Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Ionut

#2415
Ce viata privata pe santier? :o Santierul nu este curtea muncitorului. Hai sa nu aberam. Legat de poze, eu unul nu ma supar daca vad zilnic poze chiar si din acelasi loc. Chiar nu ma deranjeaza. Deci din partea mea puteti pune zilnic update-uri. Cine nu doreste sa vada progresul zilnic, intra pe forum sau pe topic o data la 7 zile sau 10 zile sau 30 de zile. Asta sa fie problema. Plus ca e o discutie offtopic.

ccado

Salut

Am avut de mult timp o mare nelamurire si curiozitate. Cum vom rezolva supratraversarea sau subtraversarea intre DN si autostrada, in varful dealului inainte de Kaufland. Pana azi nu am vazut loc de parcare, sa nu fiu nevoit sa ma abat de la drum, cu copil mic in masina.

Azi am 5 poze si e f f f interesant ce-am vazut.










ciprebbe

In sfarsit poze de la sol si de acolo din " groapa".
Min 8.35 din filmare

DN-ul va continua drept si va fi pe sub autostrada.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

gdo

Grinzile in drumul lor spre a fi montate

gdo

Cei de la Euroconstruct (Lot 2) au inceput timid, au lucrat putin marti si miercuri si de ieri nici o miscare.
Totusi am vorbit cu paznicul si zicea ca vor aduce utilaje de la Arad si ca aicea va fi o organizare de santier mare cu parc auto si statie de betoane. Deasemena zicea ca organiarea de santier va fi impreuna cu Aktor. Speram ca de saptamna viitoare sa vedem mai multa miscare, pana atuncea cam ce se vede in imaginile de mai jos este tot..

adyneamtu

Din cate inteleg eu din poze si din filmarea aeriana acele grinzi sunt asezate perpendicular pe directia autostrazii.
Imi pare ca DN va supratraversa autostrada (nu va subtraversa )in varful dealului, pentru autostrada vor mai sapa mult si bine din acel deal.

horatiu.cosma

Initial ma gandeam si eu ca autostrada va fi pe sus, uitandu-ma in filmare, unde in continuarea grinzilor se vede ceva umplutura. Dar in continuare, se vede de unde incepe umplutura pentru autostrada pe la 8:45. Umplutura de la 8:35 o sa fie pentru noul amplasament al DN-ului.

adyneamtu

#2422
M-am uitat in proiect. DN1 dupa relocare va avea pasaj peste autostrada in varful dealului.
Vor sa-l relocheze cat mai repede ca sa continue sapaturile.


horatiu.cosma

O sa mai aiba de sapat vreo 4 metri. Cum o sa faca cu forajele care acum sunt in pamant, dar dupa vor fi la suprafata?

Ionut

Cand vezi astfel de lucrari incepi sa intelegi de unde sunt costurile de 3-4-5, chiar 10 milioane de euro/km pentru autostrada...
E impresionant sa vezi cat de mari sunt grinzile alea si cat pamant se muta.

Multumim de poze! :cheers:

rocklee

interesanta organizare de ''santier''.. au inceput cu .... :lol:


TibiV

Eu zic ca e un semn bun. Ca filmul ăla " Proof of life"...
De acum să ne uităm mai atent. Dacă nu apare aşa ceva, înseamnă că e ... centura Tg.Mures... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ispy

Cu astfel de lucrari, incepi sa intelegi de unde sunt costurile de chiar 10 milioane de euro/km . Sigur... o sa se ajunga la 20 milioane de euro/km. Acolo e pamant nu gluma.......

    Multumim pt. poze !!!! :cheers:

horatiu.cosma

Surprinzator sau nu, mutatul de cantitati mari de pamant dintr-o parte in alta nu e asa de costisitor. A se vedea ce a facut UMB pe Gilau-Nadaselu in 4 luni anul trecut fara a primi niciun ban(au primit 15% la 30 decembrie). Ce e costisitor sunt structurile si in special grinzile. E mai ieftin sa muti un deal destul de marisor decat sa faci un pod de A peste Mures :). De ajuns nu se poate ajunge la 20 de mil/km, contractul fiind semnat deja. 470 de milioane de lei pe 17 km, 6 milioane si ceva de euro pe km.

danutzu_1069

Mutatul pamantului nu e costisitor daca:
- ai utilaje si masini care nu sunt in leasing
- ai utilaje si masini care sunt amortizate
- ai utilaje si masini care nu sunt foarte vechi si intretinerea inseamna doar reviziile curente.
Daca ai multe, ceeace e cazul UMB-ului, sigur ai si ateliere mobile cu care iti faci singur aceste revizii. Materialele le ei in cantitate mare si ieftin.
Sa va mai spun de anvelope? sau de trenul de rulare de la utilajele cu senile?
Ce alceva mai avem la cheltuieli?
Carburantul.
Consumul de carburant la utilaje si basculante e enorm, pe distante scurte si la incarcare aproape maxima.
Reduci costul asta daca ai rezervorul in organizarea de santier si vine furnizorul si ti-l aduce.
Si il platesti un pic sub pretul pietii si la 30 sau 45 zile. Nu vreau comentarii pentru ca se poate asa ceva!!!
Ce mai avem la costuri?
Salariul. Asta e ceva de care nu trebuie sa te atingi!
Si sa-l platesti pe om cat munceste.