Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

ddfab

hailaql2000.
nu. nu am observat "ïmbunatatiri" aduse balastului folosit pentru bucatile de test.

voyageros

din pacate la nodul de la Turda este o liniste sinistra in conditiile in care pana nu de mult aici se lucra in ritm alert. Folosesc iesirea de la Turda aproape zilnic si de vreo 2 saptamani aici nu mai misca nimic. Pacat

horatiu.cosma

Si ce vreme e... Mare pacat.

Sebes-Turda

#2898
Buna,

Doar o clarificare referitoare la comentariul facut de shaman pe data de June 05, 2015, 11:04:19 AM ........... in poza este elevatia culeei dinspre Turda iar pe elevatie urmeaza sa se faca Bancheta cuzinetilor, Aceasta bancheta are in partea dinspre pila 5 o "fusta" care coboara mai jos decat nivelul inferior al banchetei tocmai pentru a masca si retine umplutura de sub bancheta.
"bucatile de beton care se desprind" sunt bucati  de polistiren (altii folosesc pieptene de lemn)  cu care armatura a fost prinsa ca intr-un sandwich pentru a se putea turna cu treapta.
Acea bancheta o sa fie gata atunci cand se vor monta ultimele 21 de grinzi....... adica aproximativ de azi intr-o luna

Toate cele bune

dr4qul4

Hope! Inside informations?
Welcome!
Te asteptam cu informatii, oricare ar fi ele!
Putina transparenta nu stica nimanui! Poate doar celor de la CNADNR, care inca nu au aflat de puterea internetului! (Desi la alegeri a fost un semnal clar).
Poate reusim sa punem presiune sa va plateasca la timp!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Bine ai venit, @Sebes-Turda. Intr-adevar, cred ca avem de-a face cu un inginer de la Porr. Daca e asa, spor la treaba si sper sa nu aveti parte de incidente neasteptate/neplacute. Multumim de informatii, si speram sa ne ti la curent in continuare cu ce se mai intampla pe santier.

Marius

Astazi dimineata am avut un drum de Cluj. Pe la ora 8:30 se lucra la nodul de la Decea/Inoc si ceva prezenta slabuta pe lotul Porr.
La intoarcere, ora 14:00 se lucra intensiv pe lotul 4, la dealul de la Turda si pana la Stejeris. In rest miscare slaba pana la lotul 3.

Nu am poze, se circula bara la bara  >:(

yetiman

Pe lotul Porr situatia este albastra de tot. Se lucreaza doar la zona viaduct Turda si la mutarea DN-ului.
In rest, absolut ZERO miscare. Nici macar un utilaj sau macar un om cu o lopata nu lucrau. Ora era 9:30.
Nu stiu care e motivul, dar ceva nu e in regula.
Pe lot 3 se lucra serios tot la nodul DN1/A10. Acolo era, in continuare, mobilizare serioasa. In rest n-as prea zice, dar nici nu se vede suficient din DN.
La viitoarea traversare peste DN se lucra la cofraje dar fara agitatie.
Lot 2, zona nodului Teius - in continuare ZERO miscare (in curand si gropile arheologice se vor astupa de la sine, daca nu misca nimeni, nimic.
Ce am vazut azi m-a dezamagit foarte tare, conditiile meteo sunt foarte bune, bani exista la buget (cel putin asa se lauda toti), dar NU se lucreaza in forta decat pe cateva sute de metri pe L4 si ceva mai multi pe L3.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Quote from: yetiman on June 10, 2015, 11:51:50 AM
Pe lotul Porr situatia este albastra de tot. Se lucreaza doar la zona viaduct Turda si la mutarea DN-ului.
In rest, absolut ZERO miscare. Nici macar un utilaj sau macar un om cu o lopata nu lucrau. Ora era 9:30.
Nu stiu care e motivul, dar ceva nu e in regula.

Lipsa plata din partea CNADNR.
CNADNR e legat la maini si nu poate sa plateasca daca nu exista AC acolo. Nu exista AC pt ca nu sunt gata exproprierile.  Porr stia asta din toamna si a fost decizia lor sa lucreze asa. Cei 150 mil euro disponibili pt A10 ( de pe 2007-2013) stau blocati in situatia de fata si nimeni nu risca sa faca plati fara acoperire in ziua de azi.
Acum Porr crede ca joaca la intimidare(cu reducerea ritmului)  iar CNADNR-ul ne-a demonstrat ca ii cam doare la basca de situatie. Pe 2015 nu avem plati nici la cei care au AC. De ei ce sa mai zicem. Oricum nu e bine ca s-a ajuns azi sa se faca autostrazi  cu banii constructorilor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Pai pe lotul 4 nu s-a lucrat pe toata lungimea lotului? Daca nu sunt gata exproprierile, inseamna ca Porr a intrat pe terenurile oamenilor?

yetiman

Asta nu face decat sa arate absurdul situatiei (procedurii) de la noi.
Pe de o parte se face licitatia pentru lucrari (dupa SPF, SF), se alege castigatorul dupa "lupte" grele si lungi, cu contestatii, amanari, reluari, etc.
Intr-un final se semneaza contractul si se da ordinul de incepere lucrari.
Dar cum sa incepi lucrarile (in mod legal), daca nu ai expropierile facute, autorizatia de constructie, acordul de mediu, ....
Pe lotul 4, de exemplu, ordinul de incepere s-a dat in prima parte a lui 2014!, a trecut deja 1 an (din cei aproximativ 2 ai contractului) si inca nu sunt autorizatiile necesare.

FARA CUVINTE!

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Exact pe cand incepusem sa speram la o surpriza de la Porr in acest an... Dezamagitor ce se intampla.

alecu26

ar trebui sa externalizeze tot cnadnr. Cum pot da cu biciul in constructori, la fel sa-i arda si sa-i doara si pe cei care se ocupa de restul documentelor.

Parerea mea e ca ne zgârcim la ce nu trebuie....si se pierd enorm de multi bani in faza de executie doar ca documentele care o preced sunt facute de amboulea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

istvan78

Quote from: horatiu.cosma on June 10, 2015, 12:28:38 PM
Pai pe lotul 4 nu s-a lucrat pe toata lungimea lotului? Daca nu sunt gata exproprierile, inseamna ca Porr a intrat pe terenurile oamenilor?
Probabil ca da, in baza hotararilor de expropriere. Suprafetele sunt definite de mult.
Dar probabil ca treneaza procedurile concrete de expropriere si in lipsa lor nu se pot elibera toate AC.

Acum probabil ca Porr a epuizat banii din avans, si probabil si ceva resurse proprii, si nu mai sunt dispusi sa lucre din buzunarul propriu.... Si uite-asa se impotmoleste si acest proiect care parea ca merge bine.


cutter

Înțeleg că problema autorizației de construire stă în revizuirea acordului de mediu (nu și în expropieri) pentru care a fost depusă pe 26 mai documentația de aici:

http://www.anpm.ro/documents/12220/2537535/Memoriu+de+prezentare+depus+pentru+revizuirea+acordului+de+mediu+pentru+Autostrada+SEBES-TURDA+in+data+de+26.05.2015.pdf/5c6919d4-02ff-4490-b671-54f18d7ae149