Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

mariansb

Din moment ce sunt admisibile ofertele ALTII si Aktor -Euroconstruct, cum ar mai putea castiga Strabag, in conditiile in care singurul criteriu e pretul cel mai bun oferit?!
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

NGC

#676
Quote from: florin74 on February 10, 2014, 07:03:44 PM
Paragraful cheie

În temeiul art. 278 alin. (5) din ordonanţă, respinge capătul de cerere referitor la anularea deciziei de desemnare a ofertei SC Strabag SRL admisibilă şi clasată pe locul al doilea, din contestaţia SC Teloxim Con SRL

Din cate imi dau seaman, CNADNR a considerat initial oferta consortiului de 12 firme admisibila si dupa aceea a lui STRABAG (de pe locul 7). Celelalte  - locurile 2-6 neadmisibile.
Erau clasati pe locul 2 in urma deciziei initiale, dar acum, dupa acceptarea ca oferta admisibila a ofertei Aktor - Euroconstruct 98, oferta lor e pe locul 3 si se poate pune aceeasi intrebare ca mai sus.

florin74

#677
E foarte greu de spus acum. Pana nu apare motivarea deciziei nu putem decat sa speculam. Nu stim exact ce a contestat fiecare din cele 3 firme si mai ales ce s-a acceptat de la Aktor si Teloxim.
S-ar putea sa se fi contestat fie neindeplinirea unor cerinte de calificare, si/sau pretul nejustificat de mic.
Strabag sigur a contestat asta (referitor la oferta castigatoare). E ceva putred in oferta castigatoare.
Aktor si  teloxim cred ca au contestat atat descalificarea lor, cat si declararea consortiului castigator. Aktor e si mai interesant el cerea reevaluarea tuturor ofertelor admisibile cu propuneri inferioare ofertei sale. Adica Strabag. Respins.

Strabag pare sa aiba cea mai buna pozitie.Acceptarea partiala a contestatiilor nu conduce automat la declararea ofertelor conforme.
Este posibil ca CNADNR sa declare neconforma oferta consortiului. Trebuie vazuta neaparat motivarea deciziei. Oricum urmeaza o vara fierbinte prin tribunale.
Pentru cine e interesat, sa citeasca motivarea de la Centura Bacau. Oferrta turcilor a fost considerata nejustificata de mica, oricum e o lectura interesanta.

bogdymol

Quote from: florin74 on February 12, 2014, 09:55:08 AM
Pentru cine e interesat, sa citeasca motivarea de la Centura Bacau. Oferrta turcilor a fost considerata nejustificata de mica, oricum e o lectura interesanta.

Si oferta ALTII de pe lotul 2 (Sebes-Turda) nu a fost mica? Sau oferta UMB sau Teloxim de pe Lugoj-Deva lot 3 si 4?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

florin74

#679
Nu putem decat sa speculam in privinta a ce s-a contestat si ce s-a acceptat. Motivarea e extrem se importanta, sa ne dam seama pe ce mizeaza fiecare. Oricum se termina in tribunal, care poate intoarece orice decizia a Cnsc si Cnadnr.
Am pierdut vreo jumatate de ora sa citesc motivare la Bacau,  unul a fost respins pe motiv de modificare a 2 cuvinte dintr-o scrisoare bancara, altul ca nu a detaliat in privinta organizarii de santier, altul cu privire la un indicator cu productivitatea, sunt 60 de pagini de lectura interesanta si care cred ca se va regasi si lot 2.

alecu26

e evident ca atunci cand CNADNR vrea sa elimine o firma o pot elimina. Problema e ca acum...cu noile coduri...poti avea acces la documentele adversarilor si obliga ca CNADNR sa fie complet obiective.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Referitor la accesul la documente(care era permis si inainte) e extrem de interesanta motivarea de la Bacau, cand unul din contestari contesta respectarea conditilor de catre turci, fara sa specifice exact ce, consulta documentele, vine cu o completare, dupa care Cnsc ii spune ceva de genul ca nu poti sa-ti bati joc de procedura si sa tot vii cu completari.  Ori ai date certe, ori mai bine stai in banca ta.
O sa fie lupte grele,cred ca se vor concentra pe curtea de apel, lupta va fi dura intre consortiu si strabag.

alecu26

Florin...inca o chestie care mi s-a parut suspecta.

Teloxim a cerut descalificare atat a lui ALTII cat si Strabag....care erau clasati inaintea lor cu oferte conforme.

