Proiectarea infrastructurii de transport in Romania

Started by bogdymol, January 11, 2019, 09:13:48 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

Masinile sunt MULT mai rigide in spate decat in fata. Orice contact de genul sifoneaza mult mai mult vehiculul posterior.
Cat despre beton, cine il verifica? Majoritatea statiilor de betoane nu respecta rețelele, nu vad de ce ar face excepție producătorii de prefabricate.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on September 08, 2024, 12:58:12 PMcnair ar trebui sa impuna la licitatii obligativitatea respectarii sau imbunatatirii aliniamentului initial al drumurilor nationale si judetene traverersate. Si a celor comunale daca se afla la mai putin de 500 m de case (intravilan).

Practica S-urilor trebuie sa inceteze. O fi mai ieftin, dar nu poate fi atat de ieftin sa pui sute de metri de asfalt si parapeti, in loc sa faci 10m in plus de pasaj. Iar deranjul pentru oameni si intretinerea ulterioara sunt mari.
:cheers:  :cheers:  :cheers:

Desteptii aia sa mai puna mana pe  :book:


@Ionut, sorry pentru citare, dar @dr4qul4 a exprimat exact ceea ce cred si eu - si ceva care mi se pare a fi de bun-simt...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Se poate discuta aici.
Cred că a mai fost discutat subiectul, de fapt.

dumbravaandrei

Daca imi aduc aminte cand s-a discutat de s-urile la fel de tampite pe A10 si A1, justificarea a fost "sa nu care cumva sa sara cu 90 km/h de pe pasaj, ca poate cade pe autostrada". Tot s-a rulat argumentul (mega-tampit) ca asta este singrua modalitate de a calma traficul si de a limita viteza in preajma acelui pasaj, pentru a nu genera un risc de "aterizare pe autostrada".

Bine... si marea inginerie romaneasca, dodoloata si falnica care cu chiu si vai a facut trecerea de la grinzile de 20m la cele 40m, in timp ce altii fac deschideri  de sute de m.

TibiV

Da, in urma cu fo' 10 ani turbam cand vedeam S-urile aberante ale pasajelor peste A1 Arad-Pecica-Nadlac...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)