News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Proiectarea infrastructurii de transport in Romania

Started by bogdymol, January 11, 2019, 09:13:48 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

#75
    Stau și mă întreb, .... "proiectanții ăștia" nu mai știu NIMIC ALTCEVA decât giratorii ?? A fost o plăcere să trec pe acolo cu 50 de metrii pe lungime, când, încă, cele două girații erau în construcție... Apoi 40 de metrii, zilele trecute....
  Văd că moda asta devine "sport național", nimeni nemaigândindu-se la unii amărâți cu nevoi "speciale". Ce l-aș mai lua pe Umbrărescu și pe ceilalți ce aderă cu o voioșie nemărginită, nederanjată de alte nevoi de spațiu și să le pun o telecomandă în mână, ca să facă manevre prin "vârtelnițele" puse-n operă, cu o râvnă demnă de alte cauze.... Ca să-și umple "frigiderele cu carne/mezeluri" la momentul la care se chinuie-n manevre și bizonii nu știu ce-i aia așteptare...........................................................
Chiar de se face pasajul, o intersecție generoasă, bine organizată, cu posibilități de ieșire peste "colțuri" (ce facem dacă se va pune problema unor transporturi de pale pentru eoliene, ce aprox 70-75 m , cele mai noi modele ??) nu se poate face, în locul "vârtelnițelor" ??
Și aici, pe insulițele de separație benzi de acces, au mai plantat și semnele alea, care la "o adică" trebuie tăiate și resudate; nu pot fi făcute (semnele) detașabile (le scoți și le replantezi - cehii și polonezii sunt capabili de așa ceva, noi NU).... Multe întrebări, dar soluții practice, vax !!
   Deocamdată, pentru mine și nu numai, actuala situație, cu girațiile "trase la sfoară" de parcă piesele sunt "râme sau șiret de pantof" ce pot fi îndoite cum te taie mintea, rămân un mare "of" !!

reed

S-ar putea face simplu o banda prin sens giratoriu inchisa cu stalipsori,putand fi i laturati in timpul trecerii convoaielor agabaritice.In Polonia toate giratoriile noi se construiesc asa.









 


JohannDB

       "Proștii ăia de polonezi"...stimate coleg; la fel și prin Germania.... La noi, nuuuu, doamne ferește.... !! Prin ceea ce ai arătat în imagini, am trecut cu pale de 68 m lungime, în "J"ermania !!  :)  Și chiar și-n această situație n-a fost chiar ușor, deoarece din cauza unor uzuri, grinda trailerului extinsă la 38 m n-a putut fi cambrată conform necesității și făcea burtă la șosea; trecând printr-o astfel de girație, "burta" grinzii a zgâriat dalele/bordurile din astfel de girație și polițaiul neamț a făcut "spume"....

tom_sawyer


kitsune

E vreun motiv special pentru care trotuarul și pista de biciclete ocolesc prin stânga în loc să traverseze la dreapta doar o singură stradă?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

GIV

cum s-au determinat caracteristicile tehnice ale parapetilor metalici de pe autostrazile de la noi? s-au luat din normative europene? nu mai stiu unde a fost un accident la noi pe autostrada  (lot nou daca nu gresesc) unde parapetii au fost facuti franjuri de un tir..

alexandru_m

Parapetii metalici se fac franjuri de la tiruri oriunde pe lumea asta.

Doar separarea prin 2 randuri de parapeti de beton NJ + umplutura intre randuri poate opri un camion incarcat.

qionescu1

Se fac franjuri astia de dupa 90. Probabil nu ai vazut parapeti dinainte de 89.

alexandru_m


TibiV

Nu, aia sfidau cursul de rezistenta materialelor...
 :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

Pun și aici.Cum îmbină ăștia 3 segmente într-o grinda?Ceva otel tensionat in găurile.alea?
Quote
Quote from: reed on November 03, 2023, 04:18:50 PM:o Astea ce fel de grinzi mai sunt?



qionescu1

Bascalie ieftina. Poate va mai opriti pe undeva si va uitati sau mai bine zis puneti mana ca altfel nu credeti. Mult, mult mai rezistenti cu ce avem acum.