Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

@ddfab: Mulțumesc pentru poze!

rocklee


AkaManah

Arheologii sunt pe hold, momentan! Si ei asteapta sa primeasca avizele necesare. Nu stiu de ce opinia publica crede ca arheologii fac de capul lor ce fac si...ei sunt principalii vinovati de intarzieri.

Schumy

Quote from: AkaManah on July 25, 2015, 09:27:34 PM
Arheologii sunt pe hold, momentan! Si ei asteapta sa primeasca avizele necesare. Nu stiu de ce opinia publica crede ca arheologii fac de capul lor ce fac si...ei sunt principalii vinovati de intarzieri.

Lumea, necunoscand situatia, vede arheologii ca pe niste copii ce se joaca cu lopatica in nisip. Nici pe departe nu le trece prin cap ca dezgroparea unui sit trebuie facuta cu foarte multa grija, astfel incat sa nu se distruga vestigile. Altfel ar putea baga excavatorul si in 2 zile s-ar termina toata treaba.

Si azi se lucra pe lotul 4, in principal la terasamente. Se degaja rigola si se corecta taluzul  in dreptul relocarii DNului la capatul dinspre Unirea. Ieri era ceva actiune pe relocare(un coleg zicea ca utilajul cu care se lucra parea sa ia probe de asfalt). Ar fi cazul sa ii dea drumul, fiindca va fi destul de mult de excavat.

Poze proaspete din locul cu pricina








TibiV

Azi a fost festival foto A10...  :gj:
Mulțumim tuturor băieților care au înfruntat canicula şi ne-au bucurat ochii ! :cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Nelu63

Multumim tuturor pentru efortul depus in conditi grele de canicula , multumim ddfab, multumim  Schumy !

alecu26

Am recuperat și eu în sfârșit cu postarile. 
1. Acela nu e balast stabilizat.  E pământ stabilizat. Nu se stabilizează cu ciment și nici var. E ceva intre. Nu e lucrare permanenta....as zice ca e sector de proba.
2. Dacă Porr a schimbat atât de drastic proiectul încât e nevoie de un nou studiu de impact....eu zic ca sunt foarte culpabili.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marisRO

#3172
    Autostrada A10 Sebeș - Turda Lot 1:    7,89%

Stadiu financiar: 15%
Lungime: 17 km
Valoare: 541.739.137 lei
Constructor: Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Pomponio Construcţii SRL
Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014
Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016

    Autostrada A10 Sebeș - Turda Lot 2:    6,62%

Stadiu financiar: 15%
Lungime: 24,25 Km
Valoare: 549.332.493 lei
Constructor: Asocierea Aktor SA - Euroconstruct Trading '98 SRL
Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014
Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016

    Autostrada A10 Sebeș - Turda  Lot 3:   24,5%

Stadiu financiar: 17,82%
Lungime: 12,45 Km
Valoare: 420.511.921 lei
Constructor: Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A
Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014
Termen de finalizare (contractual): Martie 2016


    Autostrada A10 Sebeș - Turda  Lot 4:    35,98%

Stadiu financiar: 20,89%
Lungime: 16,3 km
Valoare: 470.004.894 lei
Constructor: SC PORR Construct SRL/PORR Bau GmbH
Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014
Termen de finalizare (contractual): Martie 2016

Sursa

gdo

Cateva imagini din organizarea de santier a celor de Aktor si euroconstruct:















Din pacate cam asta e tot momentan pe lotul 2.... cei drept azi au mai adus un excavator..faptul ca au reinceput sa aduca utilaje asta poate fi un semn bun...


trifuhoria

In clipul de prezenmtare a comunei Ciugud apar in cadrele aeriene si sectoare ale viitoarei A10
min 1:09-1:19 si 2:08


horatiu.cosma

0 miscare pe lotul 4, sunt ceva oameni si duster-e care Se plimba, dar NICIUN utilaj...

NGC

#3177
^^^ Nu au autorizatie de construire decat pe un tronson mic.

Din sursa sigura am aflat ca exista problema de intabulare terenuri in cartea funciara.

05.12.2014 -> CNADNR lanseaza licitatia "Prestari servicii pentru intocmirea documentatiei tehnice in vederea dobandirii prin expropriere / transfer a imobilelor necesare executarii lucrarilor de constructie ale obiectivului ,,Autostrada Sebes Turda, km 0+000 – km 70+000" – Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4", pe raza unitatilor administrativ teritoriale ale localitatilor Sebes, Alba Iulia, Ciugud, Sintimbru, Galda de Jos, Teius, Aiud, Radesti, Miraslau, Unirea din judetul Alba respectiv Moldovenesti, Mihai Viteazu si Calarasi din judetul Cluj" ([155956])
22.01.2015 -> Se deschid ofertele
08.04.2015 -> Se atribuie contractul catre asocierea SC PROMETER M&G SRL - SC BLACK LIGHT SRL

Partea proasta este ca "durata contractului este de 18 luni de la data intrarii in vigoare a acestuia", iar "contractul va intra in vigoare la data emiterii Ordinului de lucru de catre Client si in conditiile trecute in ordinul de lucru".

Realizarea punctelor B.1 si B.2 va fi gata totusi mai repede.

Conform legii, pentru obtinerea autorizatiei de construire, este necesar "actul doveditor al titlului asupra imobilului, care să îi confere solicitantului dreptul de execuţie a lucrărilor de construcţii (în copie legalizată)".

Parca la un moment dat s-a modificat ceva in lege, dar nu mai stiu exact ce.





dr4qul4

Vesnica problema a cadastrului.
Cand se faceau bani din exproprieri se ocupau baietii destepti de actele de proprietate. Acum nu intereseaza pe nimeni.
In sud si mai ales in moldova e mult mai rau ca in ardeal. Din cauza lipsei banilor, nu s-au facut succesiuni  , poate chiar de cateva generatii.
Credeam ca noua lege da dreptul statului sa puna bni intr-un cont si proprietarul dovedit sa-i ia de acolo. Poate chiar la cativa ani dupa constructie.

Dar se pare ca nu e asa de simplu.

Oricum, am observat ca s-au inmultit firmee de cadastru. Am 3 cunoscuti care lucreaza la firme diferite. Motivul este dat de achizitiile de terenuri facute de straini.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ddfab

o tura rapida pe lotul 3, intre 2 reprize sanatoase de ploaie...
mai intai nodul Aiud.lucrari la traversarea caii ferate.

bazele viitorilor piloni ai traversarii.





armaturi in asteptare...