Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

vladb


horatiu.cosma

Din ce se vede si aude, am sperante mari ca vom avea la inceputul lui 2016 cele doua loturi finalizate. Chiar ma avant sa spun ca daca avem parte de un 2015 fara prea multe precipitatii, ar putea fi terminate ambele in 2015. Lotul 4 este mai avansat si datorita traseului mai usor, va ramane asa pana la final, deci vom avea pentru o perioada de timp(sper cat mai scurta) o noua autostrada de tipul "Balint-Sanovita".

yetiman

Quote from: Ionut on October 27, 2014, 04:55:39 PM
Termenele vor fi in 2017, este foarte greu sa finalizeze in 2016. Imposibil nu cred ca este, insa e greu pentru ca terenul nu este chiar usor. Plus ca pot sa apara alunecari si alte probleme. E prematur sa ne aventuram la un termen realist.

Am oscilat mult intre optimism si pesimism privind A10. Contractual, termenul pe fiecare lot e de 22 luni. Cu toata intarzierea de pe loturile 1 si 2 (care se vor semna probabil curand - din motive electorale, desigur), termenul final ar trebui sa fie inainte de finalul lui 2016. Iar 3 si, in special, 4 ar putea fi gata la sfarsit de 2015.
Dar, trecand des pe acolo, deocamdata inclin mai mult spre a fi pesimist. Nu reusesc sa va determinarea Porr de a recupera vara pierduta pentru lucrari (desi ei declara, vad, altceva).
Azi dimineata (8:15) se lucra (destul de intens) pe dealul de la Turda, partea dinspre Kaufland. Dar, vazand articolul cu inaugurarea oficiala a santierului, inteleg si de ce. In restul lotului 4, n-am vazut aproape nici o miscare. Iar seara vine repede. La 17:30 se intuneca deja, si utilajele se intorceau la baza (cel putin asta a fost impresia mea).
In fine.... Daca vor porni 2015 cu forte serioase (cam ca si UMB pe A3) s-ar putea sa redevin optimist.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

cel mai important este termenul din contract...constructorul va refuza sa accelereze , atata timp cat se incadreaza in termenul din contract si nu ia penalitati.Concurenta este deja tot mai mare si profitabilitatea la limita.Asadar constructorul nu va calca acceleratia mai mult decat este necesar , pt ca a lucra iarna este mult mai scump si loturile au 4 ani garantie si nu-si permit sa li se duca tot profitul pe reparatii inutile
de asemenea inca nu stim daca SF-ul a fost facut bine  - asadar nu sunt excluse surprize
mai este mult pana departe si inca prea multe variabile pt a ne putea pronunta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Eu ma bazez pe faptul ca daca termina anul viitor investitia e finantata din fondurile de pe actualul ( ma rog, fostul) ciclu. Daca depasesc, trebuie alte acte, alte aprobari, lucrurile se lungesc. Deci cine termina la anul e sigur ca primeste banii la timp :)

nicolaem

conform "Sintezei" facuta de colegul MHN, ordinele de incepere a lucrarilor au fost date in 20 Mai 2014. contractele au fost semnate in aprilie. adunand 22 de luni ajungem undeva in februarie. din pacate nu stiu cum vor pune ei asfalt in ultimele luni. prevad cateva luni de intarziere. din pacate CNADNR nu s-a miscat putin mai repede. se vede acum cat de importanta semnarea cu o luna mai devreme.

pasadia

Oricum nu asfaltarea reprezinta ultima operatiune pe care o are un constructor. Sunt multe altele care vin dupa. De la marcaje si parapetii, pana la finalizarea spatiilor de service sau a CIC-urilor.

nicolaem

deacord. dar CIC-urile pot fi facuta in 2016. eu vroiam doar sa zic ca daca vor sa dea drumul la circulatie in 2015 trebuie sa asfalteze pana nu vine iarna. parapetii cred ca merg pusi in decembrie fara probleme.


Daniel_I

Quote from: AkaManah on October 30, 2014, 07:33:31 AM
http://www.ziarulunirea.ro/lucrarile-la-autostrada-sebes-turda-incep-pana-la-sfarsitul-lui-noiembrie-drdp-cluj-din-decembrie-2015-va-fi-data-in-folosinta-292562.html

Cred ca glumesc. Ar fi a 8-a minune a lumii sa fie asa cum zic aici.
Ziarele locale nu sunt de incredere. ziarulunirea.ro cu atat mai putin. Gasesti zeci de articole bombastice acolo. Unul dintre ele unde era intervievat Dan Sova, spunea ca in Aprilie 2014, Lot3 din A1 va fi deschis, si ca la autostrada Sebes Turda lucrarile vor incepe in Martie 2014. Dupa cum bine stim, nimic din toate astea nu s-a intamplat.
Ziarele locale sunt foarte usor de mintit de guvernanti.
On The Road

cezar-mario2012

#1600
^
Dacă va uitați mai atent ziarul local preia o știre "mediafax", dar oricum sunt basme de campanie electorala.

alecu26

eu nu stiu despre ce loturi vorbiti ca vor fi inaugurate in 2015. In 2015 se va inaugura doar ramasitele de anul asta...care la randul lor sunt ramasite mai vechi...adica (Nadlac Arad sau Lot 3 din Orastie Sibiu).

A...si sa nu uit, singura sansa reala clara e a lui TS de pe Tm-Lugoj 2. Cred ca ei au minim 80% sanse sa deschida in 2015. In rest...am dubii chiar si la UMB pe Gilau-Nadasel. Acolo as zice ca sansele sunt vreo 60-70%.

In rest sanse sub 5 % sa vedem altceva deschis in 2015, chiar si un tronson cat de mic, din ceva lot mai mare.

Cum credeti ca va face Porr vreo 40 de poduri in 12 luni?

Cum va face TS 2 poduri mari peste Mures in vreo 10 luni....??

La fel si Aldesa...un pod FOARTE MARE SI COMPLICAT peste Mures in 12 luni? (nici nu s-au apucat de el). Plus ca mai au inca unul marisor peste CF si DN, imediat dupa nodul ILIA.

Salini practic lucreaza de 1 an de zile...dar progresul in santier e undeva la procente care se masoara cu 1 cifra.

Sunt puse serios in pericol predarile in 2016 si voi vorbiti despre predari in 2015.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ccado

Va salut!

Am observat in pozele de azi o schimbare a nodului A10-A3. Poate se stia deja de schimbare, dar eu nu am observat pana acum acea modificare.



TibiV

Uauuuuuu !

E COMPLET DIFERIT fata de tot ce stiam pana acum !!!!
Pana acum se discuta ca jonctiune spre A10-A3 pe directia Cluj-Sebes se facea IN STANGA lui DN1, iar in drepta doar jonctiunea pe directia Campia Turzii.

Plansele astea au fost cele expuse acum doua zile cand a fost prezentata "ïnceperea" lucrarilor ?

Si daca da, nici un ziarist nu s-a uitat la ele? Sau presa locala nu prea se pricepe ?

In poza a doua nu ai prins tot nodul, dar e destul de clar ce vor...

Foarte TARE !!!!!!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Dragi colegi, mai aruncativ-va un ochi pe forum !!!!!

ccado a facut o descoperire de senzatie!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)