News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Accidente si incidente navale in Romania si in lume

Started by cristi5, January 13, 2019, 05:07:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

kitsune

#120
Voi chiar credeați că o navă poate pleca în halul ăla de la cheu fără ca autoritățile să știe (sau să închidă ochii)? Toți, absolut toți trebuie luați la bani mărunți. Inclusiv surveyor-ul care a făcut inspecția anuală de clasă în ziua aia și a dat actele.
Pentru cine nu știe ce înseamnă asta, Classification Society (Registrul Naval) are obligația să verifice anual dacă nava corespunde (constructiv, scriptic și din punct de vedere al întreținerii) cu regulile. O inspecție anuală e complexă, se verifică acte, certificate, agregate și mașinării, mijloacele de salvare și de luptă contra incendiilor, macarale, etc. și implică cel puțin o verificare a sălii mașini și a magaziilor de marfă.



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

ghrt

Va fi un caz interesant de urmărit deoarece la DNA Constanţa e un şef cu realizări în trecut. Dacă se vor mişca la un asemenea caz evident înseamnă că au undă verde, dacă nu, că au ordin să închidă ochii.
Cont (aproape) inactiv.

Harry

SN Aurelio a esuat in Portul Constanta Sud in bazinul Anastasia.

kitsune

^
Quote
Căpitănia Port Constanţa Sud Agigea anunţă că ,,în data de 07.02.2020 la ora 11:30, am fost anunţaţi de reprezentantul firmei SC RIVER BROKERAGE SRL, în calitate de agent al navei, că în dimineaţa zilei de 06.02.2020, SM Aurelio, pavilon Slovacia, acostat în dana TR 7, din cauza vântului foarte puternic, legăturile cu cheul au cedat iar nava a eşuat în bazin Anastasia latura Sud.
La solicitarea agentului navei au fost trimise în zonă următoarele nave care au încercat dezeşuarea navei RM BSV Belgia, RM Galati 7.
Până la data prezentei informări nu s-a reuşit dezeşuarea navei, aceasta rămânând pe poziţia iniţială".

Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


yetiman

Epava cu oi moarte din Portul Midia a fost adusă la cheu, după trei luni de la scufundare

Sursa: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/epava-cu-oi-moarte-din-portul-midia-a-fost-adusa-la-cheu-dupa-trei-luni-de-la-scufundare-1266148

QuoteȘase remorchere au adus la cheu, marți seară, epava cu oi moarte scufundată în Portul Midia. Nava a fost stabilizată din lateral de două barje mari și a fost adusă în dana 10 din port.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

kitsune

Din Adevărul

Dacă ăla e cargoplan, eu sunt acrobat la circul Globus

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Administrația Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral continuă monitorizarea acvatoriului portuar pe perioada descărcării navei MV Queen Hind de cadavrele animalelor rămase în corpul acesteia în vederea prevenirii unei eventuale poluări accidentale ce poate surveni în timpul acestei operațiuni. Nava MV Queen Hind a fost ranfluată și ancorată în dana 10 a Portului Midia, încă din data de 25.02.2020, în vederea ecarisării și curățirii acesteia.

De la data incidentului, 24.11.2019, care a avut loc, în Acvatoriul Portului Midia, și anume eșuarea navei încărcate cu cca. 14.600 capete ovine A.B.A.D.L. a monitorizat calitatea apei acvatoriului Portului Midia, precum și a Mării Negre, din punct de vedere fizico-chimic prin prelevarea de probe. 

Până în prezent, Administrația Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral a participat la ședințele Comandamentului Județean pentru Situații de Urgență și a avut ca implicare monitorizarea calității apei din acvatoriul Portului Midia.

În perioada 29.11.2019 – 28.02.2020 au fost efectuate 15 campanii de prelevare din următoarele puncte:

1.   Marea Neagră - Intrare Port Midia - Zona Far izobata de 5m

2.   Acvatoriul Portului Midia - 50 m Tribord navă Queen Hind

3.   Acvatoriul Portului Midia - 50 m Babord navă Queen Hind

4.   Zona de sud a digului Portului Midia (în afara acvatoriului) – punct de referință, unde A.B.A.D.L. monitorizează cu frecvență trimestrială toți indicatorii fizico-chimici și cu frecvență lunară metalele.

Specialiștii Administrației Bazinale de Apă Dobrogea-Litoral au analizat rezultatele obținute cu valorile caracteristice apei Mării Negre, respectiv cu limitele naționale și s-a constatat că probele de apă prelevate își păstrează valorile caracteristice apelor costiere.

