗥𝗲𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗮𝗿𝗲 𝗯𝘂𝗻𝗮 𝗽𝗲 𝗰𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗕𝗮𝗿𝗹𝗮𝗱

Am fost în vizită pe șantierul Variantei Ocolitoare a Muncipiului Bârlad, pe întregul amplasament.
Felul în care se prezintă lucrurile în șantier, confirmă angajamentul noului antreprenor de a da în trafic acest obiectiv de investiție în anul 2023.

Până în prezent, au fost executate:
✅️ forarea, armarea și betonarea a 208/218 piloți forați aferenți structurilor și pasajelor;
✅️ 22/25 radiere aferente podurilor și pasajelor și se lucrează la radierul aferent pilei 4 a pasajului peste calea ferată km 0+405;
✅️ 18/25 elevații aferente podurilor și pasajelor și se lucrează la elevațiile pasajului CF km 0+405 și pasajului CF 6+705;
✅️ 8/13 podețe dalate și continuă aceste lucrări, aprovizionarea cu elemente prefabricate necesare finalizării acestora fiind asigurată;
✅️ 10/11 podețe casetate
✅️ montarea a 39/99 grinzi prefabricate din beton armat aferente podurilor și pasajelor;
✅️ montarea grinzilor aferente podului peste râul Bârlad (km 1+630), podului peste râul Trestiana (km 2+870) și podului peste râul Bârlad (km 7+690);
✅️ îmbunătățirea terenului de fundare prin executarea piloților de îndesare pentru 86,46% (4520/5228 piloți) din totalul proiectat, precum și prin stabilizare cu lianți hidraulici pentru 98,15% din cantitatea totală (51.526/52.500 mc);
✅️ lucrări de terasamente în proporție de 50%;
realizarea stratului de formă din pământ stabilizat pe 4,2 km din totalul de 10,18 km;
✅️ realizarea stratului de fundație din balast pentru 4,18 km din totalul de 10,58 km;
✅️ realizarea stratului de balast stabilizat cu lianți hidraulici pe o lungime de 3,14 km din totalul de 10,58 km;
✅️ turnarea primului strat de asfalt AB 31,5 mm pe o lungime de 1,33 km din totalul de 10,58 km și continuă lucrările la această etapă tehnologică.

Se mai lucrează la:
✅️ relocarea conductei de apă de 630 mm la km 0+000 - km 0+360, iar traseul relocat a fost finalizat, urmând cuplarea acestuia la conducta existentă;
✅️ placa de suprabetonare aferentă podului Trestiana (km 2+870);
✅️ execuția dispozitivelor de scurgere și evacuare a apelor, fiind executați 2,75 km din totalul de 21,16 km.

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu























Powered by API/PUM imgur uploader

reed

#129
Imagini 30.12.2022 Link primele straturi de asfalt



































Xander

https://www.vremeanoua.ro/vesti-bune-la-debutul-anului-2023-a-inceput-asfaltarea-variantei-de-ocolire-a-barladului-foto/

"CONSTRUCTOR SERIOS!... Anul 2023 a debutat cu vești excelente pentru bârlădeni! A început turnarea covorului asfaltic pe varianta ocolitoare a municipiului Bârlad. Constructorul Concelex București, extrem de serios, recuperează tot mai mult din decalajul cu care a preluat execuția lucrărilor după cele opt luni de blocaj, așa încât a bifat ținta pe care și-a anunțat-o astă-vară, aceea de a turna primii metri de asfalt până la finalul anului. După o mobilizare exemplară, primul strat de asfalt a acoperit deja aproape 1,5 km din totalul de 10,5 km al VOB, iar lucrările continuă. VO sau Centura Bârladului este vitală pentru oraș, deoarece traficul greu tranzitează două mari artere principale (B-dul Epureanu și strada Vasile Pârvan) care provoavă mari stricăciuni și disconfort cetățenilor. Această investiție este a Ministerului Transporturilor, cu bani guvernamentali obținuți printr-un proiect european și este cel mai mare dintre toate proiectele derulate de Guvernul României la Bârlad după 1990."

Earthchild

Am intrat pentru prima oara pe topicul asta si ce sa vad... patru ani pentru un drum cu doua benzi de 11 km!
Frustrant de incet.

hvm

#132
ma uit la aceste foto si cand vad ce denivelari are un drum nou stau si ma intreb cum e posibil asa ceva la vremea actuala.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ncb

De la Raducu P Drum: VARIANTA de ocolire Barlad | Simila - DN24 Barlad Sud Stadiu lucrari 26.01.2023


dr4qul4

intre 3:00 si 3:22 mai au exproprieri de facut? Sau vor largi drumul de pe dig?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist