Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

dorum

#885
cam naspa... :(
va dura ceva reevaluarea ofertei Impregilo...
de fapt nu a intregii oferte, ci a capacitatii tehnice si experientei...ciudat

dorum

.... sper ca ne lamureste Florin asap :) :)



iulius

si eu care ma bucuram ca s-a dat verdictul final... :zen:

rocklee

cum romani isi pun singuri piedica... :o

rocklee

asa imi vine sa las tara asta de doi bani si sa ma duc sa locuiesc la polul nord  >:(

florin74

#890
Quote from: dorum on April 11, 2014, 09:35:56 AM
.... sper ca ne lamureste Florin asap :) :)

Cred ca Pizzarotti a obtinut o reexaminare a documentelor depuse de Salini pentru respectarea urmatoarelor cerinte.
Ce se cerea
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea Tehnica Cerinta 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat (a dus la bun sfarsit) in ultimii 3 ani* cel putin 1 contract de elaborare Proiect Tehnic pentru lucrari** de constructii noi/ reabilitari /modernizari/ largiri de drumuri nationale si/ sau drumuri expres si/ sau autostrazi si/ sau drumuri judetene, in lungime totala de minim:

Pentru Lotul 1: 15 km

*) ultimii 3 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor. Se vor lua in considerare numai serviciile prestate si duse la bun sfarsit in aceasta perioada. Prin servicii duse la bun sfarsit se intelege: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii.

**)Lucrarile ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: reciclare, lucrari de intretinere periodica, consolidare versanti si altele asemenea aferente drumurilor nationale si/ sau drumurilor expres si/sau drumurilor judetene si/sau autostrazilor. Lucrarile ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: asternere covor asfaltic, reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor nationale si/ sau drumurilor expres si/ sau drumurilor judetene si/sau autostrazilor


Ce zice CNSC in rezolvarea contestatiei
Referitor la îndeplinirea cerinţei privind experienţa similară, criticată la pct. D din contestaţie, pentru îndeplinirea cerinţei, asocierea ...a depus formularul de experienţă similară pentru contractul nr. 92/28516/20.05.20... având ca obiect ,,proiectare şi execuţie autostrada ..., lot 3, km 43+855 – km 65-965".
Au fost depuse, de asemenea, documente de avizare, prin care a fost avizată favorabil documentaţia în faza de proiect tehnic, de către Consiliul Tehnico-Econimic al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale.
Vizavi de criticile contestatoarei asupra documentului de avizare prezentat, Consiliul reţine că, potrivit fişei de date a achiziţiei, ofertanţii puteau depune orice documente emise de beneficiarii serviciilor, nu numai procese-verbale de recepţie parţială sau finală, astfel că înscrisul nu putea fi ignorat de comisia de evaluare.  Mai mult decât atât, fiind vorba despre predarea Proiectului Tehnic, un document emis de beneficiarul serviciilor, prin care se avizează favorabil documentaţia, nu se poate considera că nu reprezintă un înscris care să demonstreze experienţa similară a asocierii.
Faptul susţinut de contestatoare că este de notorietate că lotul 3 al autostrăzii ... este singurul lot care nu a fost deschis circulaţiei odată cu celelalte loturi, nu poate conduce la concluzia că asocierea desemnată câştigătoare nu are experienţa similară solicitată pentru partea de proiectare. În plus, scopul impunerii criteriilor de calificare este demonstrarea potenţialului tehnic, financiar şi organizatoric al fiecărui operator economic participant la procedură, potenţial care trebuie să reflecte posibilitatea concretă a acestuia de a îndeplini contractul şi de a rezolva eventualele dificultăţi legate de îndeplinirea acestuia, în cazul în care oferta sa va fi declarată câştigătoare.
Astfel fiind, în mod corect, comisia de evaluare a considerat documentele depuse ca fiind suficiente pentru demonstrarea îndeplinirii
cerinţei privind experienţa similară.

Cred ca CAB considera ca exista ceva probleme (neclaritati) privind documentele emise de CNADNR referitoare la proiectul tehnic de pe lot 3 Sibiu-Orastie (asta a fost folosit pentru dovedirea experientei).  CAB se pare ca nu considera avizarea echivalenta cu receptia, sau sunt ceva probleme in documentele emise de CNADNR
In rest toate cererile Pizzarotii au fost respinse. E posibil ca in urma reevaluarii tot Impregilo Salini sa fie declarata din nou castigatoare, dar se mai intarzie inca 3 luni. Orice decizie va la comisia de evaluare mai mult ca sigur va urma o noua contestatie la CNSC si o noua infatisare la CAB. :bash:
Sper sa se miste repede CNADNR, si sa termine reevaluarea ceruta de CAB in 2 saptamani, ca sa nu se piarda mult timp. Ma gandesc ca fiind probleme legate de documentele emise de ei, poate o rezolva rapid.

alecu26

#891
eu aici as merge pe solutia CAB. Dupa cum s-a dovedit ulterior, proiectul depus si chiar si avizat de CTE s-a dovedit un mare fasss, fiind prost si neaplicabil, dovada alunecarile de nestapanit din teren.

Oricum si la modul general, un aviz nu este nici pe departe un proces verbal de receptie la finalizare.

Oricum aici nu-i inteleg pe Impregilo-Salini de ce au riscat si au mers la precalificare cu aceasta firma de proiectare si cu acest proeict cand poate puteau alege din zeci de alte proiecte (existand totusi restrictia de timp....ultimii de 3 ani).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cutter

Să începem pariurile că în noile condiții (posibilitatea pierderii Sebeș-Turda lot 1) Impregilo nu va mai semna acel act adițional prin care se angajează să termine Orăștie-Sibiu lot 3 fără pretenții financiare suplimentare?

teocharis

#893
^
la ce act aditional faci referire?

cutter

Quote
Ministrul Sova a mai spus insa ca autoritatile nu vor publica actul aditional la contract, pentru ca acesta nu este public, dar a mentionat ca pana vineri sau pana cel tarziu luni 7 aprilie, CNADNR va anunta noul program de lucrari pentru Lotul 3.

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16950323-dan-sova-anunta-nu-mai-reziliaza-contractul-pentru-lotul-3-autostrada-orastie-sibiu-gata-partial-iulie-complet-noiembrie-fara-costuri-suplimentare.htm

Notă: CNADNR nu a anunțat niciun nou program de lucrari pentru Lotul 3 pînă la data curentă (mult după termenul de 7 aprilie).

teocharis

deci nu exista niciun "act aditional" la contractul Impregillo,  doar o declaratie ne-fundamentata a lui Sova...

adiarc

dupa cum a-ti vazut pe thread-ul specific , Impregilo nu lucreaza nimic...asa ca nu avem nici un act aditional...iar ceea ce se intampla pe Sebes-Turdava complica lucrurile..inca o dovada ca "acel cineva"( fara nume ) , are nevoie de medicatie de specialitate  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hitsasu

Întreb şi eu, ca prostul: ştie cineva ce înseamnă şanţurile pe care le săpau vineri şi azi, când am trecut pe acolo, între mănăstirea Dumbrava şi comuna Unirea?

ciprebbe

Probabil ceva utilitati, nu are treaba cu autostrada, nefiind contractul semnat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AFC

Se pare ca s-au semnat astazi contractele pentru loturile 3 si 4. In conditiile astea ma declar multumit cu ce aduce iepurasul. :)
http://www.capital.ro/start-la-o-noua-autostrada-.html
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell