Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Mie mi se pare ca sunt tuburi de 2 marimi. Si cred ca cele mici au diametru de 100 nu de 60. Dar poza e facuta cu zoom si asta ne pacaleste.
Dar chiar daca cele care vin pe mijloc au 1,5 metrii in diametru tot nu vor face fata la primavara. E de ajuns o topire brusca si cateva ploi si debitul creste de cateva ori bune fata de cat e acum.
Dar poate vor sa lucreze toata iarna si atunci aceste tuburi sunt de ajuns.
o alta varianta ar fi ca aceste tuburi sa nu fie aduse pentru albia principala ci pentru lunca inundabila. Daca vor sa scurteze podul, atunci vor avea nevoie asemenea tuburi in lunca inundabila prin care sa se scurga apa la inundatii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rin tin tin

Quote from: alecu26 on October 05, 2014, 10:15:20 PM
rin tin tin....doar nu sunt seriosi colegii tai sa foloseasca doar tuburi pentru traversare??? ar merge solutia acum...dar la primavara?

oricum tuburile alea nu cred ca duc mai mult de 30m3/s....si asa.

Oare care e planul?

Vor fi folosite pontoane de la armata, proiectul este vizat de Adm bazinala mures, si vor fi numai pt trafic din santier. Aveti incredere.
;)

ciprebbe

Daca spui tu asta , te credem. Bagati mare  :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

OK. Dar eu tot nu inteleg daca vom vedea in urmatoarele cateva saptamani LUCRARI SERIOASE pe loturile 3 si 4. Ce naiba fac?!

rin tin tin

Quote from: Ionut on October 06, 2014, 12:49:15 PM
OK. Dar eu tot nu inteleg daca vom vedea in urmatoarele cateva saptamani LUCRARI SERIOASE pe loturile 3 si 4. Ce naiba fac?!

Ionut, facem ce putem:
Nu avem Declaratia de Proiectare aprobata---->Nici PT---->nici Aut Constr.
Esproprieri primite nu au legatura cu realitate (OCPI Aiud nu are planse in dwg---->tot este facut pe hartie, la propriu). Stii tu cum a fost lansata in fuga licitatia asta......(era drum exp...)
Pina in data de 15 oct nu putem intra pe teren. Pe anumite sectiuni pina in data de 15 noiembre. Vezi declaratie de presa de la prefectura de acum o luna.


florin74

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000319205&id_inst=2

Referitor la lot 2, se schimba judecatorii, dar se mentin actele de procedura initiala (adica procesul continua de unde a ramas).

dr4qul4

Multumim pentru explicatii @rin tin tin. Aceste motive sunt obiective si intelegem situatia, dar ai grija ca pe 15 octombrie asteptam sa vedem ceva mai multa miscare, si vom sta cu ochii si pe Proiectul Tehnic si pe termenul de eliberare a autorizatiei de constructie.
Cand exista transparenta nu mai apar acuzatii nefondate.
Pacat ca alte companii ignora acest lucru. Ar trebui sa tina cont ca aceasta comunitate a crescut exponential in ultimul timp, iar fotografiile si filmarile postate aici sunt preluate de presa.
Asadar, orice informatie postata aici devine publicitate gratuita.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorum

no other coments....multumim rin tin tin

:cheers:

rin tin tin

Quote from: dr4qul4 on October 06, 2014, 06:56:36 PM
Multumim pentru explicatii @rin tin tin. Aceste motive sunt obiective si intelegem situatia, dar ai grija ca pe 15 octombrie asteptam sa vedem ceva mai multa miscare

Stai linistit, din 15 oct constructor intra cu jandarmeria si politia, da ca e cazul

Wadan

#1405
Quote from: rin tin tin on October 06, 2014, 01:29:50 PM
Nu avem Declaratia de Proiectare aprobata---->Nici PT---->nici Aut Constr.

Dar de ce nu s-a aprobat Declaratia de Proiectare? S-a dat vreun motiv oficial?

Al Hagwalah

So.... Proiectul Porr s-a modificat, AB2 de la 6 cm a ajuns la 10 cm.
Perioada de turnare asfalt Iunie - Noiembrie 2015, orar de turnare 6:00 - 20:00 ( sigur se va depasi ), 6 zile pe saptamana.

alecu26

banuiesc ca au adoptat strategia Bechtel...de a lucra atunci cu Piatra Sparta in loc de Balast Stabilizat ca strat de fundatie pentru sistemul rutier.

Asa se explica cresterea masiva in AB 2. Intradevar, poate fi o decizie scumpa pentru 80% din teritoriul Romaniei (plin de rauri si balast), dar ajuta foarte mult la rapiditatea de executie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Al Hagwalah

Ma cam indoiesc. Din ce stiu vor folosi balast stabilizat dar facut in situ. Oricum la terasamente vor folosi ce trebuie sa scoata. Adica au undeva la 3 milioane de tone decopertate si vor refolosi 1,5.

adiarc

AB 2 e al doilea str de asfalt din cele 3 ?
Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura