Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

alecu26

chiar daca programul e mult mai strans....nu prea cred ca Tirrena va incepe acolo. Ce naiba...a durat o gramada pana a inceput si oricum inca nu are autorizatie si proeict aprobat la Tm-Lugoj 2...asa ca de ce s-ar grabi???

Oricum...asta e o chestie interesanta...si as zice prima diferenta majora intre Boagiu-Draghia si actuala conducere a MT-CNADNR.

Daca la primii autorizatiile si aprobarile mergeau snur...aici, chiar daca se pot lauda ca au semnat contracte, ca au lansat licitatii, acum prin parghiile avute intarzie emiterea autorizatiilor si aprobarea proiectelor.

La tirrena e justificata chestia....cea ce vor sa faca tirrena si au incercat si pe Deva-Lugoj 1....este horror si daca reusesc ne meritam numele de tara bananiera.

Intr-o anumita masura cred ca incearca aceasi chestie si cei de pe loturile 2 si 3...dar atunci nu mai inteleg de ce naiba nu primeste UMB hartiile sa execute totul cu acoperire legala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#1156
Nici o veste de la CNSC. Nimic nici de la CAB. E suspecta linistea asta. Ori o sa ne inunde cu informatii saptamana viitoare. Cel putin la lot 1 se cam apropie termenul limita prevazut de OUG 34 (cred ca sfarsitul saptamanii viitoare).

nirolf

Despre ce lucruri horror e vorba?

carutasul

@alecu: totusi sa nu explicam prin cine stie ce combinatii ceea ce se poate explica simplu prin prostie (nu mai stiu al cui e citatul) :)  Cel putin deocamdata explicatia simpla pare a functiona :)

cutter

@alecu26 Te referi la proiectul tehnic care s-ar face în așa fel încît să fie economii cît mai mari pentru antreprenor? Cumva pare firesc, din punct de vedere capitalist, toată lumea încearcă să-și minimizeze costurile. Presupun că totuși standardele și caietul de sarcini ar trebui să țină aceste modificări în niște limite rezonabile. Din implicația ta, înțeleg că nu e neapărat așa tot timpul? Nefiind de specialitate, ne poți da nișțe exemple despre ce modificări se pot face care nu sunt rezonabile? Mersi!

Referitor la lotul 3 Sebeș-Turda (probabil și lotul 4), am auzit și eu aceeași informație dintr-o sursă credibilă, respectiv că nu s-a predat amplasamentul către constructori. După cum știți termenul contractual de finalizare pentru aceste loturi este în jur de 1 februrarie 2016, dar se speră finalizarea înainte de termenul limită de 31.12.2015 (pentru fondurile europene). Deci orice timp pierdut acum, cînd s-a terminat perioada de proiectare și cînd este sezon de lucru, este crucial pentru succesul proiectului. Păcat că autoritățile se mișcă așa prost...

adiarc

ca o completare....la avizierul primariei Miraslau era si un grafic de desfasurare al desc.arheologice pe lotul Porr ( 4 ) , localitatea Decea , acesta , apartinand de Miraslau .....cu termen de finalizare......30.07....adica alaltaieri....dar inca nici urma de arheologi....asa ca.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

delacroix

Quote from: adiarc on August 01, 2014, 03:01:51 PM
ca o completare....la avizierul primariei Miraslau era si un grafic de desfasurare al desc.arheologice pe lotul Porr ( 4 ) , localitatea Decea , acesta , apartinand de Miraslau .....cu termen de finalizare......30.07....adica alaltaieri....dar inca nici urma de arheologi....asa ca.....
Arheologii erau joia trecuta la Huting. Descarcau niste beri.

alin_simeriaveche

#1162
^^  :lol: :rofl:

elion

#1163
Şi totuşi AU ÎNCEPUT LUCRĂRILE LA LOTUL 3, mai exact la drumurile tehnologice din zona podurilor peste Mureş, km 45-46 (podul de la Gîmbaş) cu acces din drumul Aiud-Gîmbaş şi la km 49-50 (podul de la Mirăslău) cu acces din DN1 la intersecţia cu drumul spre Ormeniş dar nu în stânga spre sat ci în dreapta spre calea ferată, respectiv Mureş pe un drum de ţară (sens de mers Aiud-Turda). Am înţeles că se afla şi un arheolog prin zonă (care nu e exclus să fi descărcat şi nişte beri la cât de cald a fost astăzi afară). Ce mai ştiu e că vor să facă un pod de pontoane în zona podului de la Mirăslău, iar organizarea de şantier e undeva între Decea şi Inoc. Informaţiile le am de la unul din şoferii care lucrează la drumurile tehnologice, care este vecin cu mine. Îl rog pe Adiarc să mă scuze pentru că nu am fost mai exact în postarea anterioară şi a bătut drumul degeaba însă doar în seara asta am aflat mai multe amănunte.

Ionut

Deci acum Adi stie unde sa faca poze. :p
Multumesc baieti pentru clarificari! :cheers:

adiarc

no problem
data viitoare voi stii  :D
mersi de precizari
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


iuli

Stați liniștiți! Astea sunt titluri de umplutură. Conform legii nimic nu poate opri construcția. Omul care e expropriat nu se poate împotrivi pentru că e declarată expropierea în interes național. El este doar înștiințat că este expropiat. Dacă nu este de acord cu suma primită se poate adresa în justiție legat doar de valoarea despăgubirii. Dar asta nu schimbă faptul că nu mai e proprietarul terenului expropiat.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Aiud.dan

#1168
Quote from: CristianSitov on August 02, 2014, 10:15:18 PM
Probleme in zona Aiud.

http://www.ziarulunirea.ro/exproprieri-cu-cantec-pe-autostrada-sebes-turda-200-de-aiudeni-harnici-risca-sa-ajunga-in-sapa-de-lemn-278415.html
E MAI IMPORTANTA VIATA CELOR CARE MOR IN ACCIDENTE RUTIERE DECIT TOATA RECOLTA DE PE TERENURILE LOR ,DECIT TOTI TRANDAFIRII SI POMII ,sa nu mai faca figuri acesti propieteri de terenuri, SUNT CURIOS CITE  TAXE SI IMPOZITE  SI CIT TVA PLATESC ANUAL LA STAT DUPA PRODUSELE CE LA VIND IN PIETE, EI PRIMESC SURVENTII DE LA STA t SI VIND SI MAI SCUMP CA IN MAGAZINE,EU FOARTE RAR CUMPAR DIN PIATA ,CUMPAR DACA NU GASESC CEVA IN MAGAZINE,scuzati-mi duritatea acestor cuvinte,dar acesta e adevarul, MOR ZECI DE OAMEI IN FIECARE AN DE LA TURDA LA SEBES PE DN.1. E FOARTE AGLOMERAT, NU MA PUTETI CONTRAZICE ,ASTA E ADEVARUL.

Ionut

Colegu, chill.
In primul rand NU MAI SCRIE CU MAJUSCULE pentru ca dai impresia ca TIPI.

Valabil si pentru alti amatori. Calmeaza-te si drive safely.