De unde naiba sita Teloxim de Strabag? Din cate stiu...ti se comunica doar cine a castigat si pe ce loc esti tu...sau de ce ai fost eliminat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Cred ca au avut oferta conforma si in comunicare ti se spune cine a avut oferta mai buna.

mariansb

Dupa deschiderea centurii Sebes in decembrie, spuneam ca viitorul punct negru in zona va fi Lancramul, pentru ca a crescut traficul, dar si pentru ca sunt lucrari la reteaua de canalizare.
S-au reluat aceste lucrari, pe urma vor asfalta pe unde au stricat.
Este un semafor in zona si se circula alternativ pe acolo, atunci cand se lucreaza, asa ca se formeaza coloane.
De altfel tot drumul Lancram-Alba Iulia e foarte aglomerat, nu prea poti depasi.
Doar autostrada va rezolva problema.
Poze de sambata

[/URL]











[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

ovicor

Daca exista probabilitatea de coloane in asteptare la iesirea de pe autostrazi, spre a se evita repetarea situatiei din decembrie la nod Cunta, ar trebui gasite solutii de semnalizare pe banda 1, cu mult inainte de nod. Ma refer si la nod Lancram, dar mai ales la nodurile unde se preteaza "Sfarsit de autostrada" provizorii, pana la darea in functiune a tronsoanelor lipsa. Poate se sugereaza CNADR intr-o viitoare solicitare.

Archi

Uite ca a ramas utila scurtatura "VINTU", in acest caz, poti iesi la Sebes Vest, mergi inapoi vreo 2-3km si o iei prin Vintu, sunt doar 2-3 km in plus.

ovicor

#687
Daca vii din vest, poti iesi la nod Orastie, ca sa nu ai sa te intorci, oricum DN e mult mai liber acum. Pentru cei ce merg spre Alba Iulia, e mult mai facil acest traseu, mai ales pe perioada lucrarilor din Lancram.

florin74

Dupa o lectura interesanta a motivarii deciziei CNSC, va impartasesc cateva impresii :  - loturile 1,3,4 par sa aiba castigatori cu acte in regula, la lot 2 e interesant de tot :)

In ordinea depunerii contestatiilor
Astfel PA&CO  (lot 4)
- a fost eliminat pentru nerespectarea cerintelor privind perosnalul ( a prezentat aceeasi experti pe cele 4 loturi, lucru interzis), si scrisoarea de recomandare bancara nu respecta modelul solicitat. Destul de clar

AZVIRT (lot 3)
- eliminarea structuri (ceva poduri si bretele) la km 0+250 (cred ca este nofd rutier). Nerespectare cerinte tehnice
- nerespectarea cerintelor privind solutia tehnica privind protectia fonica
- nerespectarea cerintei privind utilizarea unor metode computerizate pentru planificare :lol:

PIZZAROTTI (lot 1) Intrucat au fost pe locul 2, au contestat in orb toate cerintele (apare inclusiv o chestiune de genul "e de nototrietate ca nu se circula pe lot 3 Sibiu -Orastie"). Nici o sansa.
NAPOCA (lot 4) : sunt asa de multe probleme ca mi-ar lua o ora sa le scriu, cea mai proasta oferta.
STRABAG (lot 3). In aceeasi situatie ca PIZAROTII, au fost pe locul 2, au contestat si pretul (79,6%), dar se pare ca Tirrena Scavi si-a invatat lectiile
CORSAN (lot 3) :  Lipsa structuri in ferta tehnice (Ceva bretele lipsa la un pasaj peste CF)


Si acum lot 2
CORSAN (lot 2) :
O modificat proiectul tehnic (au transformat un pasaj suprateren al unui DC intr-o subtraversare a autostrazii. la KM 0+250, e ceva mod rutier acolo.
TELEXOM : a contestat in orb  (adica toate criteriile, oferta tehnica) locul 1 (pe care il stia) si locul 2, pe care nu il stia. :D
AKTOR : probleme : organizarea de santier, respectiv lipsa plan maanagement trafic, sanatate si securitate, mediu.
STRABAG : a contestat tot de la consortiu castigator , inclusiv pretul nejustificat de mic.

Ce accepta CNSC :
- pretul nejustificat de mic al consortiului castigator. Explicatiile date de consortiu nu sunt fundamentate (de exemplu a spus mc beton = 7 lei, dar fara o analiza de pret in spate, cum a facut TIRRENA pe lot 3)
- explicatiile AKTOR
- din contestatia TELEXOMI doar partea cu rpetul nejustificat de mic al consortiului

Daca ar fi dupa CNSC, o varianta ar fi 1.AKTOR, 2 STRABAG, 3 TELEXIM. Dar AKTOR cu STRABAG = LOVE. Oare cine sa ramana?



alecu26

e destul de grava lipsa acelor documente referitoare la organizare santier, mediu, H&S, management de trafic.

Acum depinde ce lipsea exact si cat de semnificative sunt documentele.

Iar faptul ca Aktor+Strabag posibil=love....cine stie cum va lucra.

Aktor are destul de multe probleme financiare in Grecia...asa ca poate si-ar dori mai mult in Comarnic-Bv...unde sunt nu trebuie sa aduca asa multe garantii, bonduri...etc.

Poate va fi un fel de deal cu Strabag, in sensul sa faca fiecare cate ceva, cel putin pana va incepe la modul serios Comarnic-Bv. Altfel se pot bloca unul pe altul in contestatii....si sa inceapa proiectul exact cand sunt in eforturi mari pe Comarnic-Bv.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).