Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut


rocklee

maine merg pina la sebes ....in zona lancram am ce poza ....  ??? :)

NGC

#3377
MT a emis astazi o autorizatie de construire pentru lotul 4.

01.09.2015: "Autostrada Sebeş - Turda Lot 4, sectoarele 1,2,3,4,6 km 53+700 - km 64+500, respectiv km 68+550 - km 70+000 – Etapa I"

raulbogdan23

#3378
^
Asta inseamna ca avem AC pe tot lotul 4? Daca bine tin minte era inca un AC pentru aprox 4 km

adiarc

Se pare ca da.....avem o lungime a lotului de 16,3 km
Ar fii o veste excelenta.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

raulbogdan23

Sa vedem cat de repede vor iesi baietii in teren

NGC20 la ce se refera "Etapa I" ?

horatiu.cosma

Da, ei aveau AC pentru 64-68. Ar insemna ca au tot lotul autorizat, inclusiv Stejaris. Sa speram ca reintra puternic pe teren, in special la nodul cu A3, acolo sunt cel mai intarziati.

gdo

Asta e o veste minunata.
Se poate ca si pe lotul 2 sa avem foarte curand autorizatia iesita, deoarece de azi a crescut forfota in santier...intreaga zi s-au adus componentele, cred, alee viitoarei statii de betoane, au inceput sa miste utilajele, iar in jurul orei 18 erau 3 trailere mari in santier. Deasemenea au innaintat lucrarile si la ceea ce cred ca v-a fii o linie de turnat grinzi.

Mai jos si doua poze de dimineata..




rin tin tin

Quote from: raulbogdan23 on September 01, 2015, 07:03:40 PM

NGC20 la ce se refera "Etapa I" ?

Se refera la faptul ca urmeaza (nu in curand) etapa II adica pt esproprierii suplimentari

cutter

#3384
Eu cred că autorizația asta nu acoperă complet sectoarele 4 (Stejeriș - km62-64) și 6 (nodul Turda - km68-70), ci doar așa cum ne-au zis în răspunsul de săptămîna trecută zonele în care s-a revizuit acordul de mediu... ceva îmi zice că lacul nu e inclus aici și nici nodul de la Turda.

Poate că ar trebui să intre cineva dela PORR pe forum și să ne spună sau cineva din minister sau companie, e penibil să tot ghicim ce or vrea ei să zică cu etapa I și etapa II, iar informații mai precise se pare că nu vor să ne dea. Ultimele cereri ne-au fost respinse cu încălcarea legii 544/2001 (lucrurile nu vor rămîne așa, vom face uz de căile legale dacă e nevoie, dar sperăm să înțeleagă cei responsabili de blocarea informației că drepturile cetățenilor trebuie respectate).

@rin tin tin: Tirrena Scavi a primit autorizația pe lotul 3 sau urmează în curînd?

rin tin tin

Quote from: cutter on September 01, 2015, 08:46:54 PM

Poate că ar trebui să intre cineva dela PORR pe forum și să ne spună sau cineva din minister sau companie, e penibil să tot ghicim ce or vrea ei să zică cu etapa I și etapa II, iar informații mai precise se pare că nu vor să ne dea.

@rin tin tin: Tirrena Scavi a primit autorizația pe lotul 3 sau urmează în curînd?

1) Nu ghicim, este cum am spus eu mai sus.
2) :lol: :lol: end 2015, poate?

cutter

Dar de ce să dureze așa mult, nu e depusă DTAC la MT? Ce mai trebuie?

alecu26

la expropieri suplimentare ma gândeam si eu (rampe pasaje superioare, utilitati, modificari de solutii tehnice eg: inlocuire pod cu terasament, etc).

De ce nu merge mai repede: pai ca ele au fost clar identificate dupa ce a fost finalizat PT-ul sau chiar DDE-ul. Finalizat inseamna aprobat de CTE in cazul PT-ului. La expropieri suplimentare pentru utilitati trebuie sa ai intai solutia tehnica pentru drum, si dupa aia stii exact ce faci cu utilitatile.

Dupa ce treci de toate astea, mai poate fi o problema tehnica: intabularea parcelelor. Sa zicem ca ai un teren de 1000 mp din care CNADNR ia 100. Tu ramai cu 900. Dupa aia vine CNADNR si zice mai vreau 50 mp din cei 900 pentru expropieri suplimentare. Ei...ca sa se ia 50 de mp, trebuie sa se incheie tot procesul de expropieri initial cu intabulare la OCPI, inscriere in cartea funciara...etc, etc. Din ce stiu asta costa bani, si de exemplu CNADNR nu se ocupa si nu plateste intabularea celor 900 de metri cu care ai ramas....asa ca nimeni nu se grabeste sa o faca. Mai ales daca esti si in ceva litigiu cu ei.

Dar totusi, sa aprociem ca cineva totusi s-a chinuit si s-a gasit o solutie macar sa se continue lucrarile la constructia principala. Cei de la autorizatii (de fapt tot MT, adica aceasi palarie, adica tot ei sunt de vina ca nu absorb fonduri europene si nu era normal sa-si dea cu stangul in dreptul) se puteau pune contra.

Ce solutie ar fi pe viitor: revenirea la un coridor de expropiere de 60-70-80 de metri, cum a lucrat Boagiu si cineva sa explice celor de la Curtea de Conturi sau chiar si DNA ca asta nu inseamna cheltuirea nejustificata a banului public sau coruptie). Eventual tot MT-ul  :bash: ca are drept de initiativa legislativa, sa dea o lege/ordonanta in acest sens. In caz ca nu sunt folositi complet, expropierile ramase pot fi folosite pentru plantare  perdele forestiere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Ideea de a expropria un coridor de 60-70-80 de metri e buna, in sensul ca daca apar probleme ulterioare se poate jongla mai usor. Dar ce faci la A0 Nord sau in zonele cu exproprieri scumpe? Ne usca de bani o asemenea expropriere.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).