Potrivit celor prezentate mai sus, până în prezent, calitatea apei Mării Negre nu a fost afectată de incident.

ghrt

Au scăpat cei de la autoritate! Să vedem acum dacă vor fi numărate cadavrele de animale şi confruntat cu documentele vamale şi de încărcare.
Cont (aproape) inactiv.

kitsune

#129
Venezuelan Navy Patrol Ship Sinks After Collision With Cruise Ship

An encounter between the Venezuelan patrol vessel GC-23 Naiguata and the ice-class expedition cruise ship RCGS Resolute resulted in the patrol vessel's sinking, according to the government of Venezuela

In a statement, RCGS Resolute's operator asserted that the cruise ship was approached by an armed Venezuelan Navy vessel at a position about 13 nm off Isla de Tortuga. The Resolute was drifting with one engine idling and one engine undergoing maintenance. The Venezuelan vessel ordered Resolute's crew to follow to the port of Puerto Moreno, Isla de Margarita. As this would result in a deviation from the cruise ship's planned voyage, the master sought to confirm with the shipowner before complying with the request.

While the Resolute was consulting with the home office, the Venezuelan Navy vessel allegedly fired shots and then purposely collided with the Resolute's starboard side. The ramming was repeateded, the firm said, until the Venezuelan vessel encountered Resolute's hardened bulbous bow and sustained severe damage. Resolute did not suffer any harm affecting her seaworthiness, and after contacting maritime rescue authorities in Curacao, she waited on scene for one hour, her operator said. After MRCC Curacao released her from the scene, she got under way for Willemstad.

Images taken from the pier in Curacao show that the damage to Resolute appears relatively minor.

The government of Venezuela identified the lost vessel as the 1,500 tonne, 80-meter patrol ship Naiguata, and it has accused Resolute of improperly departing the scene after the casualty. "The action of the ship Resolute is considered cowardly and criminal, since it did not attend to the rescue of the crew, in breach of the international regulations that regulate the rescue of life at sea," the statement reads.

In a second statement attributed to Venezuelan president Nicolas Maduro, the government in Caracas alleged that the Resolute collided with the Naiguata in an "act of aggression and piracy." Further, the government speculated that it could not rule out that Resolute "was transporting mercenaries to attack military bases in Venezuela, unloading them out there on the high seas."

Sursa

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

ghrt

Cu un preşedinte ce urmează să fie pus sub acuzare pentru trafic de droguri şi care se menţine la putere manu militare, probabil Venezuela va urma soarta Somaliei.

Deja e pirateria în creştere în zonă, am văzut mai multe rapoarte pe Cruisers Forum. Sunt raportate probleme peste tot pe lângă continent în America Centrală, plus Trinidad şi Tobago.
Cont (aproape) inactiv.

Mao

Piratii din Caraibe 2020

Se mai stie ceva de Queen Hind?

kitsune

#132
Au evacuat toate oile...



La data de 12 martie, a fost finalizată operațiunea de scoatere a încărcăturii din interiorul navei Queen Hind, toate manevrele fiind realizate cu respectarea normelor de mediu și sub supravegherea instituțiilor abilitate ale statului, precizează Compania Națională ,,Administrația Porturilor Maritime" - SA Constanța. La început de aprilie, nava se află, în continuare, la CN APM.

Banii de pe asigurarea pentru acoperirea costurilor dezeșuării navei, dar și a incinerării leșurilor de berbeci urmează a fi recuperați de CN APM, dar procedeul este unul de durată, putând să se ajungă inclusiv la un proces pentru recuperarea banilor de la asigurator, dacă părțile nu se vor înțelege. Nava Queen Hind se află, în prezent, în custodia CN APM Constanța, conform conducerii instituției.
Au fost eliminate toate riscurile biologice și de mediu, operațiunea, care a durat două săptămâni, desfășurându-se fără incidente. Pe 25 februarie 2020, nava Queen Hind a fost adusă în condiții de siguranță la cheu, considerându-se încheiate operațiunile de dezeșuare și ranfluare. Din momentul în care nava Queen Hind a fost acostată în dană, șenalul navigabil a fost în totalitate eliberat, fiind ridicate toate restricțiile în ceea ce privește navigația în condiții de siguranță în zona Midia.

Sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Mao

Ma refeream la nava in sine. Ce se intampla cu ea? E tot in Portul Midia? Mai e buna de ceva? Trece in proprietatea statului roman?

myid

#134
Containership Milano Bridge Crashes with STS Crane at Busan Port (Video)

"Container ship MILANO BRIDGE in the afternoon Apr 6 contacted gantry crane 85 at Busan New Port container terminal while proceeding to berth 7 with pilot on board, then she contacted berthed container ship SEASPAN GANGES, and moving on momentum further on, contacted cranes 81 and 84.

Crane 85 collapsed, cranes 81 and 84 were derailed, crane 85 operator was slightly injured."

You don't see everyday such SHIT   :(

https://www.youtube.com/watch?time_continue=208&v=phWhqDyqxxE&feature=emb_